Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Vrijspraak na onterechte bekeuring

Pagina's:
«
»

zzZzzz...

Reg. datum:
16 jan. 2005
quote:

Ja... totdat blijkt dat hij ergens wel degerlijk te ver over de scheef is gegaan en die rekening van zijn advocaat nog krijgt gepresenteerd. Dan is het hele zaakje nog veel duurder dan 640 euro.

Dat je wil weten waarvoor je die boete krijgt snap ik heel goed. Maar zoals Marve al zegt, als je al 30 te hard hebt gereden + een lading andere kleine overtredingen, is het dan niet beter om maar gewoon die boete te betalen? Agenten hebben nou eenmaal meer macht dan een burger en kunnen zich nou eenmaal beroepen op de eed die zij hebben afgelegd. Als die agent bij het voorkomen zegt dat hij hem tot 50 per uur te hard heeft zien opentrekken is de kous al af..
Rondje Frankrijk 2009
http://www.effestukkierijden.nl/

V-power

Reg. datum:
22 jan. 2005
Hallo,

Ik heb echt heel lang niet meer op het MF gezeten (druk druk druk) en dit is een oud topic, maar wil toch even melden dat we alle 3 zijn vrijgesproken donderdag *D

De agent haalde mensen doorelkaar tijdens de hoorzitting (de een zou ineens op een andere kleur motor hebben gereden) en toen was de rechter het na 3 keer de zaak te hebben uitgesteld (moesten vorige zomer eigenlijk al voorkomen) er helemaal klaar mee!

Apart verhaal, maar ben wel blij dat ik 640 euro in m'n zak kan houden*D
Pain is temporary, glory is eternal

moderator

www.harleyuitlaten.nl

Reg. datum:
02 jul. 2006
Functie:
moderator
. *O*
Motorbanden
Motoronderhoud in Tilburg

moderator

www.harleyuitlaten.nl

Reg. datum:
02 jul. 2006
Functie:
moderator
'Onterechte bekeuring komt eraan.' > 'Vrijspraak na onterechte bekeuring'
Motorbanden
Motoronderhoud in Tilburg

Yamaha TRX & Suzuki SP370

Reg. datum:
20 feb. 2009
quote:
Vice schreef op 21 maart 2010 @ 12:09:
Hallo,

Ik heb echt heel lang niet meer op het MF gezeten (druk druk druk) en dit is een oud topic, maar wil toch even melden dat we alle 3 zijn vrijgesproken donderdag *D

De agent haalde mensen doorelkaar tijdens de hoorzitting (de een zou ineens op een andere kleur motor hebben gereden) en toen was de rechter het na 3 keer de zaak te hebben uitgesteld (moesten vorige zomer eigenlijk al voorkomen) er helemaal klaar mee!

Goed nieuws dit. *O*
I don't need sex, the government f*cks me every day ;)

Pigment Dokter

Reg. datum:
25 jul. 2005
quote:

:^ *O*
SLAKKIE RACING TEAM

MF Joker

Loverboy 1e klas

Reg. datum:
19 apr. 2007
Functie:
MF Joker
:')
Drinkyoghurt wijzigde dit bericht op zondag 21 maart 2010 14:13 (96%)
"Met een SS hoef je toch niet plat te gaan om lol te maken" is net alsof je zegt: "met een lekker meisje hoef je geen seks te hebben, je kunt haar ook gewoon vingeren"

travel mule

Reg. datum:
03 dec. 2008
*O* *O* *O* :}

Amat victoria curam

Reg. datum:
06 jul. 2003
quote:
Vice schreef op 21 maart 2010 @ 12:09:
Hallo,

Was die agent aan het liegen dan? Als hij namelijk op de rechtbank onder ede verklaart iets anders gezien te hebben dan wat hij zegt, ik kan me dan best voorstellen dat échte criminelen ook mogen wandelen.
Minder IN de weg rijden = vlotter OP de weg rijden.
Ik steek mensen graag in vakken, BAANvakken.
Beter een lul dan de lul.
De snelweg is MIJN speelterrein, de BBK voor de zwakke weggebruiker.

V-power

Reg. datum:
22 jan. 2005
quote:
Neanderthaler schreef op 21 maart 2010 @ 17:57:

[...]

Was die agent aan het liegen dan? Als hij namelijk op de rechtbank onder ede verklaart iets anders gezien te hebben dan wat hij zegt, ik kan me dan best voorstellen dat échte criminelen ook mogen wandelen.

Liegen wil ik niet zeggen, maar hij had het in elk geval niet goed.
Als hij het rapport gewoon had gelezen was het waarschijnlijk ook anders afgelopen.

Blijft allemaal vreemd, net als dat ze maar 4 motorrijders hadden gezien terwijl we toch echt met 6 man waren.... Ik kon natuurlijk geen namen geven van de andere 2 aangezien ze dan ook een bon zouden krijgen....

Eind goed al goed *O* *O* *O* *O*
Pain is temporary, glory is eternal

Niemand is heilig

Reg. datum:
09 aug. 2006
quote:
JanB schreef op 13 oktober 2008 @ 00:04:
Pfffttt..... alwéér zo'n topic...... :r

Maar wel een terechte blijkt nu maar weer. ;)
Met een sarcastische ondertoon tegen de hypocriete maatschappij
Qua Patet Orbis

Pagina's:
«
»
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True