TK: Multifunctionele tanktas met magneten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaSuperGrover

Die hard MF'er
22 feb 2003
765
4
Almere
Zie MARKTPLAATS

ivm aanschaf bagster. Echt in nieuwstaat! € 30,-

Tanktas van ca. 32 liter.

Bestaat uit 2 tassen die allebei afzonderlijk of tegelijk op de magnetische basisplaat geritst kunnen worden. Beide tassen én de grondplaat zijn voorzien van een kaartvak. Eén tas (15.5 liter) heeft schouderbanden om hem als rugzak te kunnen gebruiken. De andere tas (ook 15.5 liter) heeft aan de binnenkant allerlei handige vakjes voor pennen/gsm/creditcard e.d.

Aan de buitenkant van de tassen zitten ook vakjes voor allerhande spulletjes.

Bij de set zit ook een regenhoes die over het geheel kan. Draagriemen om de tassen over één schouder te kunnen dragen zitten er ook bij.

Kijk ook op Motozoom bij artikelnr. 12025340

* Afm. (Lxbxh) : 35 x 26 x 34 cm.
* Totale inhoud (inclusieve opzettasjes) : circa 32 liter.
* Levering inclusief regenhoes
* Materiaal: 90% Polyamide.

Deze is het:

tanktas-1.JPG

tanktas-2.JPG

tanktas-3.JPG
 
Als je in het kaartvak een kussen zou proppen, zou je er zo op in slaap kunnen vallen :o

Maar serieus: wat een formaat /wat een ruimte!
 
Rijd Reed bijna nooit met alletwee erop. Is inderdaad vrij hoog :z Genoeg ruimte ook in één van de 2, maar bij vakanties is het wel eens handig.

Verder erg handig, al die vakjes. Heb ik op de tanktas hiervoor echt wel gemist.
 
Nee, dat gaat helaas niet passen. Of misschien een hele platte jethelm, maar ga er gemakshalve even vanuit dat ook jij vind dat dat niet 'staat' op een R6 :P
 
Ik koop die voor 30 euro.
Wanneer kan ik komen ophalen? het liefst zo snel mogelijk.
Mail me maar op email adress D_Day_6june@ Hetemail.com je snapt wat ik bedoel ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan