Honda VT / VTX Shadow topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn handen beginnen ook echt te jeuken als ik dit zie, word snel eens tijd voor een eigen 1e project.............
 
Voor diegene die er belang bij heeft.
Kijk even bij `` Dock66.de`` , is misschien de moeite waard !!! zo zijn er natuurlijk veel meer adressen en manieren om voor redelijke prijzen mooi spul te krijgen.
Ebay is er ook zo een, zo heb ik onderdelen vanuit Amerika en China gekocht, hou er dan alleen wel rekening mee dat je ``inklaringskosten ```moet betalen maar kan toch heel vaak veel voordeliger zijn.
En nou niet beginnen over ``risico`` want dat valt als je het goed doet enorm mee, mijn enige voorval was om een bedrag van 2,40 euro en dat kreeg ik terug.

Heren, verder wens ik jullie veel succes met verbouwen!!



Groeten ModB ( Marcel op den Buijs)
 
Laatst bewerkt:
Een Honda Shadow Sabre 1100 lijkt mij wel een net ff anders maar o zo mooie Shadow.
Hier in dit topic ook Sabre owners ?


deze bedoel ik 8-)


zijn er niet veel van in NL ? op marktplaats maar 2 stuks.

wel een mooi model. waarom is daar niet meer grijze import van ?
 
Laatst bewerkt:
zelf had ik het ongeveer zo gedaan

ik snap wat je bedoeld...maar op dit moment in het plan zo om de motor in het frame te laten zitten enn er niks op vast te lassen (op het frame)

Ga van de week ebzig met piepschuim om een zadelplaat te maken, daarbij ook de sidecovers inbegrepen...
 
Ik heb een heel ander vraagje........

Ik heb een shadow 1100 C2 Ace. In mijn remschijf voor zitten allemaal kleine gaten. De remschijf is best wel dik.
Dat houdt in dat ik géén remschijf slot kan vinden.
De remschijf sloten met een dunne pen hebben een te dunne opening en past dus niet over de schijf heen.
De remschijfsloten met een brede opening heeft een dikke pen en past dus niet door het gat heen...

Probleem dus. Ik kan géén remschijfsloten vinden met een brede opening en een dunne pen.... Of mag ik een gat gewoon wat groter boren?! En zo ja.... waar moet ik dan op letten....

Hoor het graag.
 
nee eigenlijk niet. Ik heb geen tassen op mijn bike en dat wil ik ook zo houden. Dus een kettingslot kan ik gewoonweg niet meenemen.....Ik moet eerlijk zeggen........Ik zet mijn motor ook vaak zat zonder sloten ergens neer. Heb weinig keus eigenlijk...
 
Die gaten zaten er standaard niet in, neem ik aan. Als je genoeg metaal overhoud zou je er 4 kunnen uitboren. Op elk kwart een. Zodat je dan altijd wel een gat hebt om een schijfslot in te prikken.
Zorg er wel voor dat je alles goed polijst. Een braampje zal je remvoering slopen.
 
jawel, die gaten zaten er wel standaard al in. Daarom snap ik ook niet, waarom een schijfremslot niet past.....
Ik durf het boren eigenlijk zelf niet aan..... Idd, als ikhet niet goed doe of zo, dan verneuk ik mijn remvoering.
Ik ga over 2 wkn eerst maar eens in Utrecht kijken op de beurs....
 
ik snap wat je bedoeld...maar op dit moment in het plan zo om de motor in het frame te laten zitten enn er niks op vast te lassen (op het frame)

Ga van de week ebzig met piepschuim om een zadelplaat te maken, daarbij ook de sidecovers inbegrepen...

kijk is bij dock66motorcycle parts heb ik heele mooie solo zitjes gezien voor rond de €44,-
ex verzend koste .maar zo'n zitje bekleden laten kost al het dubbele
dus de mooite waard om het uit te proberen
 
Een Honda Shadow Sabre 1100 lijkt mij wel een net ff anders maar o zo mooie Shadow.
Hier in dit topic ook Sabre owners ?


deze bedoel ik 8-)


zijn er niet veel van in NL ? op marktplaats maar 2 stuks.

wel een mooi model. waarom is daar niet meer grijze import van ?


hallo ?

anyone there O-)
 
Een Honda Shadow Sabre 1100 lijkt mij wel een net ff anders maar o zo mooie Shadow.
Hier in dit topic ook Sabre owners ?


deze bedoel ik 8-)


zijn er niet veel van in NL ? op marktplaats maar 2 stuks.

wel een mooi model. waarom is daar niet meer grijze import van ?

mischien willen de eigenaars ze niet verkopen.dan vind je er ook niet veel op internet lijkt mij

maar als je lang genoeg wacht komt het vanzelf
 
Was meer op zoek naar een adres waar ze eventueel te koop waren.
En wat plaatjes en ervaringen van luitjes hier....

thnx
 
En dit is de Spirit van een maat van me in Houston.
Niet slecht dacht ik zo...
full
 
Laatst bewerkt:
Iets te vol aan de voorkant voor mijn smaak. Jammer van de gechopte achterkant plus het kenteken. Was dan waarschijnlijk zelf voor een sidemount gegaan.

Toolrol aan de swingarm is wel een goed idee. Misschien doe ik dat ook maar.
edit: hmm als die leeg zou zijn kan daar net een mooie fles whisky in of twee liter blikken pils. Voor als je bij je bestemming bent =)
 
Laatst bewerkt:
NIeuw ?

Das echt geen geld. Tweedehands, in slechte staat, is nog duurder hier.
 
naar mijn smaak issie veeeels te vol :P vind alleen de tank zonder die leren geval erop wel mega mooi!
 
En deze kostte daar $2700,- omgerekend Euro 1900,-
Geen geld...

is echt geen geld ,maar wat betaal je verder aan kosten in totaal als je zoiets hierheen haalt zoals het verschepen, invoer kosten en op NL kenteken zetten enz ..............????
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan