Motorrijders Kop van Noord-Holland deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
daar staan ze altijd man :P common knowledge.

bij dat viaduct toch?

Zit er een viaduct in de N9 tegenwoordig? :P

En het was inderdaad die auto die ootje postte! :o

Edit: zag dat ik een foutje had gemaakt in m'n vorige post, nu aangepast :P
 
Laatst bewerkt:
dat bedoel ik :Y
je wilt nie weten wat voor rare trucs ze tegenwoordig uithalen :+
wij doen ook werk voor de pliesie dus ik hoor wel ns wat :9
flitster op een aanhanger of in een grijze bak verwerkt is niet eens meer raar _O-



ik vertrouw die grijze bakken langs de N9 soms ook niet meer... B| bij zo'n parkeer plekkie langs het kanaal :')
 
Vorig jaar nog een Kadet al flitsend zien staan in de berm zien staan. :')

Kadetten stonden vroeger altijd al in de berm, dus was niks verdachts, tot ik er voorbij reed... B|
hmkay, in het vervolg maar remmen dus.


nja ik ga weer ff leren voor de tentamens :/
 
Zit er een viaduct in de N9 tegenwoordig? :P

Ja, bij 't Zand toch ?

En het was inderdaad die auto die ootje postte! :o

en hier nog een:

full

full


Deze foto's komen van een site over de opendag van politie Nh-noord.

Hier in de regio (onder Alkmaar) met je uitkijken voor een blauwe zafira.
 
Ja, bij 't Zand toch ?en hier nog een:

[afbeelding]
[afbeelding]

Deze foto's komen van een site over de opendag van politie Nh-noord.

Hier in de regio (onder Alkmaar) met je uitkijken voor een blauwe zafira.
er zijn er zoveel tegenwoordig.
in alkmaar rijd nog een blauwe golf 5
een toyota in de kleur zilver
een groene berlingo
en een seat altea die al een post eerder te zien was :+

ze staan heellllll vaak op de ring alkmaar vanaf ring noord richting broek op langedijk
na de kleine bosjes in het midden van de berm
ik heb soms wel eens een dikke bak met meer als 400pk onder me kont met proefrijden
maar no way dat ik op de S3 ga gassen :N
 
er zijn er zoveel tegenwoordig.
in alkmaar rijd nog een blauwe golf 5
een toyota in de kleur zilver
een groene berlingo
en een seat altea die al een post eerder te zien was :+

ze staan heellllll vaak op de ring alkmaar vanaf ring noord richting broek op langedijk
na de kleine bosjes in het midden van de berm

ik heb soms wel eens een dikke bak met meer als 400pk onder me kont met proefrijden
maar no way dat ik op de S3 ga gassen :N


klopt :Y ... tussen de Nollenweg en afslag de Mare, ze staan daar ook nog wel eens links in de parkeerhaven....
 
klopt :Y ... tussen de Nollenweg en afslag de Mare, ze staan daar ook nog wel eens links in de parkeerhaven....
lol ja, door zo'n gast was ik geflitst, zag 'm honderden meters vantevoren, ik op de rem, kmteller netjes op de 75km/u, boete thuis 10km te hard. ik ga dus zeker wel bezwaar aantekenen, want volgens mij klopt er niks van.
 
klopt :Y ... tussen de Nollenweg en afslag de Mare, ze staan daar ook nog wel eens links in de parkeerhaven....
klopt idd :Y
en laatste tijd zetten ze het "flitskastje in de middenberm en de auto aan de andere kant in de parkeerhaven...
ik reed langszaam in de file daar smorgensvroeg... zie ik die rookgrijze altea staan,dus waarop ik tegen mijn collega in de auto zei : je bent toch wel echt dom dat je hier staat met je flitsauto!! _O- ... rijd ik 150 meter verder en wat denk je :X flitskast in de middenberm die naar de andere kant aan het flitsen was _O-
 
lol ja, door zo'n gast was ik geflitst, zag 'm honderden meters vantevoren, ik op de rem, kmteller netjes op de 75km/u, boete thuis 10km te hard. ik ga dus zeker wel bezwaar aantekenen, want volgens mij klopt er niks van.

Hoezo klopt er niets van? Je kan al van ongeveer een km ver gelaserd worden.
 
ervaring mee? _O- :P


hahaha ja. |(
zelfs een wasmachine kopen is leuker dan het zomaar over te boeken naar het cjib B| .

maar nog ff wat, zaterdag hadden wij een feessie thuis en nu is de vriend van een vriendin van me meissie motorcoureur in het o.n.k. hij organiseerd ook circuitdagen in lelystad en ook francochamps dus volgend seizoen wordt het zeker cicuitrijden voor me.
*O* *O* *O*
 
Hoezo klopt er niets van? Je kan al van ongeveer een km ver gelaserd worden.
toch niet van achter? ;) met die auto's flitsen ze voor zover ik weet altijd de achterkant van je auto, want zij hebben die flitsspullen op hun grille zitten...

teller wijkt niet af lijkt me, kwam van m'n rijschool en was al 3 flitspalen gepasseerd met dezelfde snelheid op m'n teller. wel wisselde ik van baan tijdens het flitsen, misschien dat dit van invloed is?
 
Nee ben ik gelukkig niet :+
Ik rij nooit zo vroeg :PHad vanmiddag trouwens nog een motor gespot met stickert op de IJsselweg in Hoorn. Je reedt vlak bij de blauwe tunnel. Ik weet niet precies hoe laat het was maar denk zo omstreeks 14.30 uur.

Jij was helemaal in het zwart, je motor ook en je had een bruinachtige horizontale dikke streep op je jas.
Heb geen flauw idee op wat voor type motor je reedt, ik zag je te laat.
Wie o wie? :W
Dacht al dat het een andere RR was ;)

Volgens mij is dat een SRAD en de rijder heeft een ArlenNess pak (als het dezelfde is)
Heb hem al vaker zien staan/rijden in de Kersenboogerd/Hoorn

Ik was het niet maar woon jij in de Kersenboogaard?
Me too *O*
Reaal :)
 
Laatst bewerkt:
In warmenhuizen rijdt de smeris ook rond in een blauwe golf.. wel balen als je gepakt wordt voor belle in de auto :S 150 euro. paar dagen later kreeg ik de boete al binnen dacht ik mara was nog geflitst ook :S en op de AC de graaf staat de politie ook zowat altijd te flitsen met zon kut auto
 
:W nog ff en we kunnen een Kersenboogerd topic beginnen _O-
Lijkt er wel op. Ik woon in het nette gedeelte aan de Nachtegaal, ha ha.

ff wat anders iemand nog wel eens wat gehoord van Dave, die jongen die van de zomer met zijn Yamaha hier voor de deur tegen een auto knalde en er overheen vloog?
 
Lijkt er wel op. Ik woon in het nette gedeelte aan de Nachtegaal, ha ha.

ff wat anders iemand nog wel eens wat gehoord van Dave, die jongen die van de zomer met zijn Yamaha hier voor de deur tegen een auto knalde en er overheen vloog?

Haha, ik op Bazillehof. Beetje elitair...


p.s. Had Dave een XJR1200?
 
Haha, ik op Bazillehof. Beetje elitair...


p.s. Had Dave een XJR1200?
Nee, een 600, had net een paar weken zijn rijbewijs. Die motor was natuurlijk total los, lag in 1000 stukjes. Maar ben benieuwd hoe het met de verzekering is afgelopen en of hij nog een andere motor heeft gekocht.
 
Nee, een 600, had net een paar weken zijn rijbewijs. Die motor was natuurlijk total los, lag in 1000 stukjes. Maar ben benieuwd hoe het met de verzekering is afgelopen en of hij nog een andere motor heeft gekocht.

Nee, dan is dat een ander. Ken het verhaal trouwens niet.
Was dus een legpuzzel geworden :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan