Banden BT 015 van een 1000 rr fireblade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ralf1977

MF veteraan
25 jun 2007
5.834
0
Breda
Te koop een mooi setje BT 015's
Deze banden zijn als nieuw. ( zie foto's ) Ongeveer 30 km mee gereden.
Vraag me niet waarom maar iedereen heeft zijn eigen merk.

Lagen onder een Blade
Nopjes zitten er nog op.

Achter : 190/50/17
Voor : 120/70/17

Foto-7ZJ36SRG.jpg

Foto-ORVJF7CH.jpg

Foto-UHJIBPHK.jpg


Vraagprijs 250 euro.
Leggen kost 15 euro per band.


Groeten Ralf
:W
 
Laatst bewerkt:
Niet dat ik belangstelling heb, maar als jij 300euro vraagt daar verkoop je ze echt nooit voor!!

Ja... ik weet wat ze nieuw bij de dealer kosten.
 
gast, beter maak je de prijs fatsoenlijk voor ze te oud zijn om nog gratis weg te geven!
ik heb btw geen interesse meer, ben al voorzien.

Gelukkig nieuwjaar alvast!!!
 
gast, beter maak je de prijs fatsoenlijk voor ze te oud zijn om nog gratis weg te geven!
ik heb btw geen interesse meer, ben al voorzien.

Gelukkig nieuwjaar alvast!!!

dat was mijn gedachte ook. denk dat je onder de 200 euro moet gaan zitten..
 
dan zal ik hem eens in de goeie richting gaan schoppen ....

125 euro ... is al dichter in de buurt van de 200 als de inmiddels geboden 110 euro
 
jammer dat ze van een fireblade komen :/

als ze van een blauwe r1 afwaren gekomen had ik nu al bij je voor de deur gestaan :Y
 
Maakt mij niet uit hoor. Liggen niet in de weg.
En de feestdagen zijn al voorbij.
Iedereen wil tegenwoordig voor een duppie op de eerste rij zitten.
Ga je toch lekker op gebruikte race banden rijden....


Gooi er anders maar een slotje op dan verkoop ik ze wel aan iemand met een normaal verstand van prijzen.
 
Maakt mij niet uit hoor. Liggen niet in de weg.
En de feestdagen zijn al voorbij.
Iedereen wil tegenwoordig voor een duppie op de eerste rij zitten.
Ga je toch lekker op gebruikte race banden rijden....


Gooi er anders maar een slotje op dan verkoop ik ze wel aan iemand met een normaal verstand van prijzen.

:^
 
Setje nieuwe BT016 kost bij SABRA 319 en die zijn redelijk strak in hun prijzen. Ik vind 250 euro een nette prijs voor een nieuwe set 015. Het is alleen minder aantrekkelijk voor iemand die ze er inderdaad voor 15 euro de band nog om moet laten leggen want dan komt de nieuw prijs al weer aardig in de buurt.
Tref je iemand die zn banden er zelf onder kan leggen dan heb je deze set voor een mooi prijsje. en ben je ze volgens mij zo weer kwijt.
 
Setje nieuwe BT016 kost bij SABRA 319 en die zijn redelijk strak in hun prijzen. Ik vind 250 euro een nette prijs voor een nieuwe set 015. Het is alleen minder aantrekkelijk voor iemand die ze er inderdaad voor 15 euro de band nog om moet laten leggen want dan komt de nieuw prijs al weer aardig in de buurt.
Tref je iemand die zn banden er zelf onder kan leggen dan heb je deze set voor een mooi prijsje. en ben je ze volgens mij zo weer kwijt.

Eindelijk een reeel iemand.
Ben vandaag overeen gekomen dat de banden gratis worden gelegd bij de koper.
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan