Triumph Speed Triple Topic - part 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zit er niet in voor maandag, Robert. Anders had ik graag met je meegereden :Y

Had morgen nog eens de Eifel willen induiken, maar gisteren zijn 2 vrienden daar geweest en het was er al fris, het wegdek op diverse plaatsen nat, en de eerste bladeren lagen er ook al. Kortom : herfst ;(
We zullen ons hier content moeten doen :]

B| Helaas ja, ik merkte de laatste keer in Luxemburg ook al dat de blaadjes begonnen te vallen B| = einde seizoen

Ben dan maar gisteren wat gaan rond toeteren in Belgenlandje. Nog even gestopt bij Verdeyen, kon je daar de Thruxton 900 ook nog testen. Heb ik dan maar gedaan.
*D Héhé, juist een klein brommerke wa ge bij hebt, 't gaat alleen wat rapper. Maar erg leuk om wat rond te toeteren.
 
Laatst bewerkt:
weet iemand of er verschil zit in t frame van een speed 995 en 1050? (is voor de bevestiging van een rem/schakelset) :W

Gaten zijn in het frame zijn dachtik gelijk maar de rest is compleet verschilllend. Rem en schakelpook passen niet. Word echt een knutsel project om het werkend te krijgen
 
:W Baffie

Had je nog juist gezien toen ik naar huis vertrok. Veel schuivers en valpartijen gezien met de regen -O- Helaas ook 2 triumph's, ne Tiger en ne Daytona 675...

Ma ja, je hebt er uilen bijzitten die bijna onderuit gaan over de curbstones en er dan nog 5 ronden na elkaar overrijden |( |( |(
 
:W Baffie

Had je nog juist gezien toen ik naar huis vertrok. Veel schuivers en valpartijen gezien met de regen -O- Helaas ook 2 triumph's, ne Tiger en ne Daytona 675...

Ma ja, je hebt er uilen bijzitten die bijna onderuit gaan over de curbstones en er dan nog 5 ronden na elkaar overrijden |( |( |(
Was da gene Hollander :X
 
:W Baffie

Had je nog juist gezien toen ik naar huis vertrok. Veel schuivers en valpartijen gezien met de regen -O- Helaas ook 2 triumph's, ne Tiger en ne Daytona 675...

Ma ja, je hebt er uilen bijzitten die bijna onderuit gaan over de curbstones en er dan nog 5 ronden na elkaar overrijden |( |( |(

Wij kwamen juist terug van 5 dagen vakantie in de vogezen. :]
Schitterend weer en geweldige mooie wegen, de goesting om hier nog rond te rijden is daarmee nog een beetje geminderd.
Wij kwamen naar de no-budget cup kijken, nog net het laatste vrij rijden gezien.
 
Wij kwamen juist terug van 5 dagen vakantie in de vogezen. :]
Schitterend weer en geweldige mooie wegen, de goesting om hier nog rond te rijden is daarmee nog een beetje geminderd.
Wij kwamen naar de no-budget cup kijken, nog net het laatste vrij rijden gezien.


Komt 'm hier nog wat opscheppen ook :r

Maar swat, nogal goed dat je tenminste goed weer gehad hebt :Y Wij durven hier ook gunnen eh ;)
 
avond :W

laatst was een van jullie in ons topic op zoek naar Pina, niks gevonden jammer genoeg.

is tie inmiddels boven water, we missen hem }) (eg wel)
 
Hallo luitjes :W , zal me hier ook maar weer eens melden na een afwezigheid van een week of 5 :W

Jammer dat ik het 5e deel niet heb kunnen openen (bedankt miekusss :+ ), ondanks de waarschuwing die Solex me nog gemaild had, en Bloemkolen hier had gemeld '( .....ach, er zijn ergere dingen! :+

Hier nog even wat reacties op deel 4:

Welkom aan de nieuwelingen (zover ik weet bally, Rachez, Fave, miekusss, jerom666)

@ Fave: Ook ik houd me altijd (nu al 9 keer) keurig aan de door Triumph opgegeven toeren met inrijden, met regelmatig een korte uitschieter om de boel in 't blok wakker te houden *D

@ DanDruff: KUT man!! ;( ;( ;(

@ B.A.: Blij dat dat geflirt met die 2-cylinder over is! :Y

@ BusterG: Nice piccie, zo vrij in de lucht! :} :}

@ 1050: Waarschijnlijk zat de bedrading van een van je accupolen niet goed vast :?

@ Dinictus: 3-in-2 geeft geen winst in vermogen of koppel, de 3-in-1 wel :Y

@ Bartelomeus: Hebbie er nou al eentje? :?

@ bally: Als je een hooge uitlaat hebt gevonden, dan heb ik nog wel ewen uitlaatsteun voor je te koop (indien je van de duo-voetsteun af wilt) :Y
 
Hallo luitjes :W , zal me hier ook maar weer eens melden na een afwezigheid van een week of 5 :W

Jammer dat ik het 5e deel niet heb kunnen openen (bedankt miekusss :+ ), ondanks de waarschuwing die Solex me nog gemaild had, en Bloemkolen hier had gemeld '( .....ach, er zijn ergere dingen! :+

Hier nog even wat reacties op deel 4:

Welkom aan de nieuwelingen (zover ik weet bally, Rachez, Fave, miekusss, jerom666)

@ Fave: Ook ik houd me altijd (nu al 9 keer) keurig aan de door Triumph opgegeven toeren met inrijden, met regelmatig een korte uitschieter om de boel in 't blok wakker te houden *D

@ DanDruff: KUT man!! ;( ;( ;(

@ B.A.: Blij dat dat geflirt met die 2-cylinder over is! :Y

@ BusterG: Nice piccie, zo vrij in de lucht! :} :}

@ 1050: Waarschijnlijk zat de bedrading van een van je accupolen niet goed vast :?

@ Dinictus: 3-in-2 geeft geen winst in vermogen of koppel, de 3-in-1 wel :Y

@ Bartelomeus: Hebbie er nou al eentje? :?

@ bally: Als je een hooge uitlaat hebt gevonden, dan heb ik nog wel ewen uitlaatsteun voor je te koop (indien je van de duo-voetsteun af wilt) :Y
*O* De verloren zoon opa :W :+
 
*O* Deeltje vijf *O* , vraag me toch af waar "peetvader" Pina uithangt -O- .[afbeelding]
Oehoe!!! :W :W :W
..... :W

Hoop niet dat Pina overgestapt is op theedrinken ...
Eg nie!!! :(


:+
Oei.

Een non-pina deeltje?

Is alles wel ok met hem?
De traditie moest toch ooit eens doorbroken worden hè? :+

Alles oké hoor! :Y
-O- -O- Pina, Pina. Where aret thou Pina???? -O- -O-
Je suis ici! :W :W :W
Mijn S3 is af.

Gpr dempers
Rizoma spiegels, stuurdoppen en vloeistofreservoir
Flyscreen, verlaagd, Triumph tankpad
Mad doctors tidytail met led richtingaanwijzers voor
Motronix alarmverlichting[afbeelding]
Netjes hoor! :} :} ..........maar denk er om: volgens een oud chinees spreekwoord kom je er ooit achter dat-ie nooit af is! :+
En mijn nieuwe helm :] [afbeelding]
Gave hoofdtooi!! :Y :9~
[afbeelding]

ben een aandachtige lezer van dit topic en heb dus deze week ook een s3 gekocht.
Ik moet deze gaan invoeren en om door de keuring te komen heb ik nog een origineel en kompleet achterspatbord nodig. Iedereen past dit aan zie ik hier dus mijn vraag is of iemand mij aan een origineel setje kan helpen
full


Is alles trouwens ok met Cok?

3 pagina's in een nieuw S3 topic zonder hem....
Hier izzik weer! :W
Heb vorige week nog sms contact met hem gehad, alles is ok.
:Y :Y :Y
Even een fototje van mij en mijn S4

[afbeelding]
Blij te zien dat zowel jij als je S4 nog steeds heel zijn! 8-)

avond :W

laatst was een van jullie in ons topic op zoek naar Pina, niks gevonden jammer genoeg.

is tie inmiddels boven water, we missen hem }) (eg wel)
Hoi vriend
full
, ik ben er nog weer hoor *O* *O*



.......heb jullie ook best wel gemist hoor! :Y .......

*O* De verloren zoon opa :W :+
.....Alive and kicking :Y :Y
Hoi Pina, ben blij dat je nog van je laat horen :W .
Tuurlijk :Y ..........ik kan toch zeker niet zonder jullie!? O-)

:+
 
full
full


kom je ook nog eens bij ons zwaaien ??

Mooi dat je er 'weer' bent,the king of quote's
 
:W Baffie

Had je nog juist gezien toen ik naar huis vertrok. Veel schuivers en valpartijen gezien met de regen -O- Helaas ook 2 triumph's, ne Tiger en ne Daytona 675...

Ma ja, je hebt er uilen bijzitten die bijna onderuit gaan over de curbstones en er dan nog 5 ronden na elkaar overrijden |( |( |(

In de derde sessie zijn er ook een paar gevallen op het rechte eind.
Over een koelvloeistof/olie spoor die een Suzuki achterliet 1 ronde eerder.
Er werd niet gevlagt voor gladheid :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan