Te koop voor CBR 954rr; stuurdemper van Hyperpro

Hermanb

MF'er
16 okt 2008
31
0
Te koop aangeboden voor CBR 954rr, stuurdemper van Hyperpro, in zeer goede staat, alleen een klein krasje (zie foto's) verder compleet en 100%. Lineaire karakteristiek, en volledig instelbaar. Vraagprijs 250€.

Gr. Herman

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse, hoe oud is ie ongeveer? ik bied 206,25 inc verzenden aangezien een nieuwe ook maar 340 euro kost.
 
Even ter info. Deze CSC demper is niet progressief maar lineair. De RSC is progressief.

Van de site van Hyperpro (http://www.hyperpro.com/products/dampers.asp) :
CSC = lineair
Hyperpro is best known for its progressive steering dampers. A number of customers still prefers the ‘old’ linear type damper. For that reason we have further developed this steering damper and are still able to offer this conventional type.


Succes met de verkoop :Y . 'T is een mooi ding :9~
 
Hoi,

Je hebt helemaal gelijk; ik heb de beschrijving aangepast. Toch evengoed een fijne stuurdemper die zijn werk goed doet, en er daarbij inderdaad ook nog eens mooi (afgewerkt) uitziet.

Gr. Herman
 
Hoi, ik zie dat je allerlei spulletjes voor een 954 te koop hebt. heb je toevallig een koplamp/topkuip liggen? evt kuipframe?
 
Nee, het zijn alleen maar spullen die t.g.v. verkoop motor over zijn gebleven.
Je kunt trouwens wel een sinformeren bij Jeff, die handels in onderdelen en heeft vaak spullen van een 954rr liggen, zijn e-mailadres is; jeff.dekker@live.nl

Suc6 met de zoektocht,

Gr. Herman
 
Terug
Bovenaan Onderaan