MF 't GOOI deeltje 29. Massaal naar Zandvoort!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Seau, OP weer aangepast.

@ Terror, post maar welke je wil, luie trekvlek :P
 
@Nocer. Heb ik jou wellicht gespot rond 15:15 bij het vliegveld H'sum samen met een grijze GSR600...
 
zow... net klaar met mn motor wassen :Z Wordt je moe van man 'hard' werken O-)

Denk trouwens dat ik het probleem van mijn 'af en toe uitvallende motor' ontdekt te hebben. Voor mij werd het steeds duidelijker dat het iets met een (stroom)kabel te maken zou hebben een breuk of slecht contact. Bleek dat mijn contacten van de accu behoorlijk los zaten :X

Die heb ik nu weer goed vast gezet, moet alleen nog van die gekartelde ringetjes hebben om ervoor te zorgen dat het niet weer los gaat trillen.

Nu maar afwachten of het probleem verholpen is :Y Beetje jammer alleen dat het willekeurig optrad, dus is moeilijk vast te stellen of het probleem weg is (kan zo 800km duren voor het optreed).

Zo nog ff het dorp in en daarna nog even genieten van het mooie weer.

Tot morgen voor sommige, de andere; fijn weekend! :W
 
Goedemiddag allemaal :W

Sow, post je een tijd niet, is er gelijk een nieuw topic...... :+

Hier alles prima, druk aan het inpakken en regelen....leuk is anders, maar het is voor een goed doel!!

Hoest met iedereen? Geen ongelukken meer gebeurt? hoorde het van Sander, echt balen zeg...hoop dat ie niet lang last houd.....
 
Eerste inspectie gedaan van de VMax:

Brandstof lekkage: niet gevonden, starten en lopen eveneens zonder lekkage (minuut of twee laten lopen).

Ik vermoed dat er wat brandstof uit de tank is gelopen en zich heeft verzameld het bakje rondom de vulopening, bij het rechtzetten en pogen te starten is dat via een slang ergens bij de bok op straat gelopen.
Terwijl ik tegen een paaltje bij lag te komen zag ik al wat benzine uit de tank stromen en ik denk dat dat hetgene is dat men heeft gezien.

S.
 
Eerste inspectie gedaan van de VMax:

Brandstof lekkage: niet gevonden, starten en lopen eveneens zonder lekkage (minuut of twee laten lopen).

Ik vermoed dat er wat brandstof uit de tank is gelopen en zich heeft verzameld het bakje rondom de vulopening, bij het rechtzetten en pogen te starten is dat via een slang ergens bij de bok op straat gelopen.
Terwijl ik tegen een paaltje bij lag te komen zag ik al wat benzine uit de tank stromen en ik denk dat dat hetgene is dat men heeft gezien.

S.

kijk, als dat zo zou zijn *D
Hopen dat het dat is dan!
 
Eerste inspectie gedaan van de VMax:

Brandstof lekkage: niet gevonden, starten en lopen eveneens zonder lekkage (minuut of twee laten lopen).

Ik vermoed dat er wat brandstof uit de tank is gelopen en zich heeft verzameld het bakje rondom de vulopening, bij het rechtzetten en pogen te starten is dat via een slang ergens bij de bok op straat gelopen.
Terwijl ik tegen een paaltje bij lag te komen zag ik al wat benzine uit de tank stromen en ik denk dat dat hetgene is dat men heeft gezien.

S.
Mwa, dat zou niet tegenvallen dan :)




}) mag je wel opschieten met je pootje, kun je dit jaar nog ff sturen :Y
 
Laatst bewerkt:
Eerste inspectie gedaan van de VMax:

Brandstof lekkage: niet gevonden, starten en lopen eveneens zonder lekkage (minuut of twee laten lopen).

Ik vermoed dat er wat brandstof uit de tank is gelopen en zich heeft verzameld het bakje rondom de vulopening, bij het rechtzetten en pogen te starten is dat via een slang ergens bij de bok op straat gelopen.
Terwijl ik tegen een paaltje bij lag te komen zag ik al wat benzine uit de tank stromen en ik denk dat dat hetgene is dat men heeft gezien.

S.

Hey Sander, hoe gaat het nu met je been? Heb je gips, ben je alweer mobiel?
 
Dan gaan we alvast ;)
Ga zo BBQ en morgen ritje dus helaas *D

het wordt voor mij toch ook pas maandag.
Maar hoe dichter bij de maandag, hoe meer zin ik erin heb.
Hopelijk gaat het deze keer wat beter dan de vorige keer en sta ik eindelijk eens mooi op de foto met een kneedown.
Ik ben iig niet bang om te vallen nu, dus dat scheelt een hoop. Maar blijf lekker in de langzaamste groep, als ik goed kan kneedownen en lijnen rijden en een andere motor heb, ga ik wel hoger :P
 
Tussenuren he....

Niveau 4 in Amsterdam?... wen der maar vast aan als ik zo de collega's mag geloven.

BTW wat lullen jullie er een hoop bij zo op een dag. TT heeft nu ook wel der steentje bijgedragen.

Wie gaan er van hier trouwens zondag naar Ro?

_O-

Wordt inderdaad veel geluld ja, het is niet meer bij te houden B|

Ga ook morgen naar Ro, en heb een motor mee *D
 
Goedemorgen Gooiers :W

Ook weer present!

Weet iemand van jullie wat er gisterenavond (plm. 22u) aan de hand was op de A27 thv Hilversum?

Heeeeeel veel politie en ziekenwagens, maar geen enkele sirene/zwaailamp, en een file erachter.. B|

Hèhè, tijdje niet kunnen inloggen net als de rest. Na een bardienst bij - en een (onverdiende) overwinning van- SV Huizen tegen de Zuidvogels, moet ik zo weer weg naar een verjaardag in H'sum.

Hier is een link naar de website van P2000, waar je de uitrukken van de Brandweer etc. kunt zien. Gister ging het om een verkeersongeval met beknelling.

Als je in het grijze balkje de regio Gooi en Vechtstreek selecteert, kun je precies zien waar de sirenes heen gaan. Als je Amsterdam-Amstelland aanklikt, kun je zien wat er bij Daatz in de regio aan de hand is. *O*
:W
 
Middag :W

ach kneedownen ook dus....... :+

Heb het gevoel dat dat risico bij powersliden nog een heel stuk hoger ligt :P

Thnx, X!

Kan het trouwens zijn dat ik JeGo tegenkwam in Huizen afgelopen donderdag? Volgens mij was hij samen met een brommert en riep hij gespot bij de verkeerslichten bij 3-in-1.
Zo ja? Bij deze :W

Dat ben ik geweest ja.
Die jongen op die brommert was zijn eerste ritje dus ik zou even meerijden.
vandaar dat ik je er even langs liet :W

Eerste inspectie gedaan van de VMax:

Brandstof lekkage: niet gevonden, starten en lopen eveneens zonder lekkage (minuut of twee laten lopen).

Ik vermoed dat er wat brandstof uit de tank is gelopen en zich heeft verzameld het bakje rondom de vulopening, bij het rechtzetten en pogen te starten is dat via een slang ergens bij de bok op straat gelopen.
Terwijl ik tegen een paaltje bij lag te komen zag ik al wat benzine uit de tank stromen en ik denk dat dat hetgene is dat men heeft gezien.

S.

Goed nieuws *D
het zag er ook al niet heel ernstig uit gelukkig

Alweer een nieuwe, dat gaat rap zo :Y
Iedereen al klaar voor maandag *O*

Goeiemiddag :W

nog niet, hoef ook niet veel te doen.
Alleen een andere uitlaat monteren.
 
Laatst bewerkt:
Oscar komt morgen ook naar Ro toe, maar................



















op mijn motor :P
Ik ga bij hem achterop, want zijn motor is stuk helaas.
Is vandaag gebeurd op de a27.
Hij zal ook niet kunnen rijden a.s. maandag '(
Hij komt maandag wel kijken.
Ik meld dit nu omdat zijn internet ook stuk is gegaan, dit wordt dinsdag gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan