Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
er was iemand hier die spiegelverbreders had gemonteerd.Maar wie ook alweer.......Brinz,flink........


Nee, ik niet. Ik zie ook gewoon geen reet in de spiegels.
Als Zetje blijft zeker een punt om deze winter aan te pakken, net zoals de knippers, taartschep, iets hoger ruitje, nieuwe helm , handschoenen, jas en noem maar op.....
 
*O* *O* *O*

Net even op buienradar gekeken en ze geven dit weekend wel redelijk weer op. Iig goed genoeg om te rijden *O*
Dat wordt morgen en overmorgen dus de Zed van stal halen en het ruime asfalt opzoeken.




pas je op voor de bladeren }) :z
 
Okeet, maar OP werkt toch niet helemaal oke, geeft bij saven toch steeds een foutmelding dat ie te groot is :?
mmmmz dat is raar.

klinkt mischien wat on-eerbiedig,maar om de OP kleiner te maken,iedereen die niet in de afgelopen 2 Plaza's heeft gereageerd uit de OP vandaan halen :? -O-
 
ook gelijk nog ff een piccie plaatsen. :Y
full
 
Ik heb net een Z750 en ben op zoek naar mooie rem en koppelings hendel. Iemand suggesties voor een goede site?
 
*O* *O* *O*

Net even op buienradar gekeken en ze geven dit weekend wel redelijk weer op. Iig goed genoeg om te rijden *O*
Dat wordt morgen en overmorgen dus de Zed van stal halen en het ruime asfalt opzoeken.
helemaal mee eens. :Y
alhoewel ik een zondag ook nog ff een verjaardag heb.
 
Laatst bewerkt:
nog even in de herhaling dan :+

Folkishpeter schreef op 16 oktober 2008 @ 23:04:
Spiegels,

Ik rij nu zo'n anderhalve maand op de 750 enne het bevalt me meer dan prima. Maar de spiegels, waarvoor zitten die er op? Ik zie veuls te weinig daarin. Is er ook nog wat anders te monteren?
Ik dacht zelf aan het idee om er een andere spiegelstang op te monteren, als die 3 cm verder uitsteek heb je prima uitzicht in de spiegels wat achter je rijd.

spiegelverbreders heb ik ook, en blij toe ik zat meer tegen m'n schouders aan te kijken dan achter me.

Z750_09-005.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan