Triumph Speed Triple Topic - part 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een druk weekendje (eigen huisje you know) weer een weekje uitrusten op het werk.
(naja... 2 daagjes werken...) wat een **dtbaan heb ik ook! ghegheghe. :+

Maar wel weer wat tijd om m'n motor wat aan te passen, vorige week SW-motech middenbok besteld, wel zo makkelijk voor 't kettingsmeren in je uppie én je hebt 'm bij je op vakantie. Hopen dat ie deze week binnen is!

En even een vraagje over het aanpassen van dat ontzettend lelijk stuk plastic waarop de kentekenplaat gemonteerd zit: Kan ik die ongestraft versmallen dmv een ijzerzaag of is dat niet aan te raden. Daarmee bedoel ik dus de zijkanten wat bijpunten. :?
Bij de BMW ging dat super, deze is beduidend anders dus ik be benieuwd voordat ik ergens de zaag inzet. :/
 
Laatst bewerkt:
Undertail008.jpg


Undertail009.jpg


Undertail001.jpg





O-) O-) O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
Zit met een vraagje :/ . Ben op zoek naar het achterwerkje welke ze gebruiken in de Speed Triple Cup. Heeft iemand hier een linkje van of een adres waar ik da zou kunnen bestellen. Wil wat te doen hebben tijdens de winterperiode :9 .
full
 
Denk niet dat er eentje is voor een 1050, lijkt me meer een achterwerkje voor een oudere Speed Triple :') .

Ruilen?

Jij mijn 955 + dit kontje en ik de jouwe zonder ander kontje? :9

Ff serieus, die gasten hebben meer dan wat er op hun site staat. Mail of bel ze eens zou ik zo zeggen.
 
Heeft er toevallig nog iemand foto's genomen op de Naked Bike Meeting bij BMC, afgelopen zondag?

Mocht dat het geval zijn, kan je die dan doormailen naa rmij?

tattoo@telenet.be

Alvast bedankt,

Peet.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er toevallig nog iemand foto's genomen op de Naked Bike Meeting bij BMC, afgelopen zondag?

Mocht dat het geval zijn, kan je die dan doormailen naa rmij?

tattoo@telenet.be

Alvast bedankt,

Peet.

Van onze groep heb ik niemand met een fotoapparaat zien zwaaien. Weinig kans op pics dus van onze kant :N . En als den Alex al eens een fotootje zou nemen, dan is het onderwerp vooraf gekend. Voorbeelden zat in de ST-threads zou ik zo zeggen. Zou me niks verbazen moest er vlak hierna weer eentje volgen... _O- _O-
 
Van onze groep heb ik niemand met een fotoapparaat zien zwaaien. Weinig kans op pics dus van onze kant :N . En als den Alex al eens een fotootje zou nemen, dan is het onderwerp vooraf gekend. Voorbeelden zat in de ST-threads zou ik zo zeggen. Zou me niks verbazen moest er vlak hierna weer eentje volgen... _O- _O-
:9
full
 
Verkopen wil ik ze wel, wat heb je er voor over :?

Ow jeetje. Wat is de staat? Ik zit er aan te denken om om de steeltjes een krimpkous te krimpen.
Misschien dat dat er redelijk uitziet.

Heb je een fotootje Rummer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan