Dit onderwerp is gesloten.
quote:De BuuK schreef op 09 oktober 2008 @ 11:57:
Gewoon een R1 kopenheb je dat niet nodig door de vernufte en goed ontworpen achterbrug
quote:
quote:Schwansje34#1 schreef op 09 oktober 2008 @ 13:02:
waren er nou zo weinig fotograven 29-9??????
of hebben jullie nog foto's gevonden ergens ??????
quote:peter1972 schreef op 09 oktober 2008 @ 13:50:
[...]
www.circuitfotografie.nl staan foto's.
Ook op de ZAC site staan foto's van Thomas Bakker ( www.dnrt.nl , kopje motoren). Maar ik zie dat alleen de link van deel 1 werkt. Deel 2 en deel 3 is de link kapot....
[...]
Ook op de ZAC site staan foto's van Thomas Bakker ( www.dnrt.nl , kopje motoren). Maar ik zie dat alleen de link van deel 1 werkt. Deel 2 en deel 3 is de link kapot....
quote:geso schreef op 10 oktober 2008 @ 19:44:
[...]
hoi peter volgens mij moeten deze nog worden geplaatst.
wat kost een foto eigenlijk kan er niets over vinden.
quote:dannon schreef op 10 oktober 2008 @ 20:28:
[...]
Thomas heeft een link bij de foto's geplaatst ovv bestellen, ik zou een mail sturen via die link (info@dnrt)
[...]
quote:Beste motorvrienden,
Gelukkig weer thuis. Het heeft wat langer geduurd dan dat Mathieu ( WollieWonka) en ik bij onze rit naar Oschersleben voorzien hadden. Maar ja, wie gaat er nu, juist tijdens de spannende race,
naast de baan in het gras liggen. Door het uitermate adequate handelen van de organisatie DNRT en de medische dienst op het circuit kan ik dit gelukkig melden. Hiervoor mijn grote dank.
Fijn dat ook een "niet" racer gebruik kan maken van de faciliteiten. Wat er allemaal gebeurd is heb ik pas gehoord nadat ik vanuit de IC afdeling van het ziekenhuis was overgeplaatst
naar de afdeling Cardiologie van het ziekenhuis. Ik dacht toen "wat moet ik op deze afdeling? ". Na het antwoord door de cadioloog op mijn vraag of ik direct naar huis mocht, werd één en ander duidelijk.
Dat was best even schrikken. Vooral voor mijn directe omgeving. Ik heb er namelijk helemaal niets meer van gemerkt. Na uitgebreide onderzoeken mocht ik uiteindelijk na twee weken naar huis vervoerd worden.
Thuis gekomen dachten we alles gaat goed. Echter een long embolie gooide roet in het eten en een tweede opname, wel gelukkig in Nederland, volledig geďsoleerd op de longafdeling was een feit.
Gelukkig mocht ik al snel weer naar huis om verder te herstellen. Al bij al een spannende periode na twee fijne dagen op het circuit.
Langs deze weg wil ik mijn dank uitspreken voor de steun aan mijn gezin en mijzelf die wij van jullie hebben mogen hebben ontvangen in de vorm van bloemen, kaarten en berichtjes op de site van Motorforum.
Hieruit is ons gebleken dat de saamhorigheid van de leden van de ZAC zeer groot is. ( Ook naar een eigenlijke buitenstaander zoals ik).
Het spijt mij dat ik als grote mede-veroorzaker schuldig ben aan de verkorting van jullie rijtijden. Ik wens de mede gevallen "echte" racers een voorspoedig herstel van de blessures toe.
Ik hoop jullie allemaal weer in het nieuwe seizoen te ontmoeten.
Met sportieve groet,
Rob Meijer
quote:
quote:WollieWonka schreef op 14 oktober 2008 @ 13:45:
Namens mijn vader post ik dit
Hieruit is ons gebleken dat de saamhorigheid van de leden van de ZAC zeer groot is. ( Ook naar een eigenlijke buitenstaander zoals ik).
Het spijt mij dat ik als grote mede-veroorzaker schuldig ben aan de verkorting van jullie rijtijden.
[...]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Schwansje34#1 schreef op 12 oktober 2008 @ 19:05:
[...]
dank je deeltje 3 is nu ook werkend![]()
alleen deeltje 2 nog niet[afbeelding]
quote:Matn schreef op 10 oktober 2008 @ 20:04:
[...]
dat zijn vooral foto's van de eerste race S2 (ik blij)
mooie foto's maakt die Thomas Bakker!
quote:dannon schreef op 21 oktober 2008 @ 21:45:
ja november en december windsurfen op de maat van de bee gees
quote:Tr@x schreef op 21 oktober 2008 @ 23:03:
[...]
Oh ja? Ik zit die 2 maanden Tullamore dew te nippen....
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1