Heftafel 1 jaar jong/oud

Status
Niet open voor verdere reacties.

bredebeier

MF veteraan
9 aug 2003
24.687
1.961
Zoals gezegd: goed werkende heftafel
Voetbediening ,voorwielklem en valluik voor achterwiel
Wegens ruimtegebrek beschikbaar....

Bied fatsoenlijk en je mag ,m morgen op komen halen :)

full
 
Ook zitten er nog 2 sjorogen op de voorkant van de tafel *D
 
Hoi.

Wat wil je er uiteindelijk voor hebben? Dus......wat is je uiterste prijs?
Stuur me maar een PM.
Grt.
 
Wie het eerst een fatsoenlijk bod plaatst kan,m ophalen
Met 75 euri ben je iig kansloos |(

PM doe ik pas als niemand ,m wil 8-)
 
Tis iig een top brugje, ik heb er mijn TLR op staan en wil niet meer zonder! Quali is zeer goed te noemen en geen last meer van je rug tijdens het sleutelen :} . Let wel op tijdens het ophalen/vervoeren van de brug, het ding is loodzwaar :(
 
Tis iig een top brugje, ik heb er mijn TLR op staan en wil niet meer zonder! Quali is zeer goed te noemen en geen last meer van je rug tijdens het sleutelen :} . Let wel op tijdens het ophalen/vervoeren van de brug, het ding is loodzwaar :(


:Y :Y :Y

150 kilo :o
 
Wie het eerst een fatsoenlijk bod plaatst kan,m ophalen
Met 75 euri ben je iig kansloos |(

PM doe ik pas als niemand ,m wil 8-)
kijk ! ..zo mag ik het graag horen,.. dat 'stuur mij een PM' begint wat vervlend te worden,..alsof je blij mag zijn dat iemand interesse heeft zeg; hou es op ! gewoon bieden, niet om de uiterste prijs (= zo goedkoop mogelijk) vragen.. en ophouden met dat gemiep :+

(ook al vind ik dat bieden niet handig, je kan beter gewoon een prijs noemen waar je je (=verkoper) in kan vinden)

tot zover mijn ergernissen ;)
 
kijk ! ..zo mag ik het graag horen,.. dat 'stuur mij een PM' begint wat vervlend te worden,..alsof je blij mag zijn dat iemand interesse heeft zeg; hou es op ! gewoon bieden, niet om de uiterste prijs (= zo goedkoop mogelijk) vragen.. en ophouden met dat gemiep :+

(ook al vind ik dat bieden niet handig, je kan beter gewoon een prijs noemen waar je je (=verkoper) in kan vinden)

tot zover mijn ergernissen ;)

Als er iemand het bedrag noemt dat ik in m,n koppie heb is ie weg,simpel as that *D
 
Laatst bewerkt:
Pissig? waarom?

Bedoel je deze tafel?

http://www.buitelaar.nl/comasy/templates/product.aspx?contentid=237&productid=1956

Die verkoop ik n.l. hier,loser! :N niet de 100

Dacht dat Ducati liefhebbers wel wat over hadden voor de hobby :?

Ga ,m lekker halen daar, ben je hier weg iig :W


Pissig...ik?? Helemaal niet.
Ik houd alleen van duidelijk zaken doen. Gewoon heel simpel.......
Jij verkoopt en ik vraag een prijs....heel simpel......


En niet op de manier van:

"Als er iemand het bedrag noemt dat ik in m,n koppie heb is ie weg,simpel as that"

Dat lijkt meer op een radiospelletje.

Maar nogmaals succes met je spelletje ...euh...verkoop.
 
En dan ff een linkje droppen waar een lagere prijs staat? (voor een totaal ander product)

Komop man, wees een kerel en stop met zeiken,of bepaal jij de verkoopregels hier?

Als je niet wilt bieden,doe je gewoon niet mee,toch?

Of mis ik iets......
 
En dan ff een linkje droppen waar een lagere prijs staat? (voor een totaal ander product)

Komop man, wees een kerel en stop met zeiken,of bepaal jij de verkoopregels hier?

Als je niet wilt bieden,doe je gewoon niet mee,toch?

Of mis ik iets......


Ik zeik helemaal niet....alhoewel ik zo toch echt wel ff moet pissen.
Zoals ik al zei......succes met je verkoop.
 
TS wat is je vraagprijs? Ik vind het een beetje zonde van mijn energie te bieden terwijl ik niet weer in welke richting ik moet bieden :P
 
Ik zou meer bieden dan 150,- en iets minder dan 299,-

Denk aan 2/3 e van de nieuwwaarde :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan