Wie rijdt er in Nijmegen e.o. part 8! Eén rit, drie routes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
waalkade ligt momenteel open dus nu buiten wat drinken of zitten is geen optie.

Zaterdag mooi mt de bike naar school.. net ff gereden, lekker hoor !
 
Gisteren toen ik uit school kwam me textiel broek uitgedaan en me leren broek aangeschoten, en nog een rondje gemaakt :]
En me eerste KD gemaakt *O* *D

Morgen lkkr een snipperdag genomen, iemand ook tijd en zin om mee te gaan rijden? :)

heey kerel netjes gedaan!!! gister ff met de motor naar eindhoven geweest. en vanvond half 7 he ff stukkie sturen
 
Het is weer spijkerbroeken weer :$
Ja ja, we hebben er even op moeten wachten, maar nu komt de beloning ;) 8-)

zon.gif
 
heb net 260 gereden volgens de kmteller....... maar de fietsers gingen dan ook 260

morgen dus naar simako om na telaten kijken

ze dachten dat de hele tellerpartij kapot was :(
 
Laatst bewerkt:
@ Decoy:
Kan wel kloppen dat je me motor heb zien staan, werk daar ;)

@ WSX:
Bedankt voor je reminder aan die undertail, heb inmiddels een bod gedaan. *O*

Gister naar de Nurnburgring geweest, nordschleife }) Wat is dat een pittege baan als je 0,0 ervaring hebt op het circuit! Maja ze noemen het niet voor niks "the green hell" })
Half 11 reed ik aan en was om 21.00 weer heelhuids terug in Nijmeguhh 8-) . Zeker voor herhaling vatbaar! zal vanavond ff foto's posten
:W
 
@ Bozzie ben je alleen weg geweest? Zal wel druk zijn geweest op de ring met dit weer of niet?

Ben trouwens aan het rondkijken voor een zonnescherm speciaal voor een serre maar wat zijn die krengen duur.

Paar offertes gevraagd prijzen varieren tussen de €3 en €6000,- |( _O- Heb al gevraagd of het systeem dan van goud was. :+

Helaas zijn ze gebruikt ook maar zelden te vinden. Nou kan ik via via wel een scherm via inkoop aanschaffen uiteraard wel zelf monteren a € 1800,- maar ja zelfs dat vind ik nog behoorlijk prijzig voor een simpel scherm.

Moraal van dat dit geleuter:

Mocht er nog iemand een mooi scherm weten dan hoor ik het graag. :)
 
Laatst bewerkt:
@ Bozzie ben je alleen weg geweest? Zal wel druk zijn geweest op de ring met dit weer of niet?

Ben trouwens aan het rondkijken voor een zonnescherm speciaal voor een serre maar wat zijn die krengen duur.

Paar offertes gevraagd prijzen varieren tussen de €3 en €6000,- |( _O- Heb al gevraagd of het systeem dan van goud was. :+

Helaas zijn ze gebruikt ook maar zelden te vinden. Nou kan ik via via wel een scherm via inkoop aanschaffen uiteraard wel zelf monteren a € 1800,- maar ja zelfs dat vind ik nog behoorlijk prijzig voor een simpel scherm.

Moraal van dat dit geleuter:

Mocht er nog iemand een mooi scherm weten dan hoor ik het graag. :)

Wat heb je precies nodig ?
 
Wat heb je precies nodig ?


Electrisch scherm welke speciaal voor een serre is oftewel zonder knikarmen maar welke via een rails loopt, deze dus:

Serrezonwering.jpg


Breedte 5M, uitval minimaal 2,50M. Ik hoef geen zon en regenautomaat gewoon via een schakelaar in en uitschuiven is voldoende.
 
Laatst bewerkt:
waalkade ligt momenteel open dus nu buiten wat drinken of zitten is geen optie.

Zaterdag mooi mt de bike naar school.. net ff gereden, lekker hoor !

Inderdaad, ben net ff lekker over de dijk naar Nijmegen gereden (met de Maxim XS en het meisje achterop) in de veronderstelling dat ik eenmaal aangekomen op de Waalkade daar een hele groep motoren zou zien staan, en dat wij daar dan ff iets op een terras zouden drinken... :?

Niets van dat alles dus, een grote bouwput, en geen enkele motor te bekennen.... |(

We zijn maar weer doorgereden om thuis iets te drinken, bah wat een ongezellige puinhoop is de Waalkade nu. :( |(
 
Mooie muts. Bij Termaat gekocht? Ik heb mijn Arai ongeveer 9 jaar, daar mag dus eigenlijk ook wel een keer een nieuwe voor komen.
Nope Kalsbeek, heb me het rondje NL wel gehad vandaag :X
Middelburg > Utrecht > Zwolle > Oss :P Maja dit was de betere deal dus sjah dan maar die paar extra km's ;)
Ach hij zit wel relaxed iig, rond een uurtje of 7 even een rondje gemaakt hier in de buurt :]

Morgenochtend (5:30) op de brommert naar het werk en dan via de lekdijk smiddags maar weer terug *O*
 
@ WSX:
Ben alleen geweest ja. Qua drukte viel echt mee max 15 motoren en max 30 auto's. Kon er alleen pas om 18uur op was een race van goodyear tyres aan de gang. B|
En om 18.05 uur was het zo ver!!! }) srad van me hield de rest redelijk goed bij *D
Heb ook nog een groene, hoe kan het ook anders, kawasaki ninja bijna een ronde ingehaald 8-) Die gast parkeerde hem namelijk in de vangrail -O-

OJA...
Mijn buurvrouw heeft zo'n zonnescherm achtig ding hangen. Als je bij mij 100 euri in de brievenbus stopt mag je dat ding bij haar vannacht om 03.00 uur eraf halen... O-)
:W
 
Laatst bewerkt:
net 120 km dijk geragd. hahahaha wat is het fijn om niet alleen in het weekend te hoeven rijden zeg. bah bah, volledig lege dijkjes, 0 verkeer gedurende vele kilometers, en maar sturen. wel heftige wind soms, maar dat is het enige. ennuh waalkade, duh, effe geen zin inhoor
 
Kuipruitje komt morgen binnen. Tis een wonder. Volgende week zaterdag nieuwe achterband erop en met een beetje mazzel kan ik daarna weer lekker rijden. Dan ben ik zeker weer van de partij hoor!
 
Kuipruitje komt morgen binnen. Tis een wonder. Volgende week zaterdag nieuwe achterband erop en met een beetje mazzel kan ik daarna weer lekker rijden. Dan ben ik zeker weer van de partij hoor!

Ik zou ook nog een goed slot erbij kopen :X

@ bozzie: waarzijn die foto's, volgende keer even mailen/bellen, ik had wel mee gewilt :(

@ all: wie start nijmegen 9.0
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan