VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 14 Herfst 2008

Weekend Meeting 2009(Eifel) HQ's Ulestraten = basecamp.

  • Ja:12,50 aanbetalen

    Stemmen: 7 46,7%
  • Misschien:

    Stemmen: 7 46,7%
  • Nee:

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar lijkt het wel op, maar volgens mij is het niet zo.

Duo Tech heeft, sullig lipje met veer verbinding, deze lijken vast op de linkpipe, dan is't een veel ouder type.

klopt! en duotechs hebben er niet zo'n klembandje omheen.
 
Ik zoek puur iets zodat ik ff de kentekenplaat eraan kan hangen, met achterlicht en knippers.
Ik flans me ff een "licht en schakelaar" kabelboompje in elkaar omdat ik nu al die rommel uit de originele kabelboom heb gewerkt...... wil alles ff plug en play maken; relais, licht/schakelkabelboompje en dan kan ik zo ff snel de weg op voor een testje.
Achterlicht heb ik zelf nog liggen.

Ik heb trouwens wel een ingekort subframe maarja... moet wel iets van te maken zijn? :)

Subframe buis is rechthoekig. Haal je wat metalen strip spul bij de Gamma, maak je een sub subframe, wat je daar in kunt schuiven en daar kwak je dan weer een lampje aan vast en twee knippers en een plaathouder.

Mijn achterlicht etc, op de SP-1 hangt aan twee plankdragers. ;)

Als Gerrit, nog zo'n underding voor jou heeft, dan mag Tomaaz, die van mij wel hebben.
Het is niet veel meer, heb hem idd in tweeen gezaagd, wilde aanvankelijk, de voorste helft gebruiken voor de accuhouder. Maar heb toen de accu onder het oliefilter gedaan en dat ding aan de kant gegooid, etc...
 
duss... bos of deze lasers??

Ik zou Bos doen.

Heb nog wel zo'n laser liggen, ze zijn wel vederlicht, maar heb de indruk dat ze ook zo stuk zijn. Zaten onder mijn SP-1 schadefiets, die ene lag dubbel, die heb ik weg gegooid. En de andere was nog heel, dus ik denk, dan zet ik alleen die er op, dop ik het andere gat gewoon af. Maar hij zat niet helemaal recht... En ik gaf echt maar een klein drukje en nu zit er een vette deuk in. En als je hem schudt [ja waarom zou je?] dan rammelt er van alles binnenin dat ding.

Ik zou Bos doen. Maar heb ze zelf nooit gehad, dus dat is dan alleen zodat ik daar ook over mee zou kunnen praten.
 
I.d.d.
12163126079681298067255.jpeg
 
Mijn SP2 had/heeft een stel Bosjes. Netjes afgewerkt.
Lasers vind ik kwalitatief gewoon minder. Heb bij een vrind gezien hoe de bevestiging simpeltjes afbrak. Metaalmoeheid zeg maar.

:W TenCats

ja, en ze zijn ook zo plat als je d'r op valt !
 
Hey Gerrit, wat ben je verandert man ! ;) :+

Bedoel je nu die mooie rode dinges of die verzaagde zwarte?
See above, ik zoek dus een knutsel-iets zodat ik ff met m'n SteelPig de straat op kan :)

Ik heb beide nog liggen, hoef ik niet veel voor te hebben. Laat me maar weten of je er nog belang bij hebt.

Grtz,

Gerrit
 
laser dus natuurlijk.. nix mis mee ik rij er al 4 jaar mee ,
gewoon perfect.......[afbeelding]

Dan heb jij geluk. Want Laser is al heel lang gestopt met de verkoop van carbonnen Hotcams voor de SP. Het carbon kon de druk niet aan. Vraag maar aan Vinnie Frenken Racer. Hij heeft er eentje finaal opgeblazen.

Ik heb zelf carbonnen Mivv's die op een RSV Mille of GSX1000R horen maar deze hebben een metalen binnenschaal met het carbon als decoratie eromheen. De Lasers hebben dat volgens mij niet. Kun je voor de zekerheid navragen aan VFR :+
 
Kent iemand dit systeem?

http://cgi.ebay.com/Honda-VTR1000-S...D2VQQrdZ1QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em122

Is volgensmij weer anders dan het normale akra systeem

HRC Basic Racer systeem, kom je vrijwel nooit tegen!!
Let ook op de pijp diameter van voor naar achter, bij de standaard Akra systemen verloopt deze van dun naar dik(ker).
Deze is meteen vanaf de uitlaatpoort al een stuk groter qua diameter.
Naar mijn weten zijn er nog twee HRC systemen; deze in iets andere uitvoering. (die kom je al helemaal niet tegen) en dan de highmounts van Edwards in 2 uitvoeringen; 1 demper / 2 dempers.

5f12_3.JPG




EDIT:

Thread op SPeedZilla over het HRC systeem:
HRC Exhaust systems... - Speedzilla Motorcycle Message Forums

HRC Akra highmount:
bike3.jpg


En hierzo staan nog wat pics van het ebay systeem:
http://www.hrcspw.zoomshare.com/1.shtml
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan