leuke gsxr 1100 spullen

ach ja.. als het verder niks kost, dan stuur maar op zou ik zeggen! :)



Johnnn , dit zijn[ met hoofdletters] GOODIES , leuke hebbedingetjes }) })

helaas zijn de euri's een beetje op -O-

oja , niet voor een waterkoker _O- _O- _O-


succes Browski ;)
 
de dyna is helemaal compleet met doos ,afstelgereedschap, beschrijving.....250 euro
 
Laatst bewerkt:
de dyna is helemaal compleet met doos ,afstelgereedschap, beschrijving.....250 euro

Sorry maar dan koop ik hem nieuw.

Ik koop via ebay.com een nieuwe dyna 2000 DDK3-3 (met nieuwe software en extra mogelijkheden) incl. verzendkosten naar Nederland voor 261,34 Euro.

Ik wil echt niet voor een dubbeltje op de eerste rang, maar dat verschil is mij veel te weinig.

Groeten Frans
 
Laatst bewerkt:
ik heb een tijdje geleden zo,n nieuwe voor een vriend van mij besteld ....maar de software zit er niet bij ..deze moet je nog appart bestellen met de verloopkabel (even een tip als je een nieuwe koopt
Waar zat jij aan te denken dan ..(bedrag )
 
ik heb een tijdje geleden zo,n nieuwe voor een vriend van mij besteld ....maar de software zit er niet bij ..deze moet je nog appart bestellen met de verloopkabel (even een tip als je een nieuwe koopt
Waar zat jij aan te denken dan ..(bedrag )

Ik bedoelde met de software eigenlijk de interne software, dus zeg maar een nieuwere softwareversie waar (volgens schrijven op het net) meer mogelijkheden mee zijn.
De software die jij bedoeld is om de Dyna uit te lezen en te programeren met een laptop, en die moet je samen met de verloopkabel appart bestellen, klopt!!

Nogmaals voor jou niet zo interessant omdat een nieuwe relatief goedkoop is, maar ik zit te denken aan 150 Euro.

Ik hoor het wel (zoiezo raak je hem wel kwijt, denk ik).

Groeten Frans
 
Laatst bewerkt:
tevens heb ik nog ape cilinderstuds liggen ..nieuw in verpakking.en een complete versnellingsbak met wals en schakelvorken
 
Terug
Bovenaan Onderaan