De nieuwe generatie... Ducati Monster 1100(S)

Status
Niet open voor verdere reacties.
wil graag nog wat carbon spulletjes en van die klap hendels of hoe dat heten mag :? ,heeft jou monster niet bij hypo hoef te koop gestaan of staat daar nog te koop?
 
wil graag nog wat carbon spulletjes en van die klap hendels of hoe dat heten mag :? ,heeft jou monster niet bij hypo hoef te koop gestaan of staat daar nog te koop?

Klopt bij Hippolytushoef... hoe weet jij dat nou :?
Neem je ook van die tankcovers ? Bestaat uit twee delen trouwens....
 
Laatst bewerkt:
Nog niet alle prijzen van de mooie extra's zijn bekend ;( echt weer iets van Ducati,zelfs achterspatbord pas richting Februari leverbaar :X
 
Het is een 696,maar de kleuren zijn tof zou ook goed bij me jas passen :+ :]
full
 
Laatst bewerkt:
Wat een beauty combinatie zeg ! :} :9~ :9~ :9~ alleen die witte wielstriping staat niet op goudkleurige velgen. Maar Tita slip-ons hebben een blikkige sound, dus gewoon carbonnen termis hoor.

Je kan ook nog een witte seatcover kopen of daarop witte vlakken laten spuiten met gouden bies. (tricolore kontje)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag nog ff bij Goedhart in Bodegraven geweest daar had ik de nieuwe 1100S besteld,maar er moest nog ff wat geregeld worden met de extra's en de banden *D
Heb daar ook het voorstel gedaan om tijdens de introductie in December alle nieuwe eigenaren bij elkaar te laten komen om gezamelijk te gaan kwijlen :9~ _O- ,ben benieuwd of daar animo voor is :)
 
Bij mij geen Termi piepen :r vind het bagger :Y en iedereen rijd straks met het zelfde,ga zelf m'n piepen bouwen :)
Heb ik destijd bij me multi ook gedaan :)
Wat een beauty combinatie zeg ! :} :9~ :9~ :9~ alleen die witte wielstriping staat niet op goudkleurige velgen. Maar Tita slip-ons hebben een blikkige sound, dus gewoon carbonnen termis hoor.

Je kan ook nog een witte seatcover kopen of daarop witte vlakken laten spuiten met gouden bies. (tricolore kontje)
full
 
Heb jij nog meer foto's van die 696... of een link oid voor mij ? Goed ID overigens hoor.. leuk initiatief. Maar dan moet Bodegraven wel i,.o.m. ducati Den Haag (importeur) ALLE nieuwe eigenaren aanschrijven... met een leuk koud Italiaans buffet ofzo :)
 
Vandaag nog ff bij Goedhart in Bodegraven geweest daar had ik de nieuwe 1100S besteld,maar er moest nog ff wat geregeld worden met de extra's en de banden *D
Heb daar ook het voorstel gedaan om tijdens de introductie in December alle nieuwe eigenaren bij elkaar te laten komen om gezamelijk te gaan kwijlen :9~ _O- ,ben benieuwd of daar animo voor is :)
Hee, daar ben ik gisteren ook geweest voor wat extra's. De mijne wordt met Carbon Termignoni's afgeleverd, en ik heb het korte achterspatbordset (er zit veel bij) besteld. Ik laat de Duc met MPP 2CT banden afleveren.

Ik wil in december wel komen kwijlen.
 
Ging om hun eigen klanten,maar ze vonden het zelf ook wel een leuk idee :)
Kijk maar een bij barracuda op internet daar is de 696 ook van :Y gasten hebben leuke spulletjes
Heb jij nog meer foto's van die 696... of een link oid voor mij ? Goed ID overigens hoor.. leuk initiatief. Maar dan moet Bodegraven wel i,.o.m. ducati Den Haag (importeur) ALLE nieuwe eigenaren aanschrijven... met een leuk koud Italiaans buffet ofzo :)
 
Dan hebben we bijna de zelfde monster straks :X ,bij mij ook mpp 2ct :Y wat er standaard onder zit is niet echt mijn rubber :N
Hee, daar ben ik gisteren ook geweest voor wat extra's. De mijne wordt met Carbon Termignoni's afgeleverd, en ik heb het korte achterspatbordset (er zit veel bij) besteld. Ik laat de Duc met MPP 2CT banden afleveren.

Ik wil in december wel komen kwijlen.
 
Het is leuker (en drukker) lijkt mij als alle nieuwe eigenaren uit heel Nld (Benelux) worden uitgenodigd....
Afgelopen week is er ook e.e.a. gepresenteerd in Milaan aan Duc dealers....Troy was er ook bij... Nu zijn "wij"aan de beurt.

In 2006 ben ik ook in Hilton Adam geweest... (er niet zelf een gekocht) maar was wel voor de introductie (en de nieuwe trotse eigenaren 60+) van de desmosedici...
 
bochten set omgebouwd van 40mm naar 45 symetrich,dit bracht een veel beter koppel :)
full
 
Ging om hun eigen klanten,maar ze vonden het zelf ook wel een leuk idee :)
Kijk maar een bij barracuda op internet daar is de 696 ook van :Y gasten hebben leuke spulletjes
Ik wil wel een poging wagen bij mijn dealert....om contact te leggen met Bodegraven ?
Maar dan moet je wel nog eerst ff dit voorleggen daar...
 
ziet er allemaal strak uit Lucky D.
en jij eigen stickers zijn übercool :} ga ook maar eens wat met mijn naam maken....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan