LED knipperlicht relais voor o.a. Honda CBR 600 F4i

het zal misschien aan mij liggen, maar die link doet het niet.. of is niet meer beschikbaar
 
Hij is er wel nog!!!

Iemand wilde hem kopen, maar was ongeduldig (ofzo) en heeft ondertussen al ergens anders eentje gekocht. En ik heb ondertussen de advertentie al gewist. Ik zal hem binnenkort even updaten. Interesse cbrmuisje?
 
Dat weet ik nog niet zeker. Ik heb nog even aan het kijken wat voor knippers ik wil hebben en wat ik dan allemaal nodig heb, maar anders hoor je het zeker!
 
:^ heb net nieuwe knippers gehaald.
PB anders maar ff hoe of wat, anders moet ik ff wat anders gaan zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag, maar waar moet je dat ding tussen zetten. Er zit namelijk een ander achterlicht in de F4 met geintegreerde knippers, de originele stekkers zitten dus niet meer aan de achterkant.
 
Misschien een domme vraag, maar waar moet je dat ding tussen zetten. Er zit namelijk een ander achterlicht in de F4 met geintegreerde knippers, de originele stekkers zitten dus niet meer aan de achterkant.

Dat ding, een knipperlicht relais, zit voor onder je topkuip. Dacht naast de omval sensor.

Kwestie van oude eruit halen ... deze d'r in klikken
 
Ik heb niets meer gehoord van ukkie en jochie, dus hij is nog te koop. 15 incl. verzenden is echter te weinig. Het ding heeft nieuw 27,95 gekost en is nauwelijks gebruikt. Ik zou zeggen: Try again!
 
Ik neem aan dat het verzenden ervan niet zo veel kost, het is klein en licht, maar weet je hoeveel het moet kosten? Ik neem aan dat het niet een pakket hoeft te worden van € 6,75
 
Terug
Bovenaan Onderaan