Wieke Tingel koffiemeeting: deel XI

monsterman

MF veteraan
19 okt 2002
5.838
1
Westerlo
Aangezien mijn "Wieke Tingel" koffiemeeting van verleden jaar zo goed was meegevallen heb ik besloten om het de laatste zondag van deze maand (26 oktober) nog eens over te doen.

Ik had hier thuis nog een roadboek van een rit van zo'n 150 km liggen die voornamelijk tussen de fruitbomen van het heuvelachtige Hageland gaat. En als ik zeg heuvelachtig dan bedoel ik ook heuvelachtig. Als je het hoogteprofiel van deze rit bij de foto's bekijkt zal je zien dat er enkele steile heuvels tussenzitten waar je op een paar honderd meter afstand bijna 40 meter omhoog gaat. De rit gaat voor het grootste deel over middengrote, kleine en zeer kleine wegen en onderweg komen we zelfs enkele kasseistroken tegen.

Ik ben de rit nog eens gaan testrijden, en onderweg heb ik maar één punt tegengekomen dat een probleem zou kunnen opleveren. Ze zijn daar in het centrum aan het werken en ik hoop dat we binnen een paar weken nog doorkunnen.

Na 80 km rijden heb ik een taverne gevonden www.heerhuys.be waar we terecht zouden kunnen om iets te drinken of om eventueel ne spaghetti te eten. Ik hoop dat we hetzelfde weer hebben als verleden jaar, maar ik vrees er een beetje voor. Zolang het droog blijft ben ik al tevreden.

Uit ervaring van de andere "Wieke Tingels"-ritten, weet ik dat we voor deze rit als we ze in groep rijden toch zo'n 3,5 à 4 uur rijden mogen uittrekken, zonder de tijd die we kwijt zijn als we stoppen in die taverne.
Daarom zou ik zeggen dat jullie tegen 11.00 uur aan het afspreekpunt van verleden keer (Fina-tankstation aan de afrit 22 van de E313) wachten waar ik jullie dan kom afhalen om tot bij mij te rijden. Dan zorg ik ervoor dat thuis de koffie met taart klaarstaat en dan kunnen we iets na de middag aan onze rit starten en dan zijn we nog op tijd terug, zodat de mensen die nog ver naar huis moeten rijden op een deftig uur kunnen vertrekken.

[pictures=motorstek,954]

De mensen die komen en die ook de Garmin-tracklog van deze rit moeten hebben, moeten me maar iets leten weten en dan stuur ik het hen wel door.

Wie komt er zeker?
Monsterman - zonder hem was deze koffiemeeting er niet
Sheldon - zelfs een half geamputeerde knie kan hem niet thuishouden van een koffiemeeting
deusjevoke - komt zonder voorbehoud
supathaifly - of we het nu graag hebben of niet, hij zal er ook zijn
De Rekkers - komen voor het goede gezelschap
Vke - wilt de rest van de Wieke Tingels ook eens leren kennen
Rider of the Storm - heeft speciaal verlof genomen om mee te kunnen rijden
Lem - pikt onderweg wel ergens aan

Onder voorbehoud
Evil Kim - Hangt af van de grootte van zijn kater of hij komt.


kunnen niet
k-jah - moet nog veel huiswerk maken
Ska-man - familiale verplichtingen
Mac-Devil - moet werken
Katoh 74 - mag niet van zijn geriater
Ioclevius - komt alleen als het regent
tom__ - spanningsregelaar van zijn motor is kapot
 
Laatst bewerkt:
:N familiale verplichtingen dat weekend maar zet me er toch maar bij ovb, is uiteindelijk met Kim's meeting ook nog goedgekomen. Ge weet maar nooit ;)
 
Laatst bewerkt:
:falsetstem:Ik kóóóóóóóóóóóm:/falsetstem:
 
Laatst bewerkt:
Zet mij ook maar ovb. Het is dan de herfstrit en ik had al toegezegd om die met mijn nonkel te gaan rijden (net als vorig jaar). Hangt wel wat af van het weer enzo, dus als het de hele dag gaat regenen kom ik wel mee over de kasseiwegen rijden :Y

Wel spijtig want het ziet er een mooie rit uit :Y
 
Laatst bewerkt:
ik heb les tot half èèn dieje zondag (in geel in de fury) maar als ik me dan ergens kan aansluiten ga ik ook wel mee rijden :Y
 
wist vandaag niet dat ik morgen onder het mes moest,
maar hoop er gewoon bij te zijn de 26ste......
je zult het wel horen if not :W
 
ik heb les tot half èèn dieje zondag (in geel in de fury) maar als ik me dan ergens kan aansluiten ga ik ook wel mee rijden :Y
Ik denk dat het makkelijkste is dat we in Aarschot in de Bekaflaan afspreken.

Dat is een zijstraat van de ring waar er speeltuinen en sportvelden zijn waar je makkelijk kan parkeren. In de eerste 20 km van de rit mis je toch geen belangrijke dingen, de eerste echte beklimming komt iets na die parking in Bekaf.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het makkelijkste is dat we in Aarschot in de Bekaflaan afspreken.

Dat is een zijstraat van de ring waar er speeltuinen en sportvelden zijn waar je makkelijk kan parkeren. In de eerste 20 km van de rit mis je toch geen belangrijke dingen, de eerste echte beklimming komt iets na die parking in Bekaf.


echt een goede plaats voor een afspraak met de wieke tingels,
de bek-af laan _O-
 
en de rekkers kunt ge er ook bijzetten :9
koffie en taart :9~
ritje door het hageland :] :9
goed humeur :Y
goed gezelschap :Y
benneknogietvergeten :9

de rekkers
 
Laatst bewerkt:
26 oktober klonk al onheilspellend, en na een blik op mijn kalender ... :( helaas. Dit zal wel een van de laatste Belgische forumritten zijn zeker?
Verleden jaar hebben we in december ook nog een winterrit gedaan dus ik betwijfel het of dit de laatste rit van dit jaar gaat zijn.
 
Count me in!!! *D Als ik thuis ben tegen dat de match Genk-Standard begint is het goed *O*

Afrit 22, is dat Herentals-Olen?
 
Count me in!!! *D Als ik thuis ben tegen dat de match Genk-Standard begint is het goed *O*

Afrit 22, is dat Herentals-Olen?
Dat is de afrit van Olen. Dat tankstation ligt richting Olen als je van de E313 uit de richting van Tessenderlo komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan