aangeboden diverse Cbr600 pc19/23 (t/m 1990) onderdelen

Joopgsx750f

MF'er
5 aug 2008
182
0
CBR600 pc19/23 diverse onderdelen te koop Cbr onderdelen, o.a.:
- oliekoeler 15
- dynamo 40
- pickupspoelen 10
- carbs 40
- cilinderkop los (km-stand: 40.000 mijl) 25
- cilinders met zuigers los(km-stand: 40.000 mijl) 25
- blok als gemonteerd geheel 50
- spanningsregelaar 30
- bobines 10
- kabelboom met cdi (ik vermoed dat de cdi niet goed is) 10
- rem- schakelset 10
- rempomp voor en achter 10
- clipons/stuurhelften 10
- lichtschakelaar 5
- tellerset (mijlenteller, geeft ook in km aan)
- startmotor 10

De cilinderkop en het cilinderblok hebben zoals aangegeven 40.000 mijl gedraaid en moeten nog gedemonteerd worden. Van dit blok is de versnellingsbak kapot, volgens de vorige eigenaar was de rest van het blok goed. Bij demontage (voor verkoop) zal het wel duidelijk worden. Laat maar weten wat je nodig hebt.
 
Laatst bewerkt:
Misschien zitten er wat spulletjes bij die nuttig voor mij zijn.

Tot hoe ver gaat de toerenteller? Heb je een plaatje van de tellerset?

Ik heb een CB1 waarvan de tellers ontbraken (schadefiets). Nu heb ik er een Hawk set op gefrut. Dat past goed, maar de toerenteller gaat al het rood in bij 8500 en bovendien geeft ie het dubbele toerental aan (2-cil/4cil), dus stationair ging de teller al haast het rood in. Toerenteller dus maar afgekoppeld. Als het bereik van deze wat beter overeen komt, kan ik hem misschien op mijn CB1 gefrut krijgen.


Voor welke diameter vorkpoten zijn de clip-ons?


Heeft de rempomp voor ook een bevestigingsoog voor een spiegel?



Toevoeging: waar zit je ongeveer? Als de tellerset mogelijk lijkt, zou het handig zijn als ik binnenkort even langs kan rijden om te passen en meten.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga vanavond ff voor kijken en wat plaatjes schieten. Ik woon in Zutphen, tegen benzinevergoeding wil ik het ook wel langsbrengen eventueel...
 
Dat gaat nogal aantikken, want ik woon in Alkmaar :+

Eerst maar eens plaatjes kijken dan. Kun je ook van de toerenteller doorgeven waar het rode gebied begint, en hoever ie daarna nog doorloopt?
 
Tja Alkmaar is niet echt om de hoek vanuit hier maar waar een wil is is een weg toch? In km's een lange weg zelfs :+
Het rode gebied v.d. toerenteller begint bij 12000 en loopt tot 14000. Dit zal wel redelijk met de cb1 overeenkomen als ik me goed herinner. De clipons hebben een diameter van 37mm, de rempomp heeft geen bevestigingpunt voor een spiegel. Sorry voor de wazige foto, maar mijn fototoestel is kapot. Ik kan dus alleen foto's met de mobiel maken en bij daglicht lukt dat een stuk beter. Zal het morgen nogmaals proberen. Alles is in nette staat, laat maar weten of het wat voor je is en wat je ervoor wilt geven.
full
 
Het ziet er uit als een nette tellerset, maar geen gezicht als ik het zo op mijn CB-1 schroef. Moet ff denken wat de mogelijkheden zijn.

De rempomp en clip-ons gaan niet werken: op mijn motor zit een montagepunt voor de spiegels op de rempomp, en de voorvork is 41mm.
 
Wat is je vraagprijs voor het blok, en welk type is het? PC19 of PC23? Heb geen intresse in bakke met losse rommel, alleen een compleet blok.
 
Het blok is een pc23 met 40.000 mijl. Zoals aangegeven ken ik, uit eigen ervaring, de staat van het blok niet. Volgens de vorige eigenaar ligt de 3e versnelling eruit en was de rest goed. Vraagprijs voor het kale blok, zonders carbs, dynamo, pickupspoelen, startmotor is 125. Of heb je juist interesse in dit spul erbij? Ik schroef het persoonlijk liever los zodat ik weet wat ik verkoop en het blok moet toch open vanwege de bak.
 
Ik heb geen intresse in de carburateurs en de oliekoeler, startmotor ook niet direct..

Ik heb wel intresse in het blok die inelkaar zit, met de dynamo en pickup spoeltjes er nog in. Reden dat ik het blok graag dicht wil hebben is dat het een reserve blok zou worden mocht ik wat kapot rijden/vallen met racen, en heb er niets aan als het blok stof en vuil ligt te happen in de schuur.

Toevallig nog de radiateur ook liggen?

Mail me anders even een richtprijsje voor dit spul als je wilt.

Bjorn
 
Hoi Joop, de mail is wel aangekomen maar ben hem kwijt vanwege een computercrash...

Maar voorlopig heb ik even geen intresse denk ik, ga de motor zelf eerst maar weer eens klaar maken.

Toch bedankt voor de moeite.
 
Terug
Bovenaan Onderaan