RSV Mille blok, gasklephuis, BMC filter en SRAD spul

Status
Niet open voor verdere reacties.

TL-Rev

MF veteraan
5 jun 2003
1.615
14
Zwijndrecht
Zoals de titel zegt, te koop wegens beëindiging projectjes/stoppen met circuit rijden:
-RSV Mille blok (2001, km stand rond de 30.000, goede irridium bougietjes erin)
-BMC sportfilter verkocht
-Gasklephuis
-Bedrading
-Computer met Aprilia-Akrapovic sbk 2-2 eprom verkocht
-Aprilia-Akrapovic sbk 2-2 voorbochten (géén linkpijpjes en dempers meer!)verkocht
-De linker stuur schakelaar (voor verlichting e.d.) verkocht
-Rechter stuur schakelaar (startknop)
-Linker stuur schakelaar verkocht

Voor een SRAD (komt van een 750 uit 98, maar past ws. ook op andere modellen incl. de 600):
-Racekuip incl. zit met foam en z.g.a.n. kuipruitje (klein hoekje van de topkuip beschadigd) verkocht
-Set velgen zonder schijven (met gratis gladde Supercorsa's)
-Linker stuur schakelaar
-Koppelingshevel incl. stuurbevestiging verkocht
-WP achterveer verkocht
 
Laatst bewerkt:
interesse in het "z.g.a.n. kuipruitje "

heb je daar een merk/kleur/type van..

wil je anders een fotootje naar: tommmmetjuh@hotmail.com sturen !!

alvast bedankt,
 
Het ruitje gaat alleen weg in combinatie met de compl. racekuip, tenzij iemand de racekuip wil kopen zonder ruitje.

Voor de '99 Mille wordt door BMC 203/06 opgegeven, voor de '01 Mille 280/06. Ik durf niet te zeggen of dit past of niet!
 
Ik heb interesse in de Aprilia-Akrapovic sbk 2-2 voorbochten (géén linkpijpjes en dempers meer!).

Wat wil je daar voor hebben?
 
Voorbochten laat ik nog weten, mogelijk kan ik ze al kwijt incl. computer en Eprom.

Velgen 275 euro incl. tandwielopnemer. Zijn nu zwart, zal nog ff kijken of ik ze weer wit krijg! Wel krassen door bandenwissels.

velgen.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het ruitje gaat alleen weg in combinatie met de compl. racekuip, tenzij iemand de racekuip wil kopen zonder ruitje.

Voor de '99 Mille wordt door BMC 203/06 opgegeven, voor de '01 Mille 280/06. Ik durf niet te zeggen of dit past of niet!
Ik weet zeker dat een '99 Mille een ander ruitje heeft dan een '01 Mille.
 
Zoals de titel zegt, te koop wegens beëindiging projectjes/stoppen met circuit rijden:
-RSV Mille blok (2001, km stand rond de 30.000, goede irridium bougietjes erin)
-BMC sportfilter
-Gasklephuis
-Bedrading
-Computer met Aprilia-Akrapovic sbk 2-2 eprom
-Aprilia-Akrapovic sbk 2-2 voorbochten (géén linkpijpjes en dempers meer!)
-De linker stuur schakelaar (voor verlichting e.d.)

Voor een SRAD (komt van een 750 uit 98, maar past ws. ook op andere modellen incl. de 600):
-Racekuip incl. zit met foam en z.g.a.n. kuipruitje (klein hoekje van de topkuip beschadigd)
-Set velgen zonder schijven (met gratis gladde Supercorsa's)


Wat wil je voor die linker stuur schakelaar voor de RSV Mile hebben ?
Zacht prijsje graag !

Wat is eventuweel je telefoon nummer ?
Mag je me ook mailen op;

dennisaretz@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Is de De linker stuur schakelaar voor de RSV mile of voor de SRAD ?
Als hij voor de RSV is heb ik/een vriend van me wel intressen.
Wat kost dat ? :) (zacht prijsje)

Gôh, nu ik er aan denk: heb ik ook nog van een SRAD liggen! Maar hij is dus van de Mille. 35 euro moet zacht genoeg zijn.
 
Volgens mij moet je dan voor één van de velgen een pasbus laten maken, maar ik weet de afmetingen er niet van. Misschien die vraag stellen in het technische forum of beter, in het ZAc/KNMV forum?
Ik kom niet uit het technische deel maar uit het streetfighter deel, en ja dan moet je pas bussen draaien.
 
up *O*

Niemand een extra blokkie voor zijn Ap nodig? Vandaag weer mijn teen tegen het hok gestoten....Eurootje of 550?
 
Ik heb interesse in de Aprilia-Akrapovic sbk 2-2 voorbochten (géén linkpijpjes en dempers meer!).

Wat wil je daar voor hebben?

Bochten en computer met bijbehorende SBK Eprom 220 euro. Lijkt erop dat de Marktplaats beller het af laat weten: is niet op komen dagen. Ik geef hem nog tot morgen de tijd om te reageren!
 
wat vraag je evt voor de racekuip?
en is het allwwn de topkuip of complete set?

Compleet set incl. ruitje en zit met foam:
kuipset.jpg

Beschadigingetje aan de rechterhoek van de topkuip:
kraakje.jpg

Stil dempertje erbij (van Blade, aangepast voor de SRAD):
demper.jpg

165 euro, krijg je de demper er gratis bij. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan