Rossi Tribune TT-Assen

Ik heb je gezien toen je foto ging maken vooraan! ;)
En hier de foto van het dolgedraaide enthousiaste geel achtige publiek je kan zo zien de spontaniteit spat er vanaf.... :Y :Y :Y

ps ondanks dat enorm veel plezier gehad.
Organisatie bedankt en tot 2012!!! :} :]
full
 
Achter mij zaten paar Italianen(van de fanclub volgens mij) en die zijn echt een stuk enthousaister... Ik zie mezelf geen eens op de foto's! :P
 
uit welk jaar komt jouw camera? :+

Het is wel een echte Nokia 6300 waarmee je filmpjes kunt maken en zoals je ziet prachtige haarscherpe foto`s EN......................ik kan er zelfs mee BELLEN, ja je ziet het de meeste mensen met van die enorme lenzen kunnen alleen maar foto`s maken en hebben een aparte telefoon nodig om te bellen _O- _O-
 
Het is wel een echte Nokia 6300 waarmee je filmpjes kunt maken en zoals je ziet prachtige haarscherpe foto`s EN......................ik kan er zelfs mee BELLEN, ja je ziet het de meeste mensen met van die enorme lenzen kunnen alleen maar foto`s maken en hebben een aparte telefoon nodig om te bellen _O- _O-


_O- _O-
 
Het was zeker gezellig afgelopen zaterdag alhoewel de bierconsumptie mede schuldig was :X




 
Ja, mijn zoon en ik hebben wederom geweldig genoten.
En ik heb de 3e 46 flyer nog net op de hoedenplank kunnen zetten.
Kon mooi omdat deze rechtop is :} :]
full
 
Ja, mijn zoon en ik hebben wederom geweldig genoten.
En ik heb de 3e 46 flyer nog net op de hoedenplank kunnen zetten.
Kon mooi omdat deze rechtop is :} :] [afbeelding]
*O*


Ik zag je pas laat zitten, vlak na de start van de MotoGP :+
Was te druk met van alles en nog wat O-)

Maar het was wederom gezellig :Y

Volgend jaar tik ik je op de schouder :+
 
*O*


Ik zag je pas laat zitten, vlak na de start van de MotoGP :+
Was te druk met van alles en nog wat O-)

Maar het was wederom gezellig :Y

Volgend jaar tik ik je op de schouder :+
was er anders al voor 9 uur *D

En niet te hard op de schouder _O- _O-
Tot volgend jaar :W
 
Rossi Tribune 2012


Beste Rossi fans,





Wij zijn alweer druk bezig met de voorbereidingen voor alweer de 4e editie van de Rossi-tribune tijdens de Dutch TT van Assen 2012. Na wederom een teleurstellend seizoen van ons aller held Valentino Rossi met tot nu toe slechts 1 podiumplek in 2011, kan Valentino de steun van zijn fans in Assen wederom goed gebruiken. Een Rossi fan ben je natuurlijk in goede,maar ook in slechte tijden.





Vanaf heden is het weer mogelijk om kaarten te bestellen voor de Rossi-tribune 2012 via het bestelformulier op deze website. Het betreft in eerste instantie een voorverkoop, daar de prijzen nog niet bekend zijn bij het Circuit van Assen, deze zullen medio november bekend gemaakt worden. Wij hebben wederom ons vaste vak D-L op de Stekkenwal tribune en hebben weer plaats voor 672 fanatieke Rossi fans.





Omdat volgend jaar misschien wel het laatste seizoen MotoGp is voor Valentino Rossi, willen wij de Rossi-tribune 2012 groots aanpakken. Dit kost een boel geld en wij zijn dan ook nog op zoek naar mensen/bedrijven die de Rossi-tribune in Assen een warm hart toedragen en ons zouden willen sponsoren. Mocht u belangstelling hebben om als sponsor bij te willen dragen aan de Rossi-tribune, dan kunt u dat kenbaar maken via het contactformulier op deze site. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een afspraak te maken.





Wij hopen op wederom een volle Rossi-tribune en zien uw bestelling dan ook graag tegemoet.





Rossi groet,





Bert van Westrienen en Marijn Wever


Organisatie Rossi-tribune
 
Omdat volgend jaar misschien wel het laatste seizoen MotoGp is voor Valentino Rossi, willen wij de Rossi-tribune 2012 groots aanpakken.

Waar halen ze dat nou weer vandaan?! Zetten ze er alleen maar bij om zo meer kaarten te verkopen (hopen ze). Mij vinden ze er niet (al ben ik nog best wel beetje Rossie-fan).
 
Terug
Bovenaan Onderaan