webshop restyling.us

sleeër

MF veteraan
16 jan 2008
6.892
1
Hoi, heeft iemand ervaring met restyling.us en volgens mij, hun europese versie eurorestyling.com?

Ze hebben voornamelijk standaard spul, maar ze hanteren redelijke prijzen en geen verzendkosten. Echter, beide websites zien er behoorlijk louche uit. Ook reageren ze niet op mailtjes met vragen.

Dus, iemand ervaringen?
 
klinkt enigzins bagger allemaal om eerlijk te zijn, ook werken de sites niet goed met de Opera browser. Heb je al eens gekeken op moto-life.nl, heeft ook redelijk wat, ook redelijke prijzen, ziet er niet louche uit en reageert meteen op mailtjes....
 
Het gaat me om die Mapam forward controls. Het is van italiaanse makelijk, maar geen nederlandse dealer (tenminste die ik kan vinden). Restyling.us heeft ze voor 300E, andere bekende (US) webshops voor 400E.
Motolife, en de meeste andere NL webshops hebben alleen highway hawk spul. Ten eerst zijn die duurder dan die 400 euro en ten tweede, het highway hawk spul wat de vorige eigenaar op had gezet is niet al te best. Ik weet niet of ik dat nog wel wil.

Maar uiteindelijk gaat het me om dat prijsverschil. Iemand anders nog ervaringen?
 
Update:


Een dag later kreeg ik een mailtje: euro-restyling.com behoort niet tot restyling.us. De eerste riekt ook naar een scam van alle kanten: de site is traag, de layout is een direct copy, dode links en er wordt niet gereageerd.

Wat restyling.us betreft ik heb de gok genomen en ik zit hier nu met de nieuwe fwc naast me. Afgelopen zaterdag besteld en geld overgemaakt. Maandag was de order verwerkt en op de post gedaan. Krijgt netjes een melding en een UPS track nummer. Donderdag zou die worden afgeleverd, maar er was een dag vertraging en vandaag, vrijdag dus binnen.
Omdat ze een magazijn in Spanje hebben zijn er geen verzendkosten. Tevens rekenen ze 16% BTW ipv voor ons gebruikelijke 19% en geen lange verzendtijden vergeleken met de usa. Verder zijn ze redelijk geprijsd. Oftewel, happy customer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan