CBR 600RR rem/schakelset valtermoto

Status
Niet open voor verdere reacties.

600rrtje

MF veteraan
5 mei 2008
2.641
0
heb hier nog wat leuks liggen voor de poser :Y

gaat om een valtermoto rem/schakelset van ten kate 1maand oud incl remsensor
en een setje pazzo's rem koppelingshandel

zie foto's

wel een goed bod gevraagd O-)

full






Pazzo's gereserveerd voor RRon
 
Laatst bewerkt:
en nog een nieuwe originele uitlaat van een 03/04 model

full
 
damn

maar heb je daar een link van...

heb ze zelf gekocht bon nog aanwezig heb er 400 voor betaalt. -O-

Ligt er aan welk type je heb, warschijnlijk aan jou prijs te zien de 3.0 of de 2.0
1.0 is nog goedkoper alleen denk ik niet dat dit een 1.0 model is. De 1.5, 2.5 en de 3.5 zijn in hoogte verstelbaar en deze zien er niet verstelbaar uit.

Zet het type dus even bij je startpost , want als de mensen naar de 1.0 kijken en het is een 3.0 dan weet ik wel waar het prijsverschil zit, vorm, hielplaatjes en andere lagertjes.
 
kun je voor mij opmeten wat de afstand is tussen de bevestigingsgaten van het rem/schakelsetje? En de diameter?

Dan kan ik kijken of die op mijn 2006 fireblade past.

Zou je me dat kunnen mailen met je vraagprijs? Geertnr2 appedinges hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
kun je voor mij opmeten wat de afstand is tussen de bevestigingsgaten van het rem/schakelsetje? En de diameter?

Dan kan ik kijken of die op mijn 2006 fireblade past.

Zou je me dat kunnen mailen met je vraagprijs? Geertnr2 appedinges hotmail.com


mailtje verstuurt naar je :Y
 
Enig idee of dat die Pazzo's op een CBR954RR van 2002 passen! Zo ja heb ik interesse!
 
Enig idee of dat die Pazzo's op een CBR954RR van 2002 passen! Zo ja heb ik interesse!


Als ik de site van Pazzo goed begrijp zou die van de 600RR 03/06 hetzelfde zijn als die van mijn motor. Van welk bouwjaar komen ze af en waar zijn ze eventueel te bewonderen/passen?
 
Als ik de site van Pazzo goed begrijp zou die van de 600RR 03/06 hetzelfde zijn als die van mijn motor. Van welk bouwjaar komen ze af en waar zijn ze eventueel te bewonderen/passen?


van een 04 komen ze af

en woon in nieuw weerdinge vlak bij emmen maar dan even pmen voor het adres ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan