Rotterdam Incorporated deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

ufootje

MF veteraan
30 okt 2005
6.000
23
Spijkenisse
3469deq.jpg

met dank aan Worldbeater voor het plaatje!

Deel 6

Welkom in dit gezellige topic voor iedereen uit Rotterdam èn omstreken-- hier kan je rondhangen of meerijden met de vele ritjes die hier georganiseerd worden.

De eerst volgende rit:


in de planning voor 21/24 mei 2009:
4 dagen Eifel/Moesel rit
wie gaan er mee:
1. ufootje
2. TigertT
3. Aad900
4. lilanie
5. dropje73 (ovb)
6. kalimero
7. Worldbeater (ovb)


Indrukken van de laatste ritjes:
02-11-2008 Utrechtse Heuvelrug
12-10-2008 Lilanie's Waaldijk ritje
30-08-2008 Zomeravond Boulevardrit
24-08-2008 Schouwen, Tholen en Noord-Brabant
08-06-2008 rondje Voorne-Putten & Goeree Overflakkee



wat vooraf ging:
Rotterdam Incorporated
Rotterdam Incorporated 2
Rotterdam Incorporated 3
Rotterdam Incorporated 4
Rotterdam Incorporated 5
 
Laatst bewerkt:
Deel 6, het gaat weer snel hiero :}

Gaat er nog iemand een stukkie :] ik heb wel zin om er ff uit te gaan 8-)
 
Goeieavond :W . Rond de 1500 km's en een ervaring rijker weer terg uit de UK.

Fantastisch weer gehad (al was t donderdagochtend heen en zaterdagavond terug behoorlijk koud). Iets te veel snelweg, maar gelukkig ook nog wat leuke engelse weggetjes, gezien. De geboorteplaats van Tiger bezocht. Ondervonden dat links rijden helemaal niet zo vreemd is als aanvankelijk gedacht. t Eten meestal minder slecht dan aangenomen. Kortom een leuke trip.

TigerT heeft t naar z'n zin gehad met dank aan WB en een overwegend gezellige ploeg Belgen.
 
Lijkt me een leuke ervaring TigerT. En dat links rijden valt wel mee...op de motor In de auto toch wel iets ander verhaal ivm zicht op de weg.
Fijn dat alles goed gegaan is.

Vanmiddag zo'n 300 km op de eilanden doorgebracht. Was prima weer en de Strom en ik zijn intussen goeie maatjes. Even een huiskamervraag 8-) waar is dit piccie gemaakt....Ufootje zal dit ongetwijfeld weten ;)
Foto-JHZFB3C6.jpg
 
goed verhaal, TigerT! nog foto's gemaakt?

Was even een korte samenvatting. Heel erg veel in t zadel gezeten met een aantal tank- en/of lunchbreaks. Zelf weinig foto's gemaakt maar dat is door de mededeelnemers ruimschoots gecompenseerd. Alleen even geduld tot die beschikbaar zijn. Helaas zijn we alleen door t landschap geraasd :X waardoor foto's beperkt zullen blijven tot tankstations, restaurants etc. Maar engeland heeft zeker wat te bieden. Voor een indruk even een paar pics.

full
 
Hier ook een korte reactie. :Y

Donderdagochtend om kwart over vier dus gaan rijden. :Z
(post op MF was verdwenen :? had nog even afscheid genomen enzo :') etc :P )

Eerst afgesproken bij TigerT in Hendrik Ido Ambacht, en daarna 2 uurtjes naar de bekenste motormeetspot van Belgie. Jabbeke. :? :')

Normaal kom ik iedere dag te laat@werk. Altijd vijf of tien minuten over acht.
Nu reden we half acht al Frankrijk binnen. _O-

En ruim voor half negen waren we bij de boot in Frankrijk. 8-)

P6073604.jpg


9.00 boarding. Dus had nog een half uur kunnen slapen eigenlijk. :? :+

Er stonden wel vijf man sterke mannen klaar van P&O Ferries.
Maar die waren ineens weg. Je moet je motor namelijk zelf vastkrikken. :?

P6073605.jpg


Trophy'tje stond goed voor de tocht retour naar de fabriek. :W

Aan boord koffie gehad van TigerT. Een medium slechts. :? ;(

Oh nee, aardige bak. _O- :+

P6073607.jpg


Dus maar twee bekers gedronken. :')

Na de overtocht enkele uren Engeland in gereden. Nog een bezoek aan het nationaal motormuseum. :Z
Maar de eerste foto waard was het hotel. :')

P6083608pano.jpg


Het tempo zat er aardig in, want binnen een uur vertrokken we naar een nabijgeleden dorpje voor een avondmaal.
Half twaalf waren we pas weer terug, en de volgende ochtend gingen we alweer om 9.00 weg. :X

P6083610.jpg


Ontbijtje was karig en gehaast. :')

Eenmaal bij de fabriek. *O* Dat grooote gebouw. :9~

P6083612pano.jpg


Piccie de andere kant op. ;)

P6083613.jpg


In de fabriek een fotoverbod. :/
En er was een onderhoudstop op een aantal plekken.
Vrijdag is niet de beste dag voor een fabrieksbezoek vertelde de rondleider. B|

Bovendien worden frames en bodywork in Thailand geproduceerd in factory drie, vier en vijf. -O-

Maar toch nog gezien hoe ze blokken fresen, bouwen, testen, monteren in de 675, en de gehele verdere opbouw van dit succesnummer. :}
Iedere werknemer heeft anderhalve minuut voor zijn ding.
(uitlaat monteren, volgende wielen, etc, etc)

Triumph heeft momenteel een wachtijd van zes maanden op dit model. :z
Ze kunnen slechts vijf motorblokken per uur bouwen.
Wel tien motoren assembleren, maar dan heeft de helft geen blok. :+

Binnen twee uur '( was het alweer tijd voor de reis naar het volgende hotel.

P6093615.jpg


Trophietje staat er nog Triumph bij. 8-)

P6093617.jpg


Bezoekje aan het roemruchte ACE cafe. 8-) [foto volgt :P ]
Een dame vroeg nog aan TigerT of hij van de LONDON BIKERS was. :9~

WB ging daarna maffen, de rest uit eten en nog kort stappen. :')

De volgende dag alweer om negen uur vertrokken voor een rondje terug langs de kust.
Helaas begon het tijdschema te dringen, maar dat hadden we een beetje laat pas door. O-)
En de snelheidsverschillen onderling noopte het groepje regelmatig tot wachten.

Ruim anderhalf uur te laat bij de boot, die gelukkig ieder uur afvaart. En ze deden niet moeilijk.
Dus trophietje kon er gewoon op. *O*

P6103624.jpg


Uitzicht vanaf de boot. 8-)

P6103625pano.jpg


Toen nog even vqan Frankrijk naar Belgie, en na een klein afscheid naar Nederland boenderen. :]

En na totaal 13,5 uur waren we eindelijk weer home sweet home. :9

P6103631.jpg


Zonder welkomst comité, want die sliep al. :')
 
Laatst bewerkt:
Mooi verhaal WB en leuke piccies (sommige foto's kan ik niet goed zien) Al met al hebben jullie je wel vermaakt toch :Y
Pak nog ff een biertje, dan slaap je lekker :9

mazzel
Aad

edit: ik kan nu alle foto's goed zien *O*
 
Laatst bewerkt:
hallloooooooooooooooooooooooooooo *O* *O* *O*

we zaten gisterenavond achter de whiskey en de cocktails te gokken wie het nieuwe deel 6 zou openen... kalimero heeft gewonnen!!!

we zijn ook weer terug.. morgen lees ik wel ff hoe het allemaal gegaan is zo her en der hoor..

enneh.. wb.. als ik jou een sms stuur is het wel leuk als je die ook leest he!!! B| doe ik zo mijn best om mee te leven.. :X
gaat niet lukken op deze manier.. zeg maar... :N


;) _O-
 
Lijkt me een leuke ervaring TigerT. En dat links rijden valt wel mee...op de motor In de auto toch wel iets ander verhaal ivm zicht op de weg.
Fijn dat alles goed gegaan is.

Vanmiddag zo'n 300 km op de eilanden doorgebracht. Was prima weer en de Strom en ik zijn intussen goeie maatjes. Even een huiskamervraag 8-) waar is dit piccie gemaakt....Ufootje zal dit ongetwijfeld weten ;)
[afbeelding]


Stompe toren tussen burghsluis en de schelphoek, aan de Oosterschelde :+
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat iedereen weer heelhuids terug is ;)

@Engelandvaarders; begrijp een beetje uit het verhaal dat het allemaal nogal jakken was en veel highway-miles?
Best jammer, de UK heeft zo veel moois te bieden als je de snelweg af gaat. :Y
 
enneh.. wb.. als ik jou een sms stuur is het wel leuk als je die ook leest he!!! B| doe ik zo mijn best om mee te leven.. :X
gaat niet lukken op deze manier.. zeg maar... :N


;) _O-
Geen idee waar die SMS naar toe is gegaan. :+ :+

GSM stond ook 99% van de tijd uit. Standtijd accu enzo. :X
En gene reisstekker in de pocket. O-)

Heb nog geprobeerd online te komen, maar in het oude Engelse dorpje was geen ontvangst binnen. Ook niet bij TigerT. Daarna vergeten uit te zetten en accu leeg in een halve middag. :/
Fijn dat iedereen weer heelhuids terug is ;)

@Engelandvaarders; begrijp een beetje uit het verhaal dat het allemaal nogal jakken was en veel highway-miles?
Best jammer, de UK heeft zo veel moois te bieden als je de snelweg af gaat. :Y
Knap dat je dit er uit haalt _O- maar helaas zeker voor 70% snelweg gereden.
En zeker de eerste dag (100% snelweg met veel file) dan geen bevrediging aan het eind. ;)
De retour rit zou langs de kust gaan, maar dit schema viel letterlijk in het water.
Al waren ze de eerste 2-3 uur goed begonnen. :')

En de kleine stukjes die we binnendoor reden was lekker :Y alleen iedere 3 km wachten op de rest. ;(
 
we zaten gisterenavond achter de whiskey en de cocktails te gokken wie het nieuwe deel 6 zou openen... kalimero heeft gewonnen!!!
:+

En mooie foto Ufoootje. :}

WB kon bij thuiskomst niet op MF, nog in het oude topic, storing.
Dat haalt het quota weer wat omlaag. ;)
 
*O* Goedemorgen Allemaal *O*

Zo goed te zien dat we allemaal weer heel thuis zijn.
Deel 6 alweer van 'R'dam Inc time flys.
Was gezellig en leuk rijden in Duitsland.
Hoewel we op de heenreis ook nog een stuk door Frankrijk heen zijn gegaan.
En daar had ik qua taal niet op gerekend. Dus gewoon duits praten tegen de pomp bediende :)
Heenreis zijn we om ong 9:00 uur gaan rijden en waren om 20:00 uur in Stuttgart.
Leuke routes gereden met veel bos en haarspeld bochten. Konden gisteren de locale raceploeg goed bijhouden in de bergen.
In Saarbrucken lekker op een terras gezeten. De bediende's in Scheveningen kunnen daar nog wat leren. Daar kwamen ze wel snel met het eten en drinken :P
Nadeel was alleen dat ze in duitsland het niet goed vinden als je tussen de file wil rijden B|
Terug zijn we om 9:30 vertrokken en ik was om 23:45 thuis. Veel steden gezien B| Zumo deed af en toe raar waardoor we dwars door de stad moesten.

Zal van de week wat foto's en de triplog posten.
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan