Triumph Speed Triple Topic - part 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft er toevallig iemand een foto van een zietech achterkant op een speedtriple foto op de site is niet echt duidelijk. Iemand ervaring met zo'n achterkantje?vind de mad doctor nogal aan de prijs(goedkoop adresje?)
 
Toch wel! O-) Maar niet langer dan 5 weken _O-

Fijn je weer te zien verschijnen trouwens *O* . Ik had de laatste weken al zo'n beetje het gevoel alsof hier een stuk van het meubilair ontbrak... ;)
:W


Nou, deze oude salontafel moest even opnieuw in de verf gezet worden, dus is-ie een paar weekjes de kamer uit geweest :+

Hééééééééé, daar is tie weer :W

5 weken onder een steen gezeten... ;)
:W


Die steen was een beetje zwaar, en 't duurde een tijdje voordat er iemand langs kwam om dat ding te verwijderen :+
Welkom terug Pina *D

waar heb je uitgehangen/gelegen :+
:W


Was wel gewoon thuis hoor, maar ach, wat lichamelijke ongemakjes die doorspeelden in de geest :/ .........dan heb je geen zin om ff lekker gezellig te forummen :N
the godfather is back !!

leuk dat je er weer bij bent, Pina :Y
:W


It feels good to be back! *O*


Ik hoop dat je geen lichamelijke klachten over hebt gehouden aan je klapper! :N
Hallo Pina :W

Hier nog een mooi algemeen fototje *D

[afbeelding]
:W


't Zou zomaar een foto van een S4 kunnen zijn! _O-


:W


Wauw, wat 'n warm welkom :} .......ik moet er gewoon van blozen! :$
 
Ik geloof dat ik je nog niet welkom heb geheten he? Zal ik dan maar? O-)







Ach nee, Rummer leest mee he :P
 
Heeft er toevallig iemand een foto van een zietech achterkant op een speedtriple foto op de site is niet echt duidelijk. Iemand ervaring met zo'n achterkantje?vind de mad doctor nogal aan de prijs(goedkoop adresje?)
Ik heb toevalig een fototje van een achterkantje *D
full
 
Heeft er toevallig iemand een foto van een zietech achterkant op een speedtriple foto op de site is niet echt duidelijk. Iemand ervaring met zo'n achterkantje?vind de mad doctor nogal aan de prijs(goedkoop adresje?)

In part 4 kan je de Zietech-achterkant van de mijne vinden.
Voor jouw gemak echter hier ook nog wat pics...

full

full


De montage was niet van het type 'demonteren-monteren-klaar' |( . Het polyester stuk waarin het achterlicht zou moeten passen moet een beetje aangepast (de opening een beetje geruimd) worden, daarna uiteraard wat bijgespoten en dan past het perfekt.
Ik ben er overigens zeer tevreden van :Y
 
In part 4 kan je de Zietech-achterkant van de mijne vinden.
Voor jouw gemak echter hier ook nog wat pics...

[afbeelding]
[afbeelding]

De montage was niet van het type 'demonteren-monteren-klaar' |( . Het polyester stuk waarin het achterlicht zou moeten passen moet een beetje aangepast (de opening een beetje geruimd) worden, daarna uiteraard wat bijgespoten en dan past het perfekt.
Ik ben er overigens zeer tevreden van :Y
En terecht :} Zou alleen de bevestiging van de knippers ook zwart spuiten ;)
 
Joehoe Pina!!
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
Hoi Pat!! :W :W :W :W
Ik heb toevalig een fototje van een achterkantje *D [afbeelding]
Daar zit ik héééél graag achter :Y :Y :Y
Oh nee, hij bedoelde toch de voorkant! :9
Boefje!! })...............








....................
full

In part 4 kan je de Zietech-achterkant van de mijne vinden.
Voor jouw gemak echter hier ook nog wat pics...

[afbeelding]
[afbeelding]

De montage was niet van het type 'demonteren-monteren-klaar' |( . Het polyester stuk waarin het achterlicht zou moeten passen moet een beetje aangepast (de opening een beetje geruimd) worden, daarna uiteraard wat bijgespoten en dan past het perfekt.
Ik ben er overigens zeer tevreden van :Y
Errug mooi hoor!!! :} .........maar ik ben het wel met Rummer eens :Y
.....en die's ook bijzonder fraai!!! :}
Mij staat een andere winterklus te wachten :') [afbeelding]
Dan mag het wat jou betreft zeker een héééle langer winter worden? :?
 
He iedereen...

Ik ben bezig m'n tank te demonteren, aangezien ik niet precies wist hoe het moet ben ik na veel ge-google een 1050 service manual (pdf formaat) tegengekomen.

Als iemand interesse heeft hierin wil ik hem wel op internet posten (18 MB groot), alleen weet ik niet wat een goede site hiervoor is... Iemand idee?
 
~
Ik heb toevalig een fototje van een achterkantje *D
full

Dit is inderdaad wel een mooi achterkantje ,toevallig ook nog foto's van de voorkant?

Heeft er toevallig iemand een foto van een zietech achterkant op een speedtriple foto op de site is niet echt duidelijk. Iemand ervaring met zo'n achterkantje?vind de mad doctor nogal aan de prijs(goedkoop adresje?)

In part 4 kan je de Zietech-achterkant van de mijne vinden.
Voor jouw gemak echter hier ook nog wat pics...

full

full


De montage was niet van het type 'demonteren-monteren-klaar' |( . Het polyester stuk waarin het achterlicht zou moeten passen moet een beetje aangepast (de opening een beetje geruimd) worden, daarna uiteraard wat bijgespoten en dan past het perfekt.
Ik ben er overigens zeer tevreden van :Y

Ziet er netjes uit de mijne is alleen een 2007 dus net even anders.



juist zo moet ie worden!
 
Eigenaars van een Speed Triple die hun S3 nog scherper door de bocht willen sturen (zonder dat daarbij de belly pan wordt bijgeschaafd):

Steven Casaer van www.bikesetup.be heeft een vervangingsveer van Ohlins beschikbaar.

De Showa achterschokdemper wordt dan omgebouwd.

Veer inclusief ombouw en montage: 150€.

GreetZ,

Peet.
 
Laatst bewerkt:
Eigenaars van een Speed Triple die hun S3 nog scherper door de bocht willen sturen (zonder dat daarbij de belly pan wordt bijgeschaafd):

Steven Casaer van www.bikesetup.be heeft een vervangingsveer van Ohlins beschikbaar.

De Showa achterschokdemper wordt dan omgebouwd.

Veer inclusief ombouw en montage: 150€.

GreetZ,

Peet.

De bellypan d'er vanaf smijten, da's nog het goeiekoopste! :Y
Zo wordt ie nog een stukje meer naked :}, en het scheelt ook een stuk in het gewicht _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan