GSXR750W onderdelen (kuipset, koplamp, zitjes, tank enz)

Da_V_iD

Die hard MF'er
1 jun 2004
518
0
Eindhoven
Hoi,
Ik heb nog wat onderdelen over van een GSXR-750 W uit 93:

Complete kuipset + tank , moeten gespoten worden! Is met spuitbus gedaan, maar GEEN schade! 250 euro (incl de ongespoten kapjes die aan de zijkuip + topkuip zitten en kuipruit is ook zwart gespoten).

Handgrepen passagier wit: 15 euro

Beide zitjes in nette staat: 40 euro


Koplamp (heeft klein beetje steenslag) : 40 euro

Kuipset ga ik niet opsturen, maar de andere spullen kunnen verzonden worden.

Mvg,
David 2fast4race@gmail.com
 
Laatst bewerkt:
Heb je de tellerset ook nog liggen? Foto van de kuipruit als je deze ook apart weg doet?
pm mag ook,

gr Tim.
 
Tellerset zit nog @ mn motor en gaat niet weg. De set ga ik eerst proberen compleet te verkopen.
 
Heb je de tellerset ook nog liggen? Foto van de kuipruit als je deze ook apart weg doet?
pm mag ook,

gr Tim.
Ik heb nog wel een extra tellerset van een GSX-R 750W liggen. Nederlands model in prima staat. Op Marktplaats zie ik ze staan voor 60-100 euro dus die van mij mag je voor 50 hebben. Verzenden geen probleem. :)
 
hmm hmm.... zit er aan te denken om de kuip van je over te nemen en opnieuw zwarte te spuiten. Staat toch wel erg vet!

Maarrrr, past een 750 kuipset op een 1100. Beide van hetzelfde jaar. Ik ga er proberen achter te komen. :Y
 
Al erachter gekomen of het past? :P

Niemand die wel eens het circuit opgaat met zijn oude gixxer en zijn mooie orginele kuipen wilt sparen :] ?
 
net reactie gehad over de mail. Volgens die gast gaat het niet passen. Mijn kontkappen zijn langer. Zijkuip loopt ook iets langer door. Dus helaas.. Ik moet afhaken. Maar voor deze prijs zul je de kuip snel genoeg kwijt zijn. :)
 
Kwam er net achter dat ik ook nog een topkuipframe heb liggen.

Deze mag los voor 37,50 weg maar als je de kuipenset + tank koopt krijg je hem erbij!
 
Voor 200 mag alles weg!

Buitenkansje voor iemand die zijn motor aan gort heeft gereden of zijn streetfighter wilt ombouwen naar eentje met kuipen!
 
Ik heb niks met dat blok gedaan :?

Heb je toen ook al gezegd dat ik het blok niet open heb gehad.. Dus zou bij god niet weten wat er met die olietoevoer is.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niks met dat blok gedaan :?

Heb je toen ook al gezegd dat ik het blok niet open heb gehad.. Dus zou bij god niet weten wat er met die olietoevoer is.

Je had net de olie bijgevuld zei je, maar teveel.

Na 200 km gaat nu ineens het olielampje branden.
Dat is wel een beetje erg toevallig.
Je hebt zoveel oliebijgevuld (teveel) zodat het olielampje niet zou gaan branden tijdens de testrit.

En het lampje, dat is oliedruk of oliepeil, want volgens mij is het bij een fzr600 oliedruk.
Dus zeg maar gewoon wat er mis mee is, dan kan ik het tenminste maken.


brakke
 
Dat is oliepijl bij n fzr
staat n beetje lullig, dat t lampje aangaat, maar niets dramatisch.

je moet inderdaad t pijlglas helemaal voldoen, want als dr n kwart uit is gaat t lampje vaak al branden.

De oudere voelers(zoals bij n fzr) hebben te kleine gaatjes, zodat de olie dr niet goed in kan
 
Terug
Bovenaan Onderaan