speedohealer

ahhh een bik op google leert mij dat het is om je snelheidsmeter te calibreren.

(als ik speedo-healer heel vrij ging vertalen kwam er al wat raars uit :P ..)
 
is hij ook te gebruiken op andere motoren als de Blade, want dan ben ik zeer geintereseerd
moet je even op hun site kijken (http://www.healtech-electronics.com/)
en vragen of dat kan, misschien moet je alleen een ander snoertje aanschaffen.
 
speedohealer past op alle motoren hoor je hebt alleen andere verloop stekker nodig.
ik heb er ook een op mijn motor en werkt goed.
let wel past alleen op digitale snelheidsmeters ....
 
speedohealer past op alle motoren hoor je hebt alleen andere verloop stekker nodig.
ik heb er ook een op mijn motor en werkt goed.
let wel past alleen op digitale snelheidsmeters ....
ok in dat geval wil ik hem hebben!
ik mail je morgen even om af te stemmen, want ik kan nu alleen vanaf m'n mobiel antwoorden op 't topic
 
heb jij de nieuwe of oude versie speedohealer, dus de digitale of de analoge met van die schuif knopjes, das wel belangrijk om te weten namelijk.

Ik heb nog een kabel liggen voor een digitale speedohealer voor een GSX-R 750, dus als er mensen zijn met een gsx-r kunnen ze ook hier de speedohealer kopen en bij mij het kabeltje ;)
 
heb jij de nieuwe of oude versie speedohealer, dus de digitale of de analoge met van die schuif knopjes, das wel belangrijk om te weten namelijk.

Ik heb nog een kabel liggen voor een digitale speedohealer voor een GSX-R 750, dus als er mensen zijn met een gsx-r kunnen ze ook hier de speedohealer kopen en bij mij het kabeltje ;)
Dit is er een met schuifknopjes (dipswitches)
 
Terug
Bovenaan Onderaan