gsxr 1100 turbo onderdelen

gixxer1100turbo

MF veteraan
2 apr 2006
1.286
25
Voor als je van't winter van plan bent een turbo op je motor te bouwen;

een gemodificeerde carterpan en aanzuigmond die helpt de olie uit je turbo te zuigen mocht deze onder het olieniveau hangen.
Incl. terugslagklep.

100 euro

is een soortgelijk systeem als op de foto
full
 
Verder heb ik nog een complete set bestaand uit;

carburateurs 34 mm aangepast voor turbo
alu. plenum met straps voor aan het blok
vaccuum leidingen om de dumpvalve aan te sturen
inlaat rubbers

samen 200 euro
 
Verder op de foto hierboven is te zien;

de MTC lockup voor diafragma koppelingen 200 euro
APE tapeinden en moeren 50 euro
gsxr 750 cilinderkop dit is "de snelle kop" en tevens gepoort en geflowed 250 euro

het onderblok is eventueel ook te koop,maar heeft een grote revisie nodig.....
 
Verder heb ik nog een frame staan,met nederlands kenteken.Het subframe is aangepast.
Er zit nu het subframe op van een gsxr 1000 uit 2001.
300 euro.
Het is eventueel ook mogelijk om het kuipwerk en/of de tank erbij te kopen,deze heb ik ook nog.

Door mijn werk ben ik niet in staat delen te versturen,dus als je interesse in iets hebt kun je een mail sturen voor een afspraak in het weekend...

full
 
Laatst bewerkt:
Verder heb ik nog een frame staan,met nederlands kenteken.Het subframe is aangepast.
Er zit nu het subframe op van een gsxr 1000 uit 2001.
300 euro.
Het is eventueel ook mogelijk om het kuipwerk en/of de tank erbij te kopen,deze heb ik ook nog.

Door mijn werk ben ik niet in staat delen te versturen,dus als je interesse in iets hebt kun je een mail sturen voor een afspraak in het weekend...

[afbeelding]
Dat was zo'n mooie fiets! Wat is ermee gebeurd? :o
 
Na 2.5 jaar turbo gebruik is het motorblok echt helemaal op.Ipv duizenden euros investeren in deze heb ik besloten een nieuwe turbokit te gaan bouwen op m'n gsxr 1000.Diverse turbodelen worden hergebruikt en de rest kan worden verkocht...

;)
 
Laatst bewerkt:
Na 2.5 jaar turbo gebruik is het motorblok echt helemaal op.Ipv duizenden euros investeren in deze heb ik besloten een nieuwe turbokit te gaan bouwen op m'n gsxr 1000.Diverse turbodelen worden hergebruikt en de rest kan worden verkocht...

;)

Ga je nog een toppic openen als je gaat bouwen?

Ben wel benieuwd :)

Grtz
 
150 euro.
Voor dat geld krijg je de tank zonder benzinekraan maar met dop en 1 sleutel,en de topkuip incl. frame,lamp en spiegels.Ook doe ik er nog de 2 delen bij die daar onder zitten..

Zoals op de foto hieronder.

De tank en kuipdelen zijn uit 1991 dus er zijn in de loop der jaren wat plekjes op gekomen ;)..
full
 
150 euro.
Voor dat geld krijg je de tank zonder benzinekraan maar met dop en 1 sleutel,en de topkuip incl. frame,lamp en spiegels.Ook doe ik er nog de 2 delen bij die daar onder zitten..

Zoals op de foto hieronder.

De tank en kuipdelen zijn uit 1991 dus er zijn in de loop der jaren wat plekjes op gekomen ;)..[afbeelding]


Verkocht, zolang er maar geen scheuren in zitten in het plaatwerk en de tank deuk en roest vrij en een beetje leuk in de lak.



Zie niks op de foto



Je maakt me erg blij :)


email is pbalkenende@xs4all.nl


updated ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat wil je hebben voor het linker motordeksel (starter gear) ??

Groeten, Frans

PS. Ik krijg toch wel wat sponserkorting aangezien jij adverteerd in mijn topic? _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
oh,ik ben wel wakker hoor.........er zijn alleen wel meer dingen in het leven als motor-forum....... :W

10 euro ?..........wel zelf ophalen ;)
 
Mail je morgen wel voor een afspraak.

Zit ff met mn auto waarvan de accu steeds leeg staat.

Eerst even dat oplossen
 
Hoi Richard,
Mr Hawkeye neemt het motordekseltje mee voor mij als hij de kuip en tank komt halen.

Groetjes, Frans
 
Terug
Bovenaan Onderaan