gsx1100f motorblok te koop. Testrit mogelijk!

roelhen

MF'er
17 apr 2008
80
11
Eindhoven
Ik heb een compleet 1127cc lucht gekoeld blok van een gsx1100f te koop, inc, carburateurs, olie koeler, cdi, kabelboom enz. De motor is uit 87 en heeft 43k mijl gelopen.

Het motorblok is in prima staat, loopt en schakeld goed.

Zoals in de titel staat is het mogelijk een testrit te maken! Dus geen kans op een kat in de zak! :)

Vraagprijs: 695 euro

Roel

ps) Het blok is te koop omdat ik mijn motor om ga bouwen naar electrisch.
 
Nu eerst het motorblok verkopen zodat ik wat meer geld heb voor voor een elektromotor, controller, accu's, dc-dc converter etc...
Als hij eenmaal de weg op kan bespaar ik erg veel geld op benzine kosten, maar nu gaat het eerst nog een bak geld kosten.

Gr. Roel
 
Ik twijfel tussen :} voor het project en :( omdat je daar een 1100F voor gaat misbruiken.
Kan je daar niet gewoon een honda voor pakken? :P
 
He kofferrek,

eerlijk gezegd heb ik deze 21 jaar oude Soez de kans gegeven op een nieuw en glorieus leven als een van de eerste in zijn soort: De electrische motorfiets. ;) En dan niet een electrisch stads brommertje, maar een motor waarmee je goed mee kan op de snelweg. Topsnelheid > 120km/u

Maar nu de reden waarom ik een gsx100f heb gekozen.
Voor de ombouw qas ik op zoek naar een motor die betaalbaar is, sterk genoeg om alle batterijen mee te slepen, genog ruimte voor de batterijen, een zelfdragend frame en een kuip om alle electronika en batteijen te verstoppen.

Alle moderne frames ( na ongeveer 1990) gebruiken het motor blok min of meer als dragend deel. Als je het blok verwijderd wordt het frame op zijn minst een stuk slapper en in sommige gevallen valt de motor zelfs uit elkaar.

De gsx1100f daarentegen is precies wat ik zoek, betaalbaar, sterk genoeg om de batterijen mee te zeulen, het blok heeft geen invloed op de stijfheid van het frame, veel ruimte vanwege het brede 1100 blok en een volle kuip.

Roel
 
op youtube staan een aantal leuke projecten (gpz900 / cb550) allemaal naar elektrisch omgebouwd !! erg gaaf..

hier even de allersnelste !!

voor de echte fans :)
 
En hier hoe die gesloopt word :P

Wat een droplul... midden in de stad stoer doen met zoveel blikkers in de buurt...

daar kon je op wachten...

Roel, jij bent toch wel verstandiger ?

Suc6 met je project, wel een reportage plaatsen op MF !

Grtzzz Simon. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan