Motorbladen af te halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jonne

MF veteraan
19 apr 2004
3.494
1.291
Castricum
Af te halen: div. motorbladen. OOk recente uitgaves.
O.a.
-Pro Motor
-Moto73 (tot 2006)
-MotoPlus (vanaf start)
-verder verschillnde Kixstart en andere bladen die ik af en toe kocht.

Alles tegelijk meenemen. Totale stapel zal iets van 2 meter hoog zijn.
 
Ophalen in Catricum of is elders(dichterbij voor mij) ook mogelijk? Alkmaar bijvoorbeeld.
Liever Hoorn natuurlijk :)
 
Laatst bewerkt:
@Rat&mouse: Ik werk in Hoorn, maar om nu deze stapel achterop de motor mee te nemen....Maar wanneer je zo'n stapel kan KRIJGEN, moet je niet 'moeilijk' doen wanneer je een kleine 45 min moet rijden ;)
@Skeletor: idd, Castricum. Wanneer dat niet te ver rijden voor je is, hoor ik het wel.

Het is een flinke stapel met van alles en nog wat. Ik wilde ze altijd bewaren, maar dat ene artikel dat ik per jaar opzoek, doe ik voortaan wel via het net.

Ik ga ze niet brengen btw. De container is bij mij om de hoek ;)
 
Laatst bewerkt:
@Ootje: Dorpsgenoot: zo te zien woon jij in Limmen. Was een geslaagd verbroederingsfeest voor de CAL-gemeente :X
:+
 
@Rat&mouse: Ik werk in Hoorn, maar om nu deze stapel achterop de motor mee te nemen....Maar wanneer je zo'n stapel kan KRIJGEN, moet je niet 'moeilijk' doen wanneer je een kleine 45 min moet rijden ;)
Heb je deels gelijk in :)
Maar als je bijvoorbeeld met de auto naar Hoorn zou komen voor je werk, en aangezien ik niet altijd een auto ter beschikking heb en/of kan rijden, dacht ik..... :)
Scheelt weer onnodige benzineverspilling. :+

Ik ga eens kijken wat ik kan doen, anders gaat het gewoon over en door naar de eerste die het wel op kan halen :Y :)
 
Hoi ik vindt het niet erg om een stuk te rijden maar dit is best wel ver voor mij!
Dus bij deze:rat&mouse doe je best.
Later
 
Met de motor? Ik heb vandaag geen motor gereden.
Ik heb die GS die in mijn avatar staat ook niet meer. Ik heb nu een zwarte 1100 met een 1150 snavel (zgn 'B-beak')
 
Hoi jonne ik weer hoor.
Heb een vraag:
In de moto 73 in 2005 staat een interview met de ghostrider weet alleen niet welk nummer,mijn vraag is of je dat nummer wilt opsturen naar mij?
Ik wil je er 5 euro voor geven.
Mijn email:micktax@kpnplanet.nl.
Als je akkoord gaat dan hoor ik het wel.
Groet
 
Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om de hele stapel te doorzoeken en dan het naar het postkantoor te brengen. Ik heb het momenteel erg druk met studie en ben na 6-en thuis wanneer het postkantoor gesloten is.
Sorry.

Wanneer je zelf komt zoeen mag je hem voor niks meenemen ;)
 
Laatst bewerkt:
Is het misschien mogelijk deze bladen morgen overdag op te halen?

Geldt trouwens wel een middelgrote OnderVoorBehoud voor.

@Skeletor: mocht het doorgaan, zoek ik dat blad wel voor je op :)
 
Laatst bewerkt:
Dat kan, moet jij ze wel naar beneden halen. Ze staan op zolder en mijn vriendin die thuis is, is zwanger :)
Dan wil ze graag wel een tijd weten. Ik stuur je wel een mail.
 
Dat kan, moet jij ze wel naar beneden halen. Ze staan op zolder en mijn vriendin die thuis is, is zwanger :)
Dan wil ze graag wel een tijd weten. Ik stuur je wel een mail.
Een excuusmail en SMS zijn zojuist verstuurd, alsmede met een voorstel voor een nieuwe afspraak(dit weekend als het kan).

Mail was in mijn spammap gekomen in de WEBMAIL, die ik zojuist pas zag(omdat ik daar zelden tot nooit kijk) |( -O-

Sorry :)
 
Laatst bewerkt:
Bij deze zijn ze opgehaald en weegt mijn huis weer wat minder.
@Skeletor: Ws krijg jij dus alsnog je artikel :)
 
Zojuist ook thuis en klaar met alles neeretten(inclusief de eerder opgehaalde motorspullen).

Bedankt Jonne, voor de erg grote stapel aan motorbladen(ik ben wel even zoet er mee :9~ *O* ), en het gesprek over motoren :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan