Motor verzekering???op zoek naar een goedkope

Het gemakkelijkst om een goedkope motorverzekering aan te schaffen is naar mijn mening om naar te gaan. Hier vind je een tool waarbij ze verzekeraars vergelijken, hoef je dat zelf niet meer te doen ;)

De vraag van TS is 9 jaar geleden he :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een gezeur over een beetje premie betalen!
Mijn JAAR-premie was €36. Dus waar hebben we 't over? :?

Ivm vakantie Rusland nu een andere verzekering afgesloten voor €65/jaar.
Wel duurder, maar in enkele jaren zit ik weer op zelfde bedrag ivm no-claim-opbouw.
Koop ik straks mss wel een duurdere fiets, (dan mogelijk all-risk verzekeren) dan ga ik flink van die korting-procenten profiteren.
 
TS heeft inmiddels zijn R6 aan bonken gereden, is gezakt in zijn no claim, ook weer no claim opgebouwd na al die jaren en rijd waarschijnlijk nu een gold wing, of gaat met de grote jongens mee en stuurt nu een Hayabusa, wel een rode ondanks de hogere verzekeringspremie!
 
Vooral blijven denken. Kreeg met 8 schadevrije jaren op mijn 29jarige leeftijd en nieuwe motor van zo'n 20k ca 2mnd terug een premie voorgeschoteld van zo'n 1200e per jaar. Wa nog geen 10e pm!

Het ene per maand en het ander per jaar noemen is ongeveer dezelfde tactiek die men in reclames gebruikt, maar dan omgekeerd nu. Je laat de nieuwe extra duur lijken. ;)
Het is dus 10 euro tegen 100 euro per maand. Voor de volledigheid, wat voor soort motoren zijn de oude en de nieuwe? Bouwjaren? Prijs van de oude? En vooral; allebei zelfde type verzekering? Dus wa of wa+ ofcasco?
 
Toen ik dik 10 jaar geleden begon (18j) met motorrijden moest ik ook even door de zure appel heenbijten wat premie betrof. Vorige week weer een XR aangeschaft, WA verzekerd, 2 euri per maand, en dan ook maar een kwart vd wegenbelasting. Hoef ik er ook niet meer over in te zitten als ie weg rot in de schuur, afschrijving en maandelijkse kosten zullen daar de reden niet van zijn in ieder geval *D

Blij dat ik toch meer met oude barrels heb *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan