Luchtfilters, vele soorten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
Ik heb hier nog een heleboel verschillende luchtfilters liggen welke toch eens plaats moeten gaan maken, nog alles nieuw in de verpakking en geschikt voor veel verschillende modellen motoren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kleine topic kaap:

ik heb een luchtfilter voor een Honda shadow vt750 C2/ACE. Is een standaard luchtfilter, die werd vervangen door een K&N luchtfilter. Mag weg voor weinig! PM me!
 
Ik heb trouwens geen power/losse of K&N filters voor de mensen die willen mailen, had er al wat vragen over gekregen vandaar ;)

Bijna alles van na bouwjaar 2000 is ondertussen verkocht :')

Van daarvoor nog wel redelijk wat liggen dus vragen staat vrij :Y
 
graag een filter voor de gsxr 750 bwj. 1991


gr. Henk


hoe lang gaan die filters mee :? ?
Ik zal kijken of we die er nog tussen hebben zitten, de Gixxers gaan hard :P

Hoe lang je met een filter kan doen, tsja tot die vuil genoeg is om te vervangen en gezien je waarschijnlijk niet veel stof hapt is 15.000km een gemiddelde, op een all-road bij all-road gebruik vaak na een dag of 2 een ander filter steken of uitspoelen, mijn KTM 640 SM om de 5000km een nieuwe, scheelt per merk en omstandigheden qwa stof, veel in regen rijden enz.
 
We hebben er nog 5 liggen voor een Gixxer 750 88-92 , 15 euro per stuk en kan verzonden als pakketje voor 6,20 euro en dan ben je nog heel wat goedkoper uit als zo halen bij een motorzaak ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan