De nieuwe generatie... Ducati Monster 1100(S)

Status
Niet open voor verdere reacties.
M'n Honda Monkey woog een kilotje of... 60 denk ik?

Maar die had geen 1100cc :D.
 
Ik heb de M1100s puur voor fun,heb div. modellen gereden van Paso,SS,748,749,multi 1000,m900,mS4 mS4rs om maar eens wat te noemen :) .
Maar me hart ligt bij de 2klepper puur voor het geluid en karakter en koppel van het blok,4klepper is niet mijn ding :N
Tevens is hij gewoon erg gebruiks vriendelijk en heeft hij een goed bruikbaar vermogen,wat moet je toch met 150pk als je er niets mee kan :?
Een 1198 is bijvoorbeeld een gave fiets om te zien maar wie gebruikt z'n ding nou echt waar die voor gemaakt is :X
 
Ik heb daarom ook een SF aangeschaft...

ieder zijn smaak (gelukkig wel)

Groet
Fons
tsja maar waarom plemp je dan zo'n opmerking hier neer, ik bedoel wat moeten we hier mee ? zo vind ik een streetfighter ook niet helemaal mijn ding maar dat ga ik toch ook niet in het streetfighter topic mededelen, daar heeft toch niemand wat aan, waarom zou je iemands bezit waar hij trots op is hard voor heeft gewerkt afzeiken , daar heeft niemand toch wat aan....
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij werd er een paar regels terug gevraagd naar de ervaringen mbt de oude en nieuwe monster
aangezien ik beide heb gehad, heb ik mijn mening gegeven
Zoals ik ook al vemelde met respect voor de nieuwe monster bezitters
het is niet afzeiken zoals jij dat interpreteert, maar een open mening.
maar zoals zo vaak , helaas, wordt dat weer eens verkeerd opgevat.

Sorry als men zich benadeeld voelt, ik laat het hierbij.

Fons
 
Volgens mij werd er een paar regels terug gevraagd naar de ervaringen mbt de oude en nieuwe monster
aangezien ik beide heb gehad, heb ik mijn mening gegeven
Zoals ik ook al vemelde met respect voor de nieuwe monster bezitters
het is niet afzeiken zoals jij dat interpreteert, maar een open mening.
maar zoals zo vaak , helaas, wordt dat weer eens verkeerd opgevat.

Sorry als men zich benadeeld voelt, ik laat het hierbij.

Fons
ok sorry, we hebben het er niet meer over!
 
Ik denk altijd maar zo ieder moet dat rijden wat die mooi vind of dat nou een Honda is of een ducati *D
En of ze me motor mooi vinden of niet maakt me ook niets uit ik ben er happy mee en daar gaat het toch om :] :]
Z'n streetfighter is best een leuk ding alleen voor mij is het gewoon veel te snel :)
Om die reden heb ik me S4rs ook weg gedaan :Y
Volgens mij werd er een paar regels terug gevraagd naar de ervaringen mbt de oude en nieuwe monster
aangezien ik beide heb gehad, heb ik mijn mening gegeven
Zoals ik ook al vemelde met respect voor de nieuwe monster bezitters
het is niet afzeiken zoals jij dat interpreteert, maar een open mening.
maar zoals zo vaak , helaas, wordt dat weer eens verkeerd opgevat.

Sorry als men zich benadeeld voelt, ik laat het hierbij.

Fons
 
Laatst bewerkt:
*D *D
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan