Rossi Tribune TT-Assen

Dolle boel op die tribune _O-

Nou we kunnen in ieder geval ruim zitten er zijn nog 200 kaarten te koop :? ,
Rossi gaat nog zeker 2 jaar door! :} :]
En de echte fans toch ook kom op mensen laat zien dat hij nog steeds geliefd is!!!! *O* *O*

Nog maar 6 weken en nog slechts 200 kaarten dus wees erbij vol is vol :+
 
Nou we kunnen in ieder geval ruim zitten er zijn nog 200 kaarten te koop :? ,
Rossi gaat nog zeker 2 jaar door! :} :]
En de echte fans toch ook kom op mensen laat zien dat hij nog steeds geliefd is!!!! *O* *O*

Nog maar 6 weken en nog slechts 200 kaarten dus wees erbij vol is vol :+

Ik ga volgend jaar op de Stoner tribune zitten, nog 100% beschikbaar :+
 
Nou we kunnen in ieder geval ruim zitten er zijn nog 200 kaarten te koop :? ,
Rossi gaat nog zeker 2 jaar door! :} :]
En de echte fans toch ook kom op mensen laat zien dat hij nog steeds geliefd is!!!! *O* *O*

Nog maar 6 weken en nog slechts 200 kaarten dus wees erbij vol is vol :+

Geliefd is hij zeker maar dat betekent niet dat ik op de tribune hoef te zitten, heb er vorig jaar gezeten en het is nou niet echt de beste plek op de TT :N
Dit jaar lekker thuis zitten, TT is sowieso niet meer wat het geweest is............
 
Geliefd is hij zeker maar dat betekent niet dat ik op de tribune hoef te zitten, heb er vorig jaar gezeten en het is nou niet echt de beste plek op de TT :N
Dit jaar lekker thuis zitten, TT is sowieso niet meer wat het geweest is............

:^

Heb in 2004 of 2005 een keer op de Stekkenwal tribune gezeten. Was ook niet zo onder de indruk van dat stekje. En het is dat de kaarten voor de Ramshoektribune al binnen zijn, anders was ik naar de Bikers' Classics gegaan.

Nu Stoner ook nog stopt, zal er toch echt snel iets moeten veranderen om de spanning terug te brengen. Anders kijk ik helemaal niet meer....
 
ja en nog erger domme dronke duitsers :(
daar wordt je helemaal schijt ziek van :r
maarrrrrrrrr ik ben d`r wel *D

Ach dat maakt mij niet zo veel uit... Veelste duur om naar 21 coureurs te kijken die allemaal achter me kaar rijden. WSBK en BSB dat zijn de klasses waar het hard tegen hard gaat!!! :] Daar krijg je tenminste waar voor je geld! Bij de motogp zijn de moto2 en 3 spannender dan de GP zelf...
 
Laatst bewerkt:
't lijkt elk jaar erger te worden :/

Het stomme is dat ik elk jaar dezelfde conclusie trek en er dan vervolgens het volgende jaar toch weer zit :')

Jij hebt dit jaar een goede keuze gemaakt. Kan goed zijn als je een paar jaar over slaat, dat je er dan met weer meer plezier naar toegaat daarna...
 
Het stomme is dat ik elk jaar dezelfde conclusie trek en er dan vervolgens het volgende jaar toch weer zit :')

Jij hebt dit jaar een goede keuze gemaakt. Kan goed zijn als je een paar jaar over slaat, dat je er dan met weer meer plezier naar toegaat daarna...

_O- 6 jaar geleden ook al eens overgeslagen.

Het jaar daarop ben je al direct vergevensgezinder :')
 
Geen Rossi tribune voor mij, Winterdijk zoals elk jaar. *O*

Met het verschil dat ik er nu op donderdag en vrijdag ook ben. *D Dus tijdens de trainingen kom ik daar wel even buurten! :P
 
Hallo Oma!!

Nu heb ik een hele domme vraag waar ik eigenlijk al het antwoord op weet... want zo dom ben ik uiteindelijk ook niet..
toch vraag ik hem;

Weet iemand of ik op dit late tijdstip nog aan Rossi tribune kaartjes kan komen?
Heb al een email gestuurd, maar die zien ze misschien niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Het stomme is dat ik elk jaar dezelfde conclusie trek en er dan vervolgens het volgende jaar toch weer zit :')

Jij hebt dit jaar een goede keuze gemaakt. Kan goed zijn als je een paar jaar over slaat, dat je er dan met weer meer plezier naar toegaat daarna...

Sinds ik die conclusie trok, ga ik lekker donderdag en vrijdag naar de trainingen :Y ... zaterdag eerste rang op de bank voor de buis, zonder dronken debielen naast mij *D
 
Sinds ik die conclusie trok, ga ik lekker donderdag en vrijdag naar de trainingen :Y ... zaterdag eerste rang op de bank voor de buis, zonder dronken debielen naast mij *D

Dat is momenteel misschien nog wel het leukste ja. Trainingen van dichtbij mee maken en de race thuis :Y
 
ff wat foto's geleend
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan