Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

MotoMorini Corsaro 1200 Part #3: OMG! die wil ik ook!

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

ktm 525exc.

Reg. datum:
28 jul. 2008
quote:
ArvidWillem schreef op 10 september 2009 @ 17:57:

[...]

extra pk willen we allemaal

Een goedlopende motor willen wij allemaal, PK zit er al zat aan boord. _O-
Als hij kan zorgen dat het starten en het stationair lopen bijgesteld kan worden zijn er al een hoop mensen tevreden denk ik.
Ook met weinig vermogen kan je een hoop lol beleven.

4600 cc

Reg. datum:
18 dec. 2003
quote:
okie1972 schreef op 10 september 2009 @ 18:36:

[...]

Een goedlopende motor willen wij allemaal, PK zit er al zat aan boord. _O-
Als hij kan zorgen dat het starten en het stationair lopen bijgesteld kan worden zijn er al een hoop mensen tevreden denk ik.
De mijne loopt na de grote beurt gewoon prima ,start goed ,pakt goed op , heeft andere dempers en ook zo,n kastje ergens en is afgesteld bij ....Star Twin in Loenen .... en ik wil geen reclame maken voor ze maar het zijn daar wel Vaklui met een hoofdletter V.

gr driver
Voxan 1000 V2 cafe racer / Buell xb1200 xt / Moto Morini Corsaro1200 / Yamaha xjr 1200 sp / www.xjrownersnederland.nl /

oud brood op snelle fiets

Reg. datum:
12 jul. 2005
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik en van de allereeste heb _O-

ktm 525exc.

Reg. datum:
28 jul. 2008
quote:
driver schreef op 10 september 2009 @ 19:23:

[...]
De mijne loopt na de grote beurt gewoon prima ,start goed ,pakt goed op , heeft andere dempers en ook zo,n kastje ergens en is afgesteld bij ....Star Twin in Loenen .... en ik wil geen reclame maken voor ze maar het zijn daar wel Vaklui met een hoofdletter V.

gr driver

Vaklui zijn tegenwoordig schaars en moeten gekoesterd worden.
Zo,n kasje wat jij heb (volgens mij een rapid bike) is een beetje vergelijkbaar met wat Ruud freriks doet , alleen hij zet de programma direkt in de ecu en kan daar ook de onsteking en de toeren beinvloeden.

Als je een powercommander of rapidbike moet kopen en laten afstellen kost het veel meer en is volgens mij in princiepe hetzelfde d.w.z gewoon de mapping en onsteking aanpassen .

Miss is het leuk om met een groep eens langs te gaan daar in Loenen of in Goes om in de keuken te kijken?

En driver , voor Vaklui mag best reclame gemaakt worden!!!!!!!!!!!!
:W
okie1972 wijzigde dit bericht op donderdag 10 september 2009 20:20 (4%)
Ook met weinig vermogen kan je een hoop lol beleven.

Reg. datum:
01 sep. 2009
hallo allemaal. mijn eve voorstellen ik ben frank en heb sinds 3 weken een corsaro van 2008
wat een koppel en power zeg echt een super fiets, niet te vergelijken met een yamaha r6r.

groet allemaal

MMCVeloceCarbon

Reg. datum:
24 aug. 2005
quote:
gevers schreef op 10 september 2009 @ 20:34:
hallo allemaal. mijn eve voorstellen ik ben frank en heb sinds 3 weken een corsaro van 2008
wat een koppel en power zeg echt een super fiets, niet te vergelijken met een yamaha r6r.

groet allemaal

welkom :)
Moto Morini Corsaro 1200 Veloce 2007 Carbonized

MMCVeloceCarbon

Reg. datum:
24 aug. 2005
quote:
okie1972 schreef op 10 september 2009 @ 20:07:

[...]

Zo,n kasje wat jij heb (volgens mij een rapid bike) is een beetje vergelijkbaar met wat Ruud freriks doet , alleen hij zet de programma direkt in de ecu en kan daar ook de onsteking en de toeren beinvloeden.

Als je een powercommander of rapidbike moet kopen en laten afstellen kost het veel meer en is volgens mij in princiepe hetzelfde d.w.z gewoon de mapping en onsteking aanpassen .

Miss is het leuk om met een groep eens langs te gaan daar in Loenen of in Goes om in de keuken te kijken?

ja maar ik moet sowieso in de ecu want er is geen ruimte ivm alarm en toekomstig xenon...

en gewicht :P

Reg. datum:
28 aug. 2009
iK HOORDE VAN rUUD DAT STAR TWIN DE MOTIOREN BIJ HEM LAAT AFSTELLEN.

MMCVeloceCarbon

Reg. datum:
24 aug. 2005
quote:
joostm51 schreef op 10 september 2009 @ 21:56:

aha! there is the addertje under the grass

Reg. datum:
28 aug. 2009
vIA STRETTA HOORDE IK DAT ER NOG GEEN STUURDEMPER VOORHANDEN IS VOOR DE MORINI.

wIE MAAKT AL GEBRUIK VAN EEN STUURDEMPER EN HOE HEB JE DAT GEREGELD???

4600 cc

Reg. datum:
18 dec. 2003
quote:
okie1972 schreef op 10 september 2009 @ 20:07:

[...]

in Loenen mag je denk ik niet in de keuken kijken ,werkplaats is denk ik taboe alhoewel ik er gewoon inloop maar dat terzijde.

Mijn Latretto ? dempers en rapidgeval zaten er al op gemonteerd omdat ze deze Corsaro als demo hadden in den beginne.
Na wat andere eigenaren is ie uiteindelijk bij mij terecht gekomen.

En reclame : ik ken ze al 30 jaar maar ben er geen vaste klant oid en heb er verder ook geen binding mee .
John een der monteurs is gewoon een heel goeie vinnik die kun wel een motorfiets toe vertrouwen .

gr driver
Voxan 1000 V2 cafe racer / Buell xb1200 xt / Moto Morini Corsaro1200 / Yamaha xjr 1200 sp / www.xjrownersnederland.nl /

4600 cc

Reg. datum:
18 dec. 2003
quote:
joostm51 schreef op 10 september 2009 @ 21:56:
Ze hebben zelf ook een testbank staan maar als Ruud het zegt zal het wel kloppen .
Of zouden ze alleen met motoren erheen gaan waar ze bijv. zelf de dempers voor maken oid ?
Ik weet niet hoe vaak ze dat soort dingen doen maar iedere keer vanuit Loenen naar Zeeland ? is ook niet alles lijkt me.

gr driver

4600 cc

Reg. datum:
18 dec. 2003
quote:
gevers schreef op 10 september 2009 @ 20:34:

groet allemaal

hoi Frank welkom bij dit topic.

fotoooossszzzzz !!!!!!!!!!!!!

gr driver

0,001% Ducati

Reg. datum:
22 mrt. 2009
quote:
joostm51 schreef op 10 september 2009 @ 21:59:
vIA STRETTA HOORDE IK DAT ER NOG GEEN STUURDEMPER VOORHANDEN IS VOOR DE MORINI.

wIE MAAKT AL GEBRUIK VAN EEN STUURDEMPER EN HOE HEB JE DAT GEREGELD???

http://img.photobucket.com/albums/v313/mathh/marmorini1.jpg

volgens mij is dit de enige (goede) optie, maar niet zo mooi :N :N
Yamaha xj600 diversion '91 "crashed" Suzuki gsx750F '93"crashed" Suzuki GSXR-750 2001 Moto Morini Corsaro 1200 2008 en XT600E SM 1995 bouwpakket

Pagina's:
«
»
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True