Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Akra hangt eronder....

foto volgt asap.

Motor loopt er erg lekker op.

binnenkort maar eens een run maken bij ritzen.
 
FF plaatje posten, is lang geleden dat er een van mijn schatje geplaatst heb hier. :$

0c9af11d331fe3e08c65551291ffb5ae
 
Laatst bewerkt:
Ja eigenlijk best wel....k heb gewoon een aantal/te veel van die "net niet" en "een beetje jammer" momentjes meegemaakt. En dat in die 3 maanden dat ik mn motor heb en voor het geld dat ik daar gebracht hebt :N

Hans van Wijk hoor ik ook niet veel goeds over eigenlijk...enige waar ik alleen maar goede dingen over hoor is Goedhart in Bodegraven.

P.S. 30 december jarig ;)

Goedhart vind ik bewonderingswaardig. Grote zaak, goeie service en persoonlijk

mammoet in Haastrecht is ook wel een fijne zaak (vanaf 2004 in onderhoud daar)... weinig gadgets daar dat wel. Motor heb ik bij Van Wijk vandaan, dat is ook het enige :X

ach het blijft allemaal zo persoonlijk, maar die opmerking van MP kan echt niet


zo ook weer ff aktief geweest voordat fftzz me eruit flikkert ;)
 
Laatst bewerkt:
Goedhart vind ik bewonderingswaardig. Grote zaak, goeie service en persoonlijk

mammoet in Haastrecht is ook wel een fijne zaak (vanaf 2004 in onderhoud daar)... weinig gadgets daar dat wel. Motor heb ik bij Van Wijk vandaan, dat is ook het enige :X

ach het blijft allemaal zo persoonlijk, maar die opmerking van MP kan echt niet


zo ook weer ff aktief geweest voordat fftzz me eruit flikkert ;)
:^

Ik heb mijn pak en laarzen bij Goedhart gekocht en ben daar ook heel netjes behandeld, maar heb nog geen ervaring met eventuele garantie gevallen of andere problemen dus geen idee hoe ze daar mee omgaan.
Maar voor een grote zaak doen ze het volgens mij erg netjes, maar er zijn meer grote motorzaken die het goed doen.
Ik heb wel eens wat spullen bij Motorport Uithoorn besteld en dat was daar ook altijd netjes afgehandeld zelf toen ik een speciaal besteld artikel kwam ruilen omdat dit toch niet helemaal beviel. :}
Maar mijn favoriete motorzaak blijft toch echt Horeon in Zwanenburg of zo als Muis ze noemt "De dealer" :} :} :}
Ik heb daar niet voor niks al sinds 1992 al mijn motoren gekocht ;)
 
:Y e. i. mo.. mi. ge.ra..n, an.ers kr..g .k .en BAN :(
Terecht!!!!!! B|
Kijk uit, want anders BAN ik je persoonlijk!!!! :+
volgens mij wordt jij ook eerdaags weer een jaartje ouder.
of ben ik te laat en ben je al jarig geweest afgelopen week.
Sssssttt :X ................volgend weekend :$
Akra hangt eronder....

foto volgt asap.

Motor loopt er erg lekker op.

binnenkort maar eens een run maken bij ritzen.
........ik zie hem vanmiddag wel! :Y
 
Terecht!!!!!! B|Kijk uit, want anders BAN ik je persoonlijk!!!! :+ Sssssttt :X ................VOLGENDE WEEK :$

1. zo hard ken jij niet meer lopen.


2. ZIE JE WEL OUWE ZAK 25 of 35 :+ DE TIJD GAAT (TE) SNEL.


sorry voor het geschreeuw Pina wordt al een beetje doof. -O-








:+
 
Goedhart vind ik bewonderingswaardig. Grote zaak, goeie service en persoonlijk

mammoet in Haastrecht is ook wel een fijne zaak (vanaf 2004 in onderhoud daar)... weinig gadgets daar dat wel. Motor heb ik bij Van Wijk vandaan, dat is ook het enige :X

ach het blijft allemaal zo persoonlijk, maar die opmerking van MP kan echt niet


zo ook weer ff aktief geweest voordat fftzz me eruit flikkert ;)
Nou mn knippers zijn gemaakt, netjes op de goede plaats gezet en mn ketting is nog nagelopen. Alles doet het weer naar behoren en ze hebben nog een uur arbeidsloon onder garantie weggeschreven terwijl mn motor daar niet eens vandaan komt. :} :}

:W Motorport
*O* Goedhart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan