ioch club (Intruder Owners Club Holland)

wr250

MF'er
3 jun 2008
103
0
wie is er actief bij de intrudersclub ? heb mij aangemeld , bericht gekregen van de webmaster en welkom op de site . inloggen werkt na 4 weken nog niet en div mailtjes gestuurd naar webmaster en via hun normale contact adres , geen reactie. wie kan ze daar ff wakker schudden. *O*
 
Laatst bewerkt:
wie is er actief bij de intrudersclub ? heb mij aangemeld , bericht gekregen van de webmaster en welkom op de site . inloggen werkt na 4 weken nog niet en div mailtjes gestuurd naar webmaster en via hun normale contact adres , geen reactie. wie kan ze daar ff wakker schudden.

ioch club

wie kan hem helpen???
 
eh ja maar contact krijgen via hun e-mail lukt niet heb 3 mailtjes gestuurd , 2 naar de webmaster "webmaster@ioch.com en een naar een ander van ioch. geen reactie terug . heb wel een wachtwoord en zovoort maar ik kan niet inloggen want ik krijg de melding , dat het niet juist is. dus mailen naar hun = geen reactie terug
dit is het bericht dat ik van ioch kreeg.

Welkom op Intruder Owners Club Holland

Je account is aagemaakt met de volgende gegevens.

----------------------------
Gebruikersnaam: xxxxxxxx
Wachtwoord: xxxxxxxxx
----------------------------

Je account is op het moment nog niet geactiveerd. Een beheerder van de site
moet je account activeren voor je in kan loggen. Je ontvangt een email op het
moment dat dit gebeurd is.

Vergeet aub je wachtwoord niet! Het wachtwoord is gecodeerd opgeslagen en kan
dus nooit meer opgehaald worden. Mocht je je wachtwoord toch vergeten dan kan
je eventueel een nieuwe wachtwoord aanvragen via een link in het login scherm.

Bedankt voor je registratie!


--
Groet,

webmaster IOCH
 
eh die xxxxxx en xxxxxx heb ik zelf ff gedaan voor op deze site , niet nodig dat straks iedereen met mijn gegevens kan inloggen op de ioch site
 
Tadadadadadadadadadadadadaaa BATMAN!!! BATMAN!!!


Batman.jpg
 
wie is er actief bij de intrudersclub ? heb mij aangemeld , bericht gekregen van de webmaster en welkom op de site . inloggen werkt na 4 weken nog niet en div mailtjes gestuurd naar webmaster en via hun normale contact adres , geen reactie. wie kan ze daar ff wakker schudden. *O*

Sorry ze zijn daar in winterslaap en je moet de mail ook richten aan banmaster@ioch.com
Ze hebben daar iemand die de hele dag aan het bannen is en ik kom er ook niet op en zelfs vele leden zijn daar al afgeflikkerd .
Wel betalen maar geen toegang en ik weet dat er al rechtszaken tegen de club in de maak zijn .
Schijnt dat er een geheime dienst uit Veelle achter zit en ioch.com al op marktplaats maar geen biedingen
Hesjes ook in overvloed te koop niemand wil hem meer .
 
Laatst bewerkt:
een bericht van Kaatje van de ledenraad van de ioch,
geplaats daar als reactie op mijn melding voor jou:

Morgen hebben we vergadering. Ik zal navragen wat er aan de hand is.
Kaatje
 
Reken daar maar niet op dat er dan wat verandert de club is bijna dood .
Maar op ioch.nl kan je ook wel kijken , daar is geen banmaster die alles dood bant verwijdert , datums van reacties verandert , en eigenlijk gewoon de boel belazert .
Teveel mensen zijn er al afgegooit omdat ze niet doen wat VEELE zegt .

willem
 
Reken daar maar niet op dat er dan wat verandert de club is bijna dood .
Maar op ioch.nl kan je ook wel kijken , daar is geen banmaster die alles dood bant verwijdert , datums van reacties verandert , en eigenlijk gewoon de boel belazert .
Teveel mensen zijn er al afgegooit omdat ze niet doen wat VEELE zegt .

willem

Joh, start gewoon met een paar mensen een nieuwe club op!
 
Willempower schreef


Reken daar maar niet op dat er dan wat verandert de club is bijna dood .
Maar op ioch.nl kan je ook wel kijken , daar is geen banmaster die alles dood bant verwijdert , datums van reacties verandert , en eigenlijk gewoon de boel belazert .
Teveel mensen zijn er al afgegooit omdat ze niet doen wat VEELE zegt .

willem

Dat is wat sommige mensen graag zouden willen dat de IOCH op sterven na dood was.

Maar helaas voor hun.
De IOCH is een gezonde club, met meer dan 950 leden.
En wat dat bannen betreft, dat gebeurt hier toch ook als je je niet als een normaal mens gedraagt.

Gr, LC1500
 
Ze zullen leden hebben maar geen bestuur en geen echte rechtsgeldige leden raad meer de een na de andere stapt op uit die raad .
En dat noemt zich gezond ? Geen bestuur geen ledenraad ?
Groningse leden bijna allemaal eruit gewerkt door een persoon .
En als voorbeeld Dre stapt op en word gelijk door een een niet rechtsgeldig besluit voor het leven geroyeerd .
Noem ik een trap na .
Gister weer een niet rechtsgeldig besluit genomen daar kijk maar op www.ioch.nl
 
Martel schreef

Joh, start gewoon met een paar mensen een nieuwe club op!

Deden ze dat maar!!!
Maar het enige wat ze doen, is hun tijd en energie steken in het zwartmaken van de IOCH

Gr, lc1500
 
Lees het maar eens goed dan , kan al heel lang ook niet op ioch.com en waarom geen idee .
Maar zwartmaken hoeft niet geen reden toe .
Geen antwoord van de webhamster en geen mail en wel contributie zoals zovelen daar .
Kan je vast uitleggen lc

willem
 
Willempower schreef

Lees het maar eens goed dan , kan al heel lang ook niet op ioch.com en waarom geen idee .
Maar zwartmaken hoeft niet geen reden toe .

Misschien ook geband?

Kan ik me eigen wel wat bij voorstellen, als ik al zie welke reacties hier plaatstover de IOCH.
Ik ben al 8 jaar lid van de IOCH en reageer bijna nooit op het Ioch forum, maar kijk wel regelmatig.
Maar als ik zie wat er de afgelopen maanden aan vuilspuiterij door een klein groepje mensen is neergezet, kan ik wel begrijpen dat er mensen zijn geband en geroyeerd.
En van deze mensen, is het grotendeel net een paar jaar lid.
Deze nieuwelingen denken allemaal dat ze belangrijker zijn dan de club.

En dat kan nooit

Gr, lc 1500
 
Klopt ook geband zonder iets te schrijven daar .
En de leden die daar de macht grijpen nog korter lid dan een paar jaar .
Dus je hebt gelijk . Deze nieuwelingen denken allemaal dat ze belangrijker zijn dan de club.
Maar is er nog een bestuur bij ioch dan ?
Dumpen ze de oude garde niet ?Royeren ze niet met terugwerkende kracht is er openheid ?
Maar vraag nergens naar op punt ban heeft totaal geen zin want antoord krijg je niet .
En jij weet dat best waarom ze dre royeerden met terugwerkende kracht .
Dus doe niet of je niks weet van wat daar mis is .
En ze daar een webhamster hebben die datums wijzigt en toch vereerd word alsof die god zelf is .
Alleen de leden mogen niet weten wie de webhamster is en waarom en wie die de ban in gooit hoeft geen verantwoording af te leggen aan het bestuur want dat is er toch niet .
En dan zeggen alles is okee daar ?
Je weet wel beter .

Allemaal mist daar .
 
Terug
Bovenaan Onderaan