Motorrijders Kop van Noord-Holland deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb nog een motor te koop,


heeft alleen wat afstelling nodig. en een RDW goedkeuring.



vraagprijs € 1.000.000 ;)



rossibikekw8.jpg
 
Goedemorgen motorvrienden.... al wakker en lekker al een paar uurtjes voor de TV !

Heerlijk motorweer zo te zien buiten...

-Ik ben geen Hyves-kenner en weet ook niet de meerwaarde... maar de link heb ik er op verzoek bijgezet.

-Foto mutaties lukt niet... klik maar eens zelf op je eigen geplaatste foto

Wijzigingen/info en andere gerelateerde zaken voor de OP ff per meel, dan kan ik het niet vergeten ! :z

Fijne droge zondag toegewenst !

enne mooie Sjonny Honda hoor... maar deze fiets is eind dit jaar bereikbaar (nieuwe luchtgekoelde monster 1100S)
full


en deze eind volgend jaar (Watergekoelde versie met 1098 pk's)
full
 
Laatst bewerkt:
Klopt... niet overdone.

Hier nog wat van de nieuwe monster die in November (S-versie) bij de dealerschappen staan... de standaard 1100 komt pas i februari. V.a. morgen in Keulen voor de dealers in het eggie te zien :}

Klikken voor beste resultaat...

full


full


full


full


full
 
verie nice monstertje!!
wat een zeikweer trouwens :S :S
haha, buienradar is gewoon 1 grote vlek boven n-h :')

mag vanavond werken B| hopen dat het dan wat opgeklaard is, want hier word ik niet echt vrolijk van ;(

morgenochtend afrijden, hoop ook dat het dan wat droger is :+
 
leuke ducati's trouwens, vind die nieuwe monster een stuk mooier dan die oude.
 
haha, buienradar is gewoon 1 grote vlek boven n-h :')

mag vanavond werken B| hopen dat het dan wat opgeklaard is, want hier word ik niet echt vrolijk van ;(

morgenochtend afrijden, hoop ook dat het dan wat droger is :+
Morgen is het nagenoeg droog. *O*
 
was net motogp aan het kijken op rtl7. Jesus wat een kutcommentaar... heb hem gewoon uitgezet en download wel effe van eurosport met engels commentaar *D Da's veel beter!!!
 
Ha, nieuw deeltje.

Ik ben officieel motorloos. Heb hem ingeruild voor m'n nieuwe (2ehands). De nieuwe haal ik alleen pas in maart op wegens het 25 kw gezeur wat nog even duurt. Hij staat tot die tijd gewoon lekker bij de dealer. Ik heb hem dus gelukkig wel als het nieuwe seizoen goed en wel begonnen is. Gekocht bij Motorhuis Schagen, hij stond er precies zoals ik hem wil hebben. Met compleet Remus uitlaatsysteem 8-)

In de tussentijd heb ik van lompje het aanbod gekregen om als het te erg kriebelt een rondje te mogen rijden op zijn kawasaki met custom "Bakker uitlaatsysteem" . :+

M'n nieuwe is een fireblade uit 2005, hieronder wat pic's :)
1384885-1-2-2.jpg

1384885-5-2-2.jpg

1384885-2-2-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ha, nieuw deeltje.

Ik ben officieel motorloos. Heb hem ingeruild voor m'n nieuwe (2ehands). De nieuwe haal ik alleen pas in maart op wegens het 25 kw gezeur wat nog even duurt. Hij staat tot die tijd gewoon lekker bij de dealer. Ik heb hem dus gelukkig wel als het nieuwe seizoen goed en wel begonnen is. Gekocht bij Motorhuis Schagen, hij stond er precies zoals ik hem wil hebben. Met compleet Remus uitlaatsysteem 8-)

In de tussentijd heb ik van lompje het aanbod gekregen om als het te erg kriebelt een rondje te rijden op zijn kawasaki met custom "Bakker uitlaatsysteem" te mogen rijden :+

M'n nieuwe is een fireblade uit 2005, hieronder wat pic's :)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
echt een toffe bike rein! :9~
nu kan ik jullie helemaal never nooit meer bijhouden ;)
k ga binnenkort wel ff naar schagen om naar je nieuwe aanwinst te kijken!
 
echt een toffe bike rein! :9~
nu kan ik jullie helemaal never nooit meer bijhouden ;)
k ga binnenkort wel ff naar schagen om naar je nieuwe aanwinst te kijken!

thnx! Haha, ja kun je m'n oude ook zien ;) Die staat er ook.
Dat bijhouden zal wel meevallen denk ik!
 
In de tussentijd heb ik van lompje het aanbod gekregen om als het te erg kriebelt een rondje te mogen rijden op zijn kawasaki met custom "Bakker uitlaatsysteem" . :+


hou er wel rekening mee dat je bleet dan wel tegen gaat vallen. ik bedoel die overvloed aan pk's zijn niet te evenaren!
 
hou er wel rekening mee dat je bleet dan wel tegen gaat vallen. ik bedoel die overvloed aan pk's zijn niet te evenaren!

Dat is wel een beetje waar natuurlijk... :( zo'n blade is voor sappies vergeleken met die kawa van jou.

:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan