Wie rijdt er in Nijmegen e.o. part 8! Eén rit, drie routes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog mensen die vandaag een stukkie gaan rijden?
Ik houd het topic tot een uurtje of 10 in de gaten en dan spring ik op mijn fietsje. (of we moeten wat later afspreken)

Marcel
 
Laatst bewerkt:
Yahmama!! Roeleert echt de pan uit. Alleen jammer dat het saaie machines zijn. :o :+
 
Laatst bewerkt:
Dat rossi kampioen zou worden was al geen verrassing meer, toch :}
@ ABCman, ik zal je kijk plezier niet verknallen door te zeggen wie er gewonnen heeft :P

Zo direct F1 *O*
 
Laatst bewerkt:
Yahmama!! Roeleert echt de pan uit. Alleen jammer dat het saaie machines zijn. +:

:Z

Nee een Soes, ik heb beide hier in de schuur staan maar een Yamaha rijd 10x zo fijn!
Daarom staat die Suzuki ook in de verkoop.

Maar Rossi did it again!
En weer een leuke show weggeven, weet alleen niet of de wedstrijd leiding daar zo blij mee was. _O-

full
 
Laatst bewerkt:
:Z

Nee een Soes, ik heb beide hier in de schuur staan maar een Yamaha rijd 10x zo fijn!
Daarom staat die Suzuki ook in de verkoop.

Hap hap hap hap :+

Ik had die smiley's er niet voor niks achter gezet. Zie alleen net dat ze niet weergegeven werden.
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds in de verkoop :?

Suzuki's schrijven wel niet zoveel af als yamaha's _O- , maar meer worden zo ook niet waard :P

Ja verkoop nooit meer een Soes want dingen verkoop je niet. :+

Nee, denk dat het geld potje op is bij de meeste mensen ofzo?
Hoor iedereen klagen dat de verkoop van motoren slecht gaat. :?
 
Laatst bewerkt:
Ja verkoop nooit meer een Soes want dingen verkoop je niet. :+

Nee, denk dat het geld potje op is bij de meeste mensen ofzo?
Hoor iedereen klagen dat de verkoop van motoren slecht gaat. :?

Mooi laten staan in de winter en in het voorjaar weer proberen. Meeste mensen denken dat het einde van het seizoen al nadert.
 
Er zijn misschien mensen die de race later hadden willen kijken.................... -O-

Ik had hem al gezien. *O*

Rossi rulez!!!!!!!!!!!!!! :}

als dat zo is ga je eerst naar de race kijken en daarna naar mf :Y :Y je kunt dit weten dat er mensen wel enthousiast zijn.

maarja er zijn altijd mensen die overal over moeten leuteren :+ :+ :+ :+
 
Ja verkoop nooit meer een Soes want dingen verkoop je niet. :+

Nee, denk dat het geld potje op is bij de meeste mensen ofzo?
Hoor iedereen klagen dat de verkoop van motoren slecht gaat. :?


Niet helemaal mee eens , had er maar een nodig voor mijn Soez , en die kwam en kocht hem , en schijnt er erg tevreden mee te zijn . :]
 
Zaterdag m'n gloednieuwe MT-03 ophalen bij Termaat.... Helaas ziet het ernaar uit dat het weer dan een stuk minder fraai is dan afgelopen weekend, toen was het top! :)

Dit wordt hem zo'n beetje:

full


Midnight Black dus maar met akrapovic uitlaat, flyscreen, radiator shields, skid pad, en een Arai ViperGT Freedom black/silver helm.

Wat duurt dat toch lang... wachten op een motor.... -O-

Willen jullie allemaal duimen dat we een mooi droog najaar krijgen? Dus veel CO2 uitstoten voor een mooi groot gat in de ozonlaag waar de zon goed door komt.... _O-
 
Laatst bewerkt:
proficiat blue_eyes met je mooie nieuwe bike *D
als je zegt hoelaat je de bike gaat ophalen zullen we op jou verzoek met z'n alle de bikes ff starten zodat het zonnetje te voorschijn komt :9
in iedergeval wens ik je vele mooie en veilige km toe :]

btw: mooie helm, carbon??
 
Laatst bewerkt:
Thanx Wolfmann,

Ja, ik vind het ook een mooi stoer ding, ga hem steeds mooier vinden.

De tijd weet ik nog niet, ze gaan proberen de fiets vrijdag klaar te hebben, maar hoogstwaarschijnlijk wordt het zaterdag.

Ik zal het jullie laten weten, maar nu al het gas opendraaien kan ook geen kwaad, hoe meer CO2 hoe heter, dus hoe beter.... ;-)
 
Is niet leuteren :N , is al een keer eerder gezegd.
:^


Geen idee, denk het wel aan het gewicht te oordelen, 1380 gram....

Arai noemt het Super Complex Laminate Construction.... What's in a name.... :?
Zie: http://www.araihelmet-europe.com/php/ned/index2.php?page=vipergt_tech

Hij zit heerlijk, is superlicht en omgekeerd evenredig duur.... :/ Maar goed, je hoofd is hoofdzaak en ik verwacht er veel en lang plezier van te hebben.
Volgens mij is Super Complex Laminate Contruction geen carbon maar (deels) glasfiber. Als referentie: een Schuberth S1 Carbon weegt 1280 gram en de S1 staat nu niet bekend als een lichte helm (dit is een understatement).

Edit:
De helm is vervaardigd op basis van de "Super complex laminate" constructie, Arai's Super fiber composiet mix gebaseerd op Ruimtevaart en militaire technologieën. Dit zorgt voor een extreem sterke(+40% sterker) en lichtgewicht helm.

Bron: http://www.supercarchallenge.nl/downloads/koster/
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, een NASA helm! Beam me up Scotty, no intelligent life down here!!! :}

Prachtig, ik heb dus een loodzware NASA emmer op m'n kop...

Nou, voor mij is het een hele vooruitgang... Van m'n 18e tot mijn 23e heb ik 365 dagen per jaar rondgereden met een jeb's Clay Reggazzoni helm. Die had een STALEN beugel in het kinstuk verwerkt zitten. Denk dat die een kilo of 5 woog... :)

Mijn nekwervels zullen dus niet weten wat ze overkomt met de Arai, denk dat ik een nieuw paspoort moet aanvragen, zal zeker een centimeter om 5 langer zijn nu, nu mijn nekwervels opveren.... _O-

Tijd voor een plaatje:

full
 
Zaterdag m'n gloednieuwe MT-03 ophalen bij Termaat.... Helaas ziet het ernaar uit dat het weer dan een stuk minder fraai is dan afgelopen weekend, toen was het top! :)

Dit wordt hem zo'n beetje:

[afbeelding]

Midnight Black dus maar met akrapovic uitlaat, flyscreen, radiator shields, skid pad, en een Arai ViperGT Freedom black/silver helm.

Wat duurt dat toch lang... wachten op een motor.... -O-

Willen jullie allemaal duimen dat we een mooi droog najaar krijgen? Dus veel CO2 uitstoten voor een mooi groot gat in de ozonlaag waar de zon goed door komt.... _O-

Mooi ding, gefeliciteerd :}
MT-03 vindt ik ook erg leuke dingen, alleen net te duur helaas |(

Mijn gixxer heeft i.p vakantie tot ergens in maart 2009 :(
Heb hem even goed gewassen, en vergrendeld :Y
Maar als dat gat groot genoeg is dat ik er ook in kan rijden, komt ie weer uit stal :P

Oops, misschien maar goed dat ik niet gegaan ben: Buell XB gejat bij supermotard wedstrijd (28 sept jl)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan