Arrow 3 in 1 volledig systeem voor Street Triple 675

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bono©

MF veteraan
28 nov 2004
11.885
0
Te Koop

Zeer nette Arrow 3 in 1 voor de Street Triple. Helemaal compleet zoals te zien is, afgezien van het verkleurde RVS wat normaal is, is het nog allemaal nog als nieuw.

full


Vraagprijs 725,- inclusief eventueel verzenden.
 
Laatst bewerkt:
Even een plaatje van iemand anders om te laten zien hoe het lijkt op de motor, heb er zelf helaas geen. B|

full
 
Ik heb zo'n systeempje op men triple zitten komt er nooit meer af :9~
wel jammer datie niet e gekeurd is B|
ps RVS :? is volledig titanium hoor volledig systeem 7kg :}
Het geluid kun je op vidster horen in mijn filmpjes ;)

Aan de foto's te zien is het echt wel RVS en geen Titanium. Bovendien lijkt me 7kg voor een titanium systeem nog best zwaar.

Grtz ZIeke
 
Ik heb zo'n systeempje op men triple zitten komt er nooit meer af :9~
wel jammer datie niet e gekeurd is B|
ps RVS :? is volledig titanium hoor volledig systeem 7kg :}
Het geluid kun je op vidster horen in mijn filmpjes ;)
Bochten zijn RVS demper is wel titanium dacht ik. Makkelijk te onthouden, RVS verkleurt goud/geel, Titanium verkleurt (fel) blauw. ;)

Geluidje is idd erg mooi. :Y Maar niet echt mijn ding. :P
 
Dacht ook rvs, bochten worden wel blauw.. zal wel een legering zijn
Gebeurt met name op plekken die uit de wind zitten en vlak na de uitlaatpoorten. Dus precies achter de radiateur. Ze verkleuren in elk geval een stuk mooier dan de originele. :9
 
ps ben gemist systeem weegt 5kg ;) (standaart 12 :o )
en denk wel dat het titanium is want uitlaatbochten koelen iig stuk sneller af als standaart.... en het kleurt mooi blauw aan het blok :Y
Die snellere afkoeling ligt meer aan de wanddikte van de pijpen. Standaard systemen hebben vaak een dikwandigere buis dan open systemen.
 
Overigens heeft dit systeem geen Powercommander oid nodig, kan gewoon een ander mapje in geladen worden bij de dealer. :)
 
Maar voor de Daytona is hij er met e-keur en voor de street niet
Weet niet of je dan bij de goede kijkt, ik zie het er niet bij staan namelijk.
Arrow 3-in-1 sport uitlaat systeem titanium demper "Triumph" * € 1129,-
Ekeur lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk, demper is erg kort en heeft ook geen DB-killer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan