fotos modificatie achterkantje zx6r 2003

VlammeR

MF veteraan
15 mei 2002
2.251
0
Eindhoven
de nieuwe 6r is absoluut een mooie fiets, maar ik vond, net als veel andere mensen, dat het achterkantje niet helemaal goed was. een super lekker kontje, maar daar hing dan een een of andere lelijke klont onder waar de knipperlichten en het plaatje aan hangen. gezien de nieuwe hotcam en het mra ruitje nog ff op zich laten wachten besloot ik zo om zelf maar eens iets te gaan knutselen. hier de fotos van het resultaat, ziet er echt bruut uit!! eerst een foto van het origineel, en dan van mijn constructie en het resultaat:
(de fotos heb ik genomen met mijn telefoon, en die lens heeft een hele grote hoek, dus de laatste foto is het mooist!)

8

3

1

4

5

6

2

7


ooooooh, echt lekker he!!
 
ik heb er maar een, en das niet zo'n goede, ik zal morgen eens een maken vanuit een goede hoek!

hier is de slechte foto, morgen post ik de goede:

9
 
onwijs mooie motor zeg! :9~ en stukken beter zo zonder die plastic spatlap.
Ik heb alleen een vraagje is het verplicht om met een achterreflector te rijden?
full

Ik heb zelf namelijk zo'n lullig vierkant fietsreflectortje onder mijn nummerplaat zitten, die ik dus asap er afhaal. Ik ging er eens op letten en de ene motor heeft het wel en de ander weer niet, dus vroeg ik mij af kan dit ongestraft?
 
het is verplicht, maar op mijn GSXR ( SRAD ) heb ik hem er direct afgehaald en in drie jaar tijd er nooit iets over gehoord.
bij mijn huidige GSXR zit ie in het achterlicht.
gewoon eraf slopen dus!
 
Ziet er errug vet uit :9~ , alleen moet je wel wat aan die schaamranden doen, het lijkt wel of je nog alleen maar rechtdoor bent gegaan, of ligt dat aan de foto's? ;)
 
Ziet er errug vet uit :9~ , alleen moet je wel wat aan die schaamranden doen, het lijkt wel of je nog alleen maar rechtdoor bent gegaan, of ligt dat aan de foto's? ;)

Ik denk dat ie hem ook nog niet zo lang heeft. Zal vast niet in de eerste paar km de bandjes mooi rond rijden :)
 
het is verplicht, maar op mijn GSXR ( SRAD ) heb ik hem er direct afgehaald en in drie jaar tijd er nooit iets over gehoord.
bij mijn huidige GSXR zit ie in het achterlicht.
gewoon eraf slopen dus!

ik heb geen geïntegreerde reflector, maar ik rijd toch altijd met mijn licht aan, dus dat ding gaat mooi toedeledoki...de prullenbak in
 
Ziet er errug vet uit :9~ , alleen moet je wel wat aan die schaamranden doen, het lijkt wel of je nog alleen maar rechtdoor bent gegaan, of ligt dat aan de foto's? ;)


whaaaaaaa, schaam randen???
nee, ik heb er nu ruim 3000 km mee gereden, en aan allebij de kanten zijn de randjes eraf. helemaal eraf, dus wat je ziet is gewoon zand en zo dat op het garage plein lag.

nee, randjes doe ik niet aan. vandaag nog flink liggen blazen al voelde ik de banden wel licht trekken in de bochten. nog niet warm genoeg.... michellin... |(
tijd voor 012's!!!


----> fotos van de zijkant komen eraan!! <----
 
Terug
Bovenaan Onderaan