Triumph Speed Triple Topic - part 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenaars van een Speed Triple die hun S3 nog scherper door de bocht willen sturen (zonder dat daarbij de belly pan wordt bijgeschaafd):

Steven Casaer van www.bikesetup.be heeft een vervangingsveer van Ohlins beschikbaar.

De Showa achterschokdemper wordt dan omgebouwd.

Veer inclusief ombouw en montage: 150€.

GreetZ,

Peet.
klinkt goed, maar je zal dan toch ook iets aan de voorkant moeten doen lijkt mij ...
 
Heeft er toevallig iemand een foto van een zietech achterkant op een speedtriple foto op de site is niet echt duidelijk. Iemand ervaring met zo'n achterkantje?vind de mad doctor nogal aan de prijs(goedkoop adresje?)
ik weet niet wat die zietec kont kost?
maar ik heb het zelf gemaakt, 30 euro voor alu-plaat, 18 euro achterlicht en een busje verf ;)
en je achterlicht staat rechter (mooier) dan op die zietec-kont ...
 
@Pina...

*O* eindelijk terug ....
ik heb u (en uwe technische kennis ) gemist O-)

Je gaat werk hebben om al je pm's en mails te bekijken ?
Hint ,hint, :+

grtzzz , nelly
 
ik weet niet wat die zietec kont kost?
maar ik heb het zelf gemaakt, 30 euro voor alu-plaat, 18 euro achterlicht en een busje verf ;)
en je achterlicht staat rechter (mooier) dan op die zietec-kont ...

Klopt helemaal...

Heb het met een dunne metalen plaat gemaakt en de bevestigingboutjes erop gelast zodat het "blind" te bevestigen is.
De plaat is helemaal vlak en je kan het origineel als sjabloon gebruiken.
De knippers heb ik in de uitlaatbeugels verwerkt.

Foto is niet erg duidelijk maar voor het idee......

succes
full
 
Klopt helemaal...

Heb het met een dunne metalen plaat gemaakt en de bevestigingboutjes erop gelast zodat het "blind" te bevestigen is.
De plaat is helemaal vlak en je kan het origineel als sjabloon gebruiken.
De knippers heb ik in de uitlaatbeugels verwerkt.

Foto is niet erg duidelijk maar voor het idee......

succes[afbeelding]

Goed idee en erg inventief! Is weer eens wat anders... :Y
 
Vandaag is de middenbok voor mijn S3 binnengekomen... :)
Einde van het samen kettingsmeren!!! *O*
Een kleine kans denk ik hier, maar ik stel de vraag toch in de hoop op een nuttig antwoord:
Heeft iemand al es een middenbok onder een S3 gezet en was dat een hoop werk cq relatief makkelijk klusje???
 
Vandaag is de middenbok voor mijn S3 binnengekomen... :)
Einde van het samen kettingsmeren!!! *O*
Een kleine kans denk ik hier, maar ik stel de vraag toch in de hoop op een nuttig antwoord:
Heeft iemand al es een middenbok onder een S3 gezet en was dat een hoop werk cq relatief makkelijk klusje???

Waarvan ik dan denk : de ultieme kans op romantisch moment samen gaat hier zomaar de mist in! :}
Waarmee ik wil zeggen dat dit bij mij in de gegeven omstandigheden toch zo is : 'Allee vrouw, draai eens aan dat wiel! Sneller godver... '_O- _O-
Nu ja, romantisch... :$

Maar ja, dit is dus geen nuttig antwoord :N . Ik werk zelf namelijk met een achterbok.
 
~
Klopt helemaal...

Heb het met een dunne metalen plaat gemaakt en de bevestigingboutjes erop gelast zodat het "blind" te bevestigen is.
De plaat is helemaal vlak en je kan het origineel als sjabloon gebruiken.
De knippers heb ik in de uitlaatbeugels verwerkt.

Foto is niet erg duidelijk maar voor het idee......

succes


Ziet er inderdaad wel erg netjes uit. zo'n zietech kost toch bijna 160 euries ,van de winter toch zelf eens iets proberen te maken. (waar heb je het achterlicht vandaan?)
knippers op de uitlaatsteunen had ik ook aan zitten denken ,maar wist niet of dat mooi zou zijn. nu wel!!
 
@Pina...

*O* eindelijk terug ....
ik heb u (en uwe technische kennis ) gemist O-)

Je gaat werk hebben om al je pm's en mails te bekijken ?
Hint ,hint, :+

grtzzz , nelly
Hoi Nelly :W , ik heb na zo'n tijd afwezigheid nogal een achterstand opgelopen met pm's en emails -O- , maar ik ben druk bezig de boel in te halen *O* ........ik hoop je vanavond te kunnen antwoorden :Y :Y
Klopt helemaal...

Heb het met een dunne metalen plaat gemaakt en de bevestigingboutjes erop gelast zodat het "blind" te bevestigen is.
De plaat is helemaal vlak en je kan het origineel als sjabloon gebruiken.
De knippers heb ik in de uitlaatbeugels verwerkt.

Foto is niet erg duidelijk maar voor het idee......

succes[afbeelding]
Hier blijkt maar weer, een brokje huisvlijt kan wonderen verrichten! :} ........vermits je geen twee linkerhanden hebt en rechts bent :+
Vandaag is de middenbok voor mijn S3 binnengekomen... :)
Einde van het samen kettingsmeren!!! *O*
Een kleine kans denk ik hier, maar ik stel de vraag toch in de hoop op een nuttig antwoord:
Heeft iemand al es een middenbok onder een S3 gezet en was dat een hoop werk cq relatief makkelijk klusje???
Is dat een middenbok die vast op de motor gemonteerd moet worden? :? .......Dan zou je volgens mij de eerste hier zijn :Y


De meesten hier hebben wel een losse middenbok of achterbok, dus is het dan ook slechts een eenmans-/eenvrouws-klusje :)
 
Waarvan ik dan denk : de ultieme kans op romantisch moment samen gaat hier zomaar de mist in! :}
Waarmee ik wil zeggen dat dit bij mij in de gegeven omstandigheden toch zo is : 'Allee vrouw, draai eens aan dat wiel! Sneller godver... '_O- _O-
Nu ja, romantisch... :$

Maar ja, dit is dus geen nuttig antwoord :N . Ik werk zelf namelijk met een achterbok.


Je laat je vrouw draaien? Bij ons werkt dat ook niet :X Ik trek de motor wel over de standaard, laat hem maar spuiten, dat kan hij beter *D
 
Laatst bewerkt:
Waarvan ik dan denk : de ultieme kans op romantisch moment samen gaat hier zomaar de mist in! :}
Waarmee ik wil zeggen dat dit bij mij in de gegeven omstandigheden toch zo is : 'Allee vrouw, draai eens aan dat wiel! Sneller godver... '_O- _O-
Nu ja, romantisch... :$

Maar ja, dit is dus geen nuttig antwoord :N . Ik werk zelf namelijk met een achterbok.
_O- _O- _O-
Je laat je vrouw draaien? Bij ons werkt dat ook niet :X Ik trek de motor wel over de standaard, laat hem maar spuiten, dat kan hij beter *D
Ja :Y , zo hoort 't! :Y .........jij trekken, hij spuiten! *O* *O* *O*
 
Met twee voor een ketting te smeren :? , ik doe da alleen *D .
Ps: Ben wel een Belg 8-) .
 
\
Klopt helemaal...

Heb het met een dunne metalen plaat gemaakt en de bevestigingboutjes erop gelast zodat het "blind" te bevestigen is.
De plaat is helemaal vlak en je kan het origineel als sjabloon gebruiken.
De knippers heb ik in de uitlaatbeugels verwerkt.

Foto is niet erg duidelijk maar voor het idee......

succes


Ziet er inderdaad wel erg netjes uit. zo'n zietech kost toch bijna 160 euries ,van de winter toch zelf eens iets proberen te maken. (waar heb je het achterlicht vandaan?)
knippers op de uitlaatsteunen had ik ook aan zitten denken ,maar wist niet of dat mooi zou zijn. nu wel!!

Achterlicht komt van motoport. Ik weet de prijs niet precies maar is een paar tientjes.
Zit ook wit kentekenplaatverlichting in.
 
Achterlicht komt van motoport. Ik weet de prijs niet precies maar is een paar tientjes.
Zit ook wit kentekenplaatverlichting in.

Mag dat eigenlijk? Op een of andere manier meen ik ooit ergens opgevangen te hebben dat de plaatverlichting apart moet zijn :? ? Of is dat niet zo?
Hoedanook, ik heb helemaal geen plaatverlichting 8-) . Niet nodig, immers als ik zelf foto's ga laten maken zorgt de votograav ook altijd voor de verlichting _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan