hayabusa wielen & usd

rs.projects

Die hard MF'er
19 sep 2006
783
0
putten
set wielen van een hayabusa bj 2000

achterwiel compleet met schijf as tandwielopnemer kleur zwart
voorwiel kleur antraciet zonder schijven

vr pr 350 euro

usd voorvork 100% recht en netjes 350 euro
full
 
bovenste kroonplaat, remklauwen en voorspatbord ook aanwezig? ik ben op zoek naar een volledige voorpartij :)
 
mooi setje wielen en niet duur!!, ben helaas op zoek naar een setje van een gsxr k5/6/7/8 van een 600/750.

Succes
 
Laatst bewerkt:
zal ik 't eerste bod maar doen..

* voorwiel (achterwiel niet nodig)
* voorvork zoals op de foto
* 2 remklauwen (leidingen & rempomp niet nodig)

hier wil ik je wel € 450,= voor geven.. (Putten das toch richting Harderwijk ?)

'k hoor 't wel.. greetz loebas
 
Laatst bewerkt:
zal ik 't eerste bod maar doen..

* voorwiel (achterwiel niet nodig)
* voorvork zoals op de foto
* 2 remklauwen (leidingen & rempomp niet nodig)

hier wil ik je wel € 450,= voor geven.. (Putten das toch richting Harderwijk ?)

'k hoor 't wel.. greetz loebas

gaat niet goet komen...,en inderdaad putten ligt bij harderwijk :z :z
 
Wat vraag je voor de voorvork (zoals ie op de foto staat)?
En wat moet de extra te leveren bovenste kroonplaat kosten? (Ik heb de subplaat met clipons niet nodig)

Greetz, Q
 
Wat vraag je voor de voorvork (zoals ie op de foto staat)?
En wat moet de extra te leveren bovenste kroonplaat kosten? (Ik heb de subplaat met clipons niet nodig)

Greetz, Q

kost 350 euro (zie begin tekst)wat bovenste kroonplaat kost weet ik niet
kennis van me heb er een liggen zal het ff vragen
 
Welke dikte heeft de as van het voorwiel, als het dezelfde dikte zou zijn als die van mijn voorwiel, wel geïnteresseerd. Maar moet de dikte van mijn as nog even opzoeken of even opmeten. Tenzij hier iemand da zo effe kan zeggen als een bandiet 1200 voorwiel 1 op 1 past in deze vork.


grtz
 
Welke dikte heeft de as van het voorwiel, als het dezelfde dikte zou zijn als die van mijn voorwiel, wel geïnteresseerd. Maar moet de dikte van mijn as nog even opzoeken of even opmeten. Tenzij hier iemand da zo effe kan zeggen als een bandiet 1200 voorwiel 1 op 1 past in deze vork.


grtz

as van de b12 zal 20 mm zijn

as van de busa [ gokje ] 25 mm

en het hart van de velg is breder , de busa heeft platte schijven , de b 12 niet :N
 
150 Euro voor de achtervelg, kom ik hem morgen halen of vanavond :P


Tenslotte zijn voorwielen meer schaars . . . :Y email staat in profiel
 
Laatst bewerkt:
Welke dikte heeft de as van het voorwiel, als het dezelfde dikte zou zijn als die van mijn voorwiel, wel geïnteresseerd. Maar moet de dikte van mijn as nog even opzoeken of even opmeten. Tenzij hier iemand da zo effe kan zeggen als een bandiet 1200 voorwiel 1 op 1 past in deze vork.


grtz

zal het vandeweek ff opmeten ,maar anders neem je toch het wielen setje erbij ;)
 
Ik haak af, het is niet handig om verschillende velgen voor regenbanden te hebben. Iig bedank voor het opmeten en de foto's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan