Dit onderwerp is gesloten.
quote:
De mijne loopt na de grote beurt gewoon prima ,start goed ,pakt goed op , heeft andere dempers en ook zo,n kastje ergens en is afgesteld bij ....Star Twin in Loenen .... en ik wil geen reclame maken voor ze maar het zijn daar wel Vaklui met een hoofdletter V.quote:okie1972 schreef op 10 september 2009 @ 18:36:
[...]
Een goedlopende motor willen wij allemaal, PK zit er al zat aan boord.![]()
Als hij kan zorgen dat het starten en het stationair lopen bijgesteld kan worden zijn er al een hoop mensen tevreden denk ik.
quote:driver schreef op 10 september 2009 @ 19:23:
[...]
De mijne loopt na de grote beurt gewoon prima ,start goed ,pakt goed op , heeft andere dempers en ook zo,n kastje ergens en is afgesteld bij ....Star Twin in Loenen .... en ik wil geen reclame maken voor ze maar het zijn daar wel Vaklui met een hoofdletter V.
gr driver
quote:gevers schreef op 10 september 2009 @ 20:34:
hallo allemaal. mijn eve voorstellen ik ben frank en heb sinds 3 weken een corsaro van 2008
wat een koppel en power zeg echt een super fiets, niet te vergelijken met een yamaha r6r.
groet allemaal
quote:okie1972 schreef op 10 september 2009 @ 20:07:
[...]
Vaklui zijn tegenwoordig schaars en moeten gekoesterd worden.
Zo,n kasje wat jij heb (volgens mij een rapid bike) is een beetje vergelijkbaar met wat Ruud freriks doet , alleen hij zet de programma direkt in de ecu en kan daar ook de onsteking en de toeren beinvloeden.
Als je een powercommander of rapidbike moet kopen en laten afstellen kost het veel meer en is volgens mij in princiepe hetzelfde d.w.z gewoon de mapping en onsteking aanpassen .
Miss is het leuk om met een groep eens langs te gaan daar in Loenen of in Goes om in de keuken te kijken?
En driver , voor Vaklui mag best reclame gemaakt worden!!!!!!!!!!!!
quote:joostm51 schreef op 10 september 2009 @ 21:56:
iK HOORDE VAN rUUD DAT STAR TWIN DE MOTIOREN BIJ HEM LAAT AFSTELLEN.
in Loenen mag je denk ik niet in de keuken kijken ,werkplaats is denk ik taboe alhoewel ik er gewoon inloop maar dat terzijde.quote:okie1972 schreef op 10 september 2009 @ 20:07:
[...]
Vaklui zijn tegenwoordig schaars en moeten gekoesterd worden.
Zo,n kasje wat jij heb (volgens mij een rapid bike) is een beetje vergelijkbaar met wat Ruud freriks doet , alleen hij zet de programma direkt in de ecu en kan daar ook de onsteking en de toeren beinvloeden.
Als je een powercommander of rapidbike moet kopen en laten afstellen kost het veel meer en is volgens mij in princiepe hetzelfde d.w.z gewoon de mapping en onsteking aanpassen .
Miss is het leuk om met een groep eens langs te gaan daar in Loenen of in Goes om in de keuken te kijken?
En driver , voor Vaklui mag best reclame gemaakt worden!!!!!!!!!!!!
Ze hebben zelf ook een testbank staan maar als Ruud het zegt zal het wel kloppen .quote:joostm51 schreef op 10 september 2009 @ 21:56:
iK HOORDE VAN rUUD DAT STAR TWIN DE MOTIOREN BIJ HEM LAAT AFSTELLEN.
quote:gevers schreef op 10 september 2009 @ 20:34:
hallo allemaal. mijn eve voorstellen ik ben frank en heb sinds 3 weken een corsaro van 2008
wat een koppel en power zeg echt een super fiets, niet te vergelijken met een yamaha r6r.
groet allemaal
quote:joostm51 schreef op 10 september 2009 @ 21:59:
vIA STRETTA HOORDE IK DAT ER NOG GEEN STUURDEMPER VOORHANDEN IS VOOR DE MORINI.
wIE MAAKT AL GEBRUIK VAN EEN STUURDEMPER EN HOE HEB JE DAT GEREGELD???
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1