Te-koop setje dempers voor z1000 2008 orgineel

cbr rydah

MF'er
12 jul 2007
154
0
Bodegraven
Hierbij zet ik mijn orginelen dempers te koop. Ik weet niet zoheel goed wat ik voor een stel uitlaten kan vragen, dus hierbij bieden zou ik zeggen. De uitlaten zijn gloedje nieuw en hebben echt 0 km gereden omdat ze gelijk onder de motor vandaan zijn gehaald bij de dealer.

groetjes niels
 
Sorry, model is veranderd. O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek dat dubbele modelletje.
Als ik er over struikel tenminste. :)
 
Inderdaad deze ..
full
 
Laatst bewerkt:
En niet deze ..
full
 
Laatst bewerkt:
oke jammer succes met je zoek tocht. trouwens er staan wel op marktplaats dempers te koop misschien is dat iets.

greetzz
 
Wie maakt me los wie maakt me los!! Een setje nieuwe dempers waarmee je je street fighter mooier maakt en je z1000 2007 t/m ..... standaard maakt!!
 
Hi daar,

ik heb z1000 van 07 met linker demper met wat schade en heb wel intresse. In ieder geval in linker demper als je die 'los' weg wil doen.
 
Ik doe ze niet los weg. en volgens mij als ik demper zeg dan bedoel ik ook demper en niet compleet uitlaat systeem dus er zit geen spruit stuk bij... als je nou alleen maar komt zeiken terwijl je geen intresse hebt voor de spullen blijf dan gewoon we...

ze zijn trouwens nog steeds te koop volgens mij zijn ze niet in trek.

greetzz
 
Ik doe ze niet los weg. en volgens mij als ik demper zeg dan bedoel ik ook demper en niet compleet uitlaat systeem dus er zit geen spruit stuk bij... als je nou alleen maar komt zeiken terwijl je geen intresse hebt voor de spullen blijf dan gewoon we...

ze zijn trouwens nog steeds te koop volgens mij zijn ze niet in trek.

greetzz

Hai,

Had je ook nog mail gestuurd dat ik wel intresse heb. Kan je mij een mailtje sturen, dan kunnen we misschien wel zaken doen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan