afbraak GSX750S Katana

Weet niet of dit past. De uitlaat kan wel een likje verf gebruiken.Foto van de kat zoals hij was
full
 
wat voor maat banden zitten er om de wielen? als er een 120 op past voor en een 150/160 achter, heb ik wel ineresse in het hele handeltje.
stuur me ff een emailtje roelelgersma@hotmail.com
 
Ik heb een linkje naar je topic gemaakt op oldskoolsuzuki. Gaat je verkoop vast en zeker helpen! Succes!
 
Ik heb een linkje naar je topic gemaakt op oldskoolsuzuki. Gaat je verkoop vast en zeker helpen! Succes!
Bedankt voor de moeite.Ben zelf dino-egg op oldskool.Al heel veel nuttige info gevonden daar.
Wil alle spullen ook wel ruilen voor goed 4in1 systeem voor gsxr1100 van'91
 
Iemand van OSS wil je uitlaat wel hebben:

Dus of je kunt mailen naar ioannisdesign@yahoo.com om af te handelen (in het engels ;))

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij had je me gebeld voor katana spullen....
Ik heb nog wel een gsx 750E sloper staan ( kan je wel n foto mailen)

is geen katana volgens mij maar een 83- er japanse import.

wil het restant wel ruilen tegen dat kenteken (voor op mijn eigen project)
 
Volgens mij had je me gebeld voor katana spullen....
Ik heb nog wel een gsx 750E sloper staan ( kan je wel n foto mailen)

is geen katana volgens mij maar een 83- er japanse import.

wil het restant wel ruilen tegen dat kenteken (voor op mijn eigen project)
Sorry,maar het kenteken is deze week verkocht :$
Ga al de rest van de onderdelen houden en ben dus zedlf op zoek naar gsxkatanas frame.Spullen zijn toch niks waard blijkbaar,dan maar 2 motoren :Y :Y :Y
 
Iemand van OSS wil je uitlaat wel hebben:

Dus of je kunt mailen naar ioannisdesign@yahoo.com om af te handelen (in het engels ;))

Succes!
@ Dunc:Bedankt voor alle moeite en ga zeker mailtje sturen naar onze amerikaanse vriend.Omdat er weinig animo is voor de spullen ga ik ze maar houden en 2de motor bouwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan