Powercommander III USB kawasaki zx6r 2005/2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

twisk

MF veteraan
13 aug 2008
1.125
0
Velserbroek
Heb hier thuis nog een hele nieuwe Dynojet liggen.
Nog in de verpakking en verzegeld bonnen zijn ook aanwezig.
Omdat mijn motor gejat is :( heb ik er niks meer aan en deze was al besteld.

Hij is nog helemaal nieuw dus doe een goed bod..

Grtzzz Michel
 
Laatst bewerkt:
nee nog niet!
Zou ik het echt merken als er een op zit? en volgens een kennis van me moet je de powercommander wel na laden settings wel op dynojetbank zetten ter controle
 
nee nog niet!
Zou ik het echt merken als er een op zit? en volgens een kennis van me moet je de powercommander wel na laden settings wel op dynojetbank zetten ter controle

Dat kan altijd kan ook geen kwaad.
Maar als je alleen een k&n filter erop doet en een sportdemper dat kan je dat gewoon via de software doen en dat merk je echt wel hoor zeker in het middengebied.
 
Moet ik eerst op zoek naar sportdemper!
Beel succes ermee
zet hem anders op zxr club forum ben je hem zo kwijt
 
Zag op marktplaats bij tweewieler veghel 300 euro inclusief afstellen.

Dat is inclusief een passende mapping die ook gewoon via internet te downloaden is. Wij doen geen afstelling op de vermogensbank.

Als de juiste mapping te downloaden is dan ben je voor 95 % al klaar. Je kunt er dan nog voor kiezen om ook nog een finetuning op een vermogensbank te laten doen, is echter in de meeste gevallen niet echt nodig.

De motor wordt in het middengebied sterker en gaat vaak onderin beter lopen.
 
Laatst bewerkt:
Dat is inclusief een passende mapping die ook gewoon via internet te downloaden is. Wij doen geen afstelling op de vermogensbank.

Als de juiste mapping te downloaden is dan ben je voor 95 % al klaar. Je kunt er dan nog voor kiezen om ook nog een finetuning op een vermogensbank te laten doen, is echter in de meeste gevallen niet echt nodig.

De motor wordt in het middengebied sterker en gaat vaak onderin beter lopen.

Kijk jij snapt het,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan