nieuwe honda scooter uit thailand

zuunig

MF veteraan
24 aug 2008
5.022
105
westland
honda 110 cc
full

de honda click i According to ECE 40 Mode riding tests, it achieves fuel efficiency of 49 km./liter


3.jpg

the CZ-i 4-stroke 110 cc engine, it achieved fuel efficiency of 57 km./liter


622.jpg

de snelle cz-i motard top 161 km/u
zie link http://hellforleathermagazine.com/2008/08/honda-czi-110-does-100mph-retu.html

c4.jpg

cz-i motard heeft een topsnelheid van 161 km/u


hier nog meer foto's onderaan pagina http://www.aphonda.co.th/2008/2008_page393.asp?id=1891


http://www.aphonda.co.th/2008/2008_page411.asp?id=1904

t20.jpg

de pers in thailand mag een rondje rijden op de click-i en de cz-i die wat smaller is

t22.jpg


het brandstof gebruik van links de click-i en rechts de cz-i
rechts onderaan in het rood het gemiddelde verbruik van de 5 zuinigste testers

c8.jpg

nog een bijzondere kleurstelling
 
Laatst bewerkt:
Hehe, gaaf... lijkt me een opgefokte scooter (jah dus geen motorscooter).

Wel lekker zuinig rijden!
 
Ik vind hem erg lijken op die Suzuki die je eerder poste. Vraag me af of dit concurrenten zijn, of dat ze stiekum hetzelfde blok gebruiken.
 
Op zich best een aardig ding, maar erg op de jeugd gericht qua vormgeving en of dat imago-technisch een goede zaak is, is maar de vraag.
Willen we serieus genomen op de motorscooter, dan zijn dergelijke associaties ongewenst lijkt mij.
 
Tja.. smaken verschillen.. Een sportmotor ziet er ook "flitsend" uit, dus een motorscooter mag dat ook wel zijn.

Ja, smaken verschillen uiteraard gelukkig maar met een sportmotor word je niet voor brommertje aangezien en de X-max, Nexus of GP800 zien er ook flitsend uit, maar dan op een 'volwassen' manier.
Zoals Scooterlover al zei: hij lijkt op een speedfight [zeer geliefd bij bepaalde jeugd] ;) .
 
Laatst bewerkt:
mooie foto's bijgeplaats bovenaan. Ongelofelijk dat verbruik van die dingen....
 
ik heb zelf 8 maanden op een suzuki address 125 gereden en die lijkt
veel op de honda cz-i 110cc
ook van die dunne bandjes , ik weeg ook 90 kilo, en ik moet zeggen dat de wegligging
echt goed was ook op topsnelheid {110km} en ook hard door de bochten geen enkel
probleem ik ,verbaasde me er zeer over ook in de winter nooit het gevoel gehad dat
ik rustiger aan moest doen

alleen stoten de hobbels harder door maar op asfalt voel je niks
 
Laatst bewerkt:
De Honda Innova kan je in NL normaalgesproken niet kopen, en die Suzuki Address lijkt me ook een "foutje". In Belgie is de Innova wel beschikbaar, dus die zuinige honda van hierboven misschien op termijn ook?
 
motoport amsterdam heeft 25 suzuki address 125 cc verkocht
hier rij ik er op

en op topspeed

toch echt genoten op dat ding

en hij liep soms 1 op 45
 
Laatst bewerkt:
ik denk het wel ja grijze import
voor 1699 euro rijklaar bij motoport amsterdam en 1750 in vianen
en in frankrijk 2199 euro
 
Laatst bewerkt:
nou ja groot geld ze worden verkocht voor 760 euro per stuk daar

Ja maar met honderdduizenden, vergeet niet dat voor het merendeel der Thais een motorfiets hun dagelijks vervoer is, enkel de hogere middelklasse laat zich liever in een auto zien, heeft meer prestige, vandaar dat Thai mensen raar opkijken als ik zeg dat een auto me onverschillig laat en liever op m'n T-max rond rijdt.
 
wat er hier vertelt wordt over dat dat ding 161km per uur haalt, denk ik niet dat dit waar kan zijn
zit er hier een nos-installtie in
voor 161km/u te halen heb je toch wel wat meer nodig dan 110cc(viertakt)
ze zullen wel 100mph bedoeld hebben als kph (lijkt me veel realisticher)
kan verkeerd zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan