't Gooi deeltje 30!! We rijden voorlopig gewoon door..ahdi

Gaan we KD-en verbieden :?

  • Ja

    Stemmen: 4 12,5%
  • Nee

    Stemmen: 5 15,6%
  • huh?

    Stemmen: 11 34,4%
  • Alleen voor Nocer!

    Stemmen: 12 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja maar asl dat zo is zou je denken dat de ketting montage niet goed gegaan zou zijn....
maar goed het is speculeren, ff afwachten op Ro dan weten we iets zeker!!

zou kunnen maar kan heel evt. ook toeval zijn... wel zeer onwaarschijnlijk...

we zien het het vanzelf wel...
 
Het is inderdaad afwachten, en heeeeel erg hopen dat het nog te repareren is.
 
Avond

@X

Ik moet me helaas afmelden voor de nachtrit -O-
:( De ratel/tik in mijn motor lijkt vrij ernstig te zijn :(

Hij staat dus de komende tijd in bij Snelmotoren.
-O-

dubbel balen Jeroen. Hoop voor je dat het niet te ernstig is ;)
 
daar verschillen wij in mening, maar goed wat ik al zei , speculaties brengen je nergens!!
afwachten(das altijd zo klote wachten enzo)

bedoelde dat het in dat geval zeer onwaarschijnlijk zou zijn als het toeval was... zinnen formuleren is niet altijd mn sterkste punt |(


:+
 
_O- z'n knie valt door het gewicht met een noodgang op't asfalt :')
 
Avond

@X

Ik moet me helaas afmelden voor de nachtrit -O-
:( De ratel/tik in mijn motor lijkt vrij ernstig te zijn :(

Hij staat dus de komende tijd in bij Snelmotoren.
Jeetje zeg... das balen -O- Hij is in goede handen, dus even afwachten.

Zojuist mn pak in het vet gezet nadat hij 2dag heeft hangen drogen. Schiet ook echt niet op een leren pak drogen nadat hij even een bad genomen heeft. Ziet er iig weer erg mooi en glimmend uit dat pak nu.

Hopelijk trekt het vet er een beetje snel ik, kan ik morgen nog een klein laagje exrta erop doen (bakje is toch bijna leeg in 1x) en laten drogen. Ben van plan om dit weekend of begin komende week alvast mn motor spullen op te sturen naar Australie, scheelt een hoop in gewicht en mee sjouwen :/

Nu maar weer even verder uitzoeken wat ik allemaal nog meer wil/moet mee nemen. Valt nog niet mee zeg spullen uitzoeken voor 6mnd. Teveel mee nemen wil je ook niet, maar belangrijke dingen vergeten is ook weer wat. Kleine dingen kan ik daar ook wel kopen en zal ik ook doen (zoals tent, slaapzak en wat kookspullen)...

Iemand nog handige tips?

Owja, goede avond allemaal! :W
 
Jeetje zeg... das balen -O- Hij is in goede handen, dus even afwachten.

Zojuist mn pak in het vet gezet nadat hij 2dag heeft hangen drogen. Schiet ook echt niet op een leren pak drogen nadat hij even een bad genomen heeft. Ziet er iig weer erg mooi en glimmend uit dat pak nu.

Hopelijk trekt het vet er een beetje snel ik, kan ik morgen nog een klein laagje exrta erop doen (bakje is toch bijna leeg in 1x) en laten drogen. Ben van plan om dit weekend of begin komende week alvast mn motor spullen op te sturen naar Australie, scheelt een hoop in gewicht en mee sjouwen :/

Nu maar weer even verder uitzoeken wat ik allemaal nog meer wil/moet mee nemen. Valt nog niet mee zeg spullen uitzoeken voor 6mnd. Teveel mee nemen wil je ook niet, maar belangrijke dingen vergeten is ook weer wat. Kleine dingen kan ik daar ook wel kopen en zal ik ook doen (zoals tent, slaapzak en wat kookspullen)...

Iemand nog handige tips?

Owja, goede avond allemaal! :W

Heb geen tips voor je, maar het lijkt me wel heel mooi om te doen :9~
pas alleen op dat je daar niet teveel heen stuurt. Sta je daar bij die spullen en past het niet op je motor :P
 
@jego, balen man... Brommer kopen? *O*



Nee geintje, hopelijk is het te repareren ;) !
Jeetje zeg... das balen -O- Hij is in goede handen, dus even afwachten.

Zojuist mn pak in het vet gezet nadat hij 2dag heeft hangen drogen. Schiet ook echt niet op een leren pak drogen nadat hij even een bad genomen heeft. Ziet er iig weer erg mooi en glimmend uit dat pak nu.

Hopelijk trekt het vet er een beetje snel ik, kan ik morgen nog een klein laagje exrta erop doen (bakje is toch bijna leeg in 1x) en laten drogen. Ben van plan om dit weekend of begin komende week alvast mn motor spullen op te sturen naar Australie, scheelt een hoop in gewicht en mee sjouwen :/

Nu maar weer even verder uitzoeken wat ik allemaal nog meer wil/moet mee nemen. Valt nog niet mee zeg spullen uitzoeken voor 6mnd. Teveel mee nemen wil je ook niet, maar belangrijke dingen vergeten is ook weer wat. Kleine dingen kan ik daar ook wel kopen en zal ik ook doen (zoals tent, slaapzak en wat kookspullen)...

Iemand nog handige tips?

Owja, goede avond allemaal! :W
Hmm.. mocht je specifieke vragen hebben, over hoe het daar werkt of de omgeving of wat dan ook, kan je ze wel aan mij stellen. M'n zus is net (helaas :') ) terug van 9 maanden backpacken daaro.
 
Laatst bewerkt:
Jeetje zeg... das balen -O- Hij is in goede handen, dus even afwachten.

Zojuist mn pak in het vet gezet nadat hij 2dag heeft hangen drogen. Schiet ook echt niet op een leren pak drogen nadat hij even een bad genomen heeft. Ziet er iig weer erg mooi en glimmend uit dat pak nu.

Hopelijk trekt het vet er een beetje snel ik, kan ik morgen nog een klein laagje exrta erop doen (bakje is toch bijna leeg in 1x) en laten drogen. Ben van plan om dit weekend of begin komende week alvast mn motor spullen op te sturen naar Australie, scheelt een hoop in gewicht en mee sjouwen :/

Nu maar weer even verder uitzoeken wat ik allemaal nog meer wil/moet mee nemen. Valt nog niet mee zeg spullen uitzoeken voor 6mnd. Teveel mee nemen wil je ook niet, maar belangrijke dingen vergeten is ook weer wat. Kleine dingen kan ik daar ook wel kopen en zal ik ook doen (zoals tent, slaapzak en wat kookspullen)...

Iemand nog handige tips?

Owja, goede avond allemaal! :W

Ik had toen ik een half jaar op Bonaire ging wonen een koffertje mee met 2 lange broeken, 3 korte broeken 6 t shirts wat sokken 1 paar schoenen een playstation en oplader voor mn telefoon...

Nooit iets bij moeten kopen _O-
 
@ UtrechtTerror
Echt specifieke vragen heb ik niet, heb al een hoop ingelezen en neem ook nog 2 boeken mee (waaronder de Lonely Planet :} ) En hoezo helaas? Gedaan met de rust in huis? Iemand moet toch voor Jaapie zorgen :Y

@ Jeroen
Mijn bagagetassen die op de motor gaan pak ik van te voren al in voordat ik ze opstuur. Dan weet ik zeker dat ik niet teveel mee neem. Wil/moet ook nog voldoende ruimte over houden voor de spullen die ik daar ga kopen

@Baz
Veel kleding gaat ook niet mee, dat is nog wel het gemakkelijkste daar te kopen :Y Neem alleen veel (te veel) apparatuur mee (telefoon, foto camera, video camera en kleine laptop) Maargoed, gaat allemaal zeker wel gebruikt worden en goed van pas komen
 
Eigenwijs...... gewoon op de bandenstapel neerzetten en de zelfontspanner op 15 minuten zetten en dan heel goed timen met je motor....
Daar hadden we het toch de hele tijd over? Timing? :+
Kan nog makkelijker: ik heb een draadloze afstandsbediening bij mijn camara.
(Echt waar)

Dus gewoon op je motor de camera-afstandsbedieningsknop ff indrukken.
Kun je ZELF bepalen wat je een mooi moment vindt. :)
 
Goedeavond hier! :W

Beginnen jullie nu al met kerst en die vieze man met die schimmel tussen ze benen.

Kan al geen kerstballen meer zien. B|

Heb ik verder nog wat gemist hier?

@Jego: Sterkte met je bike!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan