Dit onderwerp is gesloten.
quote:Hakman schreef op 19 januari 2009 @ 22:58:
OK, hier de SP2 vermogenskromme nog een keertje, met PCIII, K&N filters en Akra's (die van Pepe is 3 PK sterker met een full system Akra)
[afbeelding]
quote:srtslunse schreef op 19 januari 2009 @ 22:55:
hoi mannen zijn er mensen die ervaring hebben met de sp op circuit
zou graag weten welke voorvork te steken en waar ik die kan vinden.
naar ohlins heb ik al gebeld en die bestaan nie meer voor onze (oldtimers)
en bij white power zijn ze nie te betalen. iemand suggesties ze zouden
hartelijk van pas komen.
quote:Viper_1st schreef op 19 januari 2009 @ 21:18:
Eerlijk gezegd weet ik niet wat het normaal zou moeten zijn maar vond het wel een hele verbetering voor het gevoel ook. Voor zo ver ik weet is de rest allemaal origineel op de uitlaten na. En hij is zo gemapped in deze configuratie dus denk dat er met deze configuratie niet meer uit te halen is. Met welke hulpmiddelen schiet je het meeste op qua koppel dan? Andere tandwielset zul je zeggen maar hoe kan ik motorisch gezien het koppel vermeerderen? Paar NM's meer is altijd leuk!!
Kootermans:
Als je op het plaatje tikt word het groter en staat links boven nummeriek vermeldt wat het verschil is. Zo ook voor het koppel in het onderste grafiekje. Rood is de Run voor dat de powercommander geïnstalleerd werd en de blauwe er na. Scheelde 6Pk dacht ik zo, en 4 Nm.
quote:Hakman schreef op 19 januari 2009 @ 22:58:
OK, hier de SP2 vermogenskromme nog een keertje, met PCIII, K&N filters en Akra's (die van Pepe is 3 PK sterker met een full system Akra)
[afbeelding]
quote:donnybrasco schreef op 19 januari 2009 @ 23:32:
OOOOOOOOOOhhh damn......
Wish i had one for the circuit!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:OB6D schreef op 20 januari 2009 @ 10:59:
Dit is natuurlijk de allerstrakste...
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik grondverf de mooiste kleur voor een SP.
[afbeelding]
quote:OB6D schreef op 20 januari 2009 @ 11:45:
07YMZ-0010100 ECM test wire harness gevonden. Vorig jaar ook al eens gekeken, toen was het 350 Euro geloof ik, nu staat ie op 632 Euro. Dat gaat dus ECHT NIET gebeuren.
quote:OB6D schreef op 20 januari 2009 @ 11:45:
07YMZ-0010100 ECM test wire harness gevonden. Vorig jaar ook al eens gekeken, toen was het 350 Euro geloof ik, nu staat ie op 632 Euro. Dat gaat dus ECHT NIET gebeuren.

quote:miehoe schreef op 20 januari 2009 @ 22:52:
goeiemorge, die ob6d is goed bezig!! Ik sta versteld van de kennis die op dit forum aanwezig is. Keep up the good work! Die SP racer is ook echt een droom. wat een nette bike!
quote:Prof_weetnikskunde schreef op 20 januari 2009 @ 23:09:
[...]
hier wordt altijd zoveel technisch gepraat en dan kan ik er helemaal geen bal van volgen, ook al probeer ik het. En dan denk ik, laat maar, hoewel ik soms best wel wil weten hoe het moet.
Probleem is dat ik nu net snap hoe ik olie verwissel en een filter doe. En de motor kan strippen. (tot beperkte maten) Maar het heeft volgens mij geen zin om dingen te vragen over dingen die over het motorblok of electronica gaat, omdat ik toch een boel shit wat je als "basis"-kennis moet weten niet weet.
quote:H@nsie schreef op 20 januari 2009 @ 16:00:
Wat wil je eigenlijk met zo'n test harness?
[afbeelding]
Zo te zien stelt het niet veel voor maar breng je gewoon alle verbindingen naar buiten om eraan te kunnen meten.... of ontgaat me hier iets?
Vast en zekerkan ook anders niet tegen zo'n prijs
![]()

quote:TimmerStyle schreef op 21 januari 2009 @ 15:04:
Kan je de teller van een sp ook wisselen tussen km / miles???

quote:Tomaaz schreef op 21 januari 2009 @ 16:52:
[...]
NeeDan zal je een compleet andere cockpit moeten halen.
quote:TimmerStyle schreef op 21 januari 2009 @ 14:51:
@clawz: is dit iets voor je?
http://cgi.ebay.co.uk/Hon...A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1