't Gooi deeltje 30!! We rijden voorlopig gewoon door..ahdi

Gaan we KD-en verbieden :?

  • Ja

    Stemmen: 4 12,5%
  • Nee

    Stemmen: 5 15,6%
  • huh?

    Stemmen: 11 34,4%
  • Alleen voor Nocer!

    Stemmen: 12 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
als t had gekunt was ik er zeker bijgeweest maar moest weer es werken |(

Vanaf eind okt. ben ik weer de weekend vrij.. heeRRlijk! *O*
 
Ey Poikie, wil jij voor mij weer ff een lijstje maken wie welk topic voor 't laatst gereageerd heeft?
Weet niet hoe, maar dat deed jij netjes :P
Zou op zn vroegst Donderdag worden dan :P
Verders is het natuurlijk simpel: Klik op de naam in de OP, klik op bekijk de reacties, en dan in die lijst kijk je welk deel van t gooi t laatst voorkomt ;) Maar dat kan ik Donderdagmiddag wel doen :)
 
Zou op zn vroegst Donderdag worden dan :P
Verders is het natuurlijk simpel: Klik op de naam in de OP, klik op bekijk de reacties, en dan in die lijst kijk je welk deel van t gooi t laatst voorkomt ;) Maar dat kan ik Donderdagmiddag wel doen :)
Toppie :P
 
Nou... zeker die All road ( ben slecht in types :P ) zou ik wel erg leuk vinden :Y
 
Nou... zeker die All road ( ben slecht in types :P ) zou ik wel erg leuk vinden :Y


Dan toch liever de KTM. Mooier, beter offroad en je word er niet mee dood gegooid...


edit: en van het geld dat je overhoud kan je nog een opvouwbrommert kopen.
 
Laatst bewerkt:
Ja of de BMW HP2 Sport :9~ :9~ :9~ als je het dan toch over een dikke fiets hebt!!

:W mogguh all!!!! vanaaf naar bertje visscher!!! *O*

Wow, super man!
Bertje Vis is echt top :Y Veel plezier vanavond... maar dat is overbodig om te zeggen denk ik ;)
 
Mogguh :W

Wat lees ik nu ben je nu al een (winter)bikkel als je met zacht weer en +/- 18 graden in het leer gisteren op de motor heb gezeten? _O- _O- _O-

Ohja en gestemd, hij telt hem alleen niet mee en mag niet opnieuw stemmen :?
 
RIJSWIJK (ANP) - Het nieuwe praktijkrijbewijs voor bromfietsers zal voor de meeste mensen meer dan 400 euro gaan kosten. Dat stelt brancheorganisatie Bovag zaterdag. De organisatie heeft een goedkoper alternatief voorgesteld, maar dat is door minister Camiel Eurlings (Verkeer) afgewezen.

Bovag hoopt dat de hoge prijs mensen niet zal ontmoedigen op de bromfiets te stappen.

Volgens de Bovag is de 400 euro die de politiek wil hanteren niet meer dan een instapprijs. ,,Daarvoor kunnen we vier of vijf lessen en het rijexamen aanbieden, maar er is om aan alle eisen te voldoen al gauw een les of acht nodig.'' Om het goedkoper te maken stelde de brancheorganisatie voor het praktijkexamen te vervangen door een theorie-examen waarin meer aandacht wordt besteed aan risico-inschatting.

Het nieuwe praktijkexamen zou in november worden ingevoerd, maar is voor onbekende tijd opgeschort. Een woordvoerder van het ministerie kon zaterdag niet bevestigen dat het volgend voorjaar wordt, zoals het AD schreef.

Bron: Brabants Dagblad


_O- HET MOET TOCH NIET GEKKER WORDEN!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan